به روز رسانی اقدام قیمت ین ژاپن: EUR/JPY، USD/JPY. AUD/JPY

[ad_1] قیمت ین ژاپن، نمودارها و تجزیه و تحلیل: AUD/JPY به عنوان RBA به چرخه پیاده روی ادامه می دهد و به موارد بیشتر در آینده اشاره می کند. USD/JPY MA 200 روزه را پاک می کند و بازگشتی را به بالای 140.00 نشان می دهد. EUR/JPY رکوردهای 15 ساله. حرکت صعودی در بالای دسته

کد خبر : 354110
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
به روز رسانی اقدام قیمت ین ژاپن: EUR/JPY، USD/JPY.  AUD/JPY

[ad_1]

قیمت ین ژاپن، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • AUD/JPY به عنوان RBA به چرخه پیاده روی ادامه می دهد و به موارد بیشتر در آینده اشاره می کند.
  • USD/JPY MA 200 روزه را پاک می کند و بازگشتی را به بالای 140.00 نشان می دهد.
  • EUR/JPY رکوردهای 15 ساله. حرکت صعودی در بالای دسته 146.50 دست نخورده باقی می ماند.
  • RSI برای هر سه در منطقه بیش از حد خرید باقی می ماند JPY جفت ها و بنابراین یک بازگشت مجدد را نمی توان رد کرد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشتر بخوانید: تنظیمات اکشن قیمت ین ژاپن: EUR/JPY، USD/JPY، AUD/JPY

پس زمینه ین ژاپن

ین ژاپن از جلسه هفته گذشته بانک مرکزی ژاپن (BoJ) که با وعده انجام بازنگری در سیاست پولی این کشور، لحن ضعیفی به خود گرفت، با مشکل مواجه شده است. بهبود روحیه به دنبال درآمدهای مثبت ایالات متحده و افزایش انتظارات افزایش نرخ بهره باعث شده است که جذابیت پناهگاه امن ین ضربه بخورد.

انتظارات در مورد افزایش نرخ بهره افزایش یافته است و بانک‌های مرکزی جهانی نرخ بالاتر را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند با سیاست فعلی بانک مرکزی آمریکا کاملاً در تضاد است. این تا حدی به مبارزات ین در هفته گذشته با چرخش صبح امروز توسط بانک مرکزی استرالیا (RBA) کمک کرد که با از سرگیری چرخه پیاده روی خود با بیان فرماندار لو که هیئت مدیره در مورد افزایش نرخ ها اجماع قوی دارد، بازارها را شگفت زده کرد. نشست های بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو در این هفته برگزار می شود و تورم همچنان موضوعی خاص در بسیاری از کشورهای توسعه یافته است.

با توجه به معمای تورم، انتظار می رود افزایش بیشتری به ویژه توسط بانک مرکزی اروپا و BoE در سال 2023 وجود داشته باشد و استرالیا اکنون به اوج نرخ حدود 4٪ رسیده است. اگر شاهد ادامه این واگرایی برای بقیه سه ماهه دوم بدون هیچ تغییری توسط BoJ باشیم، ین ممکن است با یک حرکت پر از دست انداز مواجه شود. با این حال، یک نظرسنجی اخیر توسط اقتصاددانان نشان می دهد که سیاست کنترل منحنی بازده در اوایل ژوئن تغییر کرده است که به نظر من ممکن است کمی بیش از حد خوش بینانه باشد. همانطور که کازوئو اوئدا، فرماندار جدید ژاپن اعلام کرده بود، داده های تورم خارج از ژاپن نیز برای تصمیمات بانک مرکزی آمریکا در حال حرکت رو به جلو خواهد بود.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله USD/JPY

رویدادهای مخاطره آمیز در هفته پیش رو

مجموعه ای از رویدادهای ریسک برای هفته پیش رو به خصوص در خارج از اروپا و ایالات متحده وجود دارد که می تواند بر احساسات کلی و همچنین جفت ین تأثیر بگذارد. EURJPY، USDJPY و AUDJPY با بزرگترین آزمایشات خود روبرو می شوند زیرا داده ها همچنان در حال فیلتر شدن هستند.

آنها رویدادهای پرخطر را کلید می زنند که باید مراقب آنها بود:

image1.pngرابط کاربری گرافیکی، متن، توضیحات برنامه به طور خودکار تولید می شود

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

اقدام قیمت و تنظیمات بالقوه

EURJPY

EUR/JPY نمودار روزانه

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

EURJPY از زمان خروج از خط روند صعودی از پایین ترین سطح 24 مارس، به رالی اخیر خود ادامه داده است. این خط روند پس از حمایت قابل توجهی که یورو را به بالاترین سطح 15 سال گذشته در مقابل معامله بالای سطح روانی 150.00 رساند، فراهم شد.

به نظر می رسد که EURJPY پس از صعود اخیر کمی بیش از حد افزایش یافته است و RSI اکنون در شرایط خرید بیش از حد نیز قرار دارد. اقدام قیمت همچنین افزایش جدیدی را به همراه داشته است که می تواند به نوعی بازگشت یا اصلاح کوتاه مدت اشاره کند. شکستن زیر سطح روانی 150.00 می تواند منجر به افزایش نوسان قبلی به عنوان حمایت در اطراف دستگیره 148.60 شود. یک شکست به زیر ناحیه حمایت 148.60، خط روند وارد بازی می شود.

از آنجایی که نبرد بانک‌های مرکزی بر سر یک محرک کلیدی برای EURJPY در این هفته، جلسه ECB خواهد بود. لفاظی جنگ طلبانه لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا یا افزایش 50 واحدی در ثانیه، ممکن است ین را بیشتر به سمت رکود سوق دهد و با پذیرش بالاتر از کلید دستگیره 150.00 برای تداوم فوری، بیشتر شود.

USDJPY

USD/JPY نمودار روزانه

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

از منظر فنی، نمودار روزانه USD/JPY کانالی را که دیروز از روزهای ابتدایی آوریل در آن گیر کرده بود شکست.

تعطیلی و بسته شدن شمع روزانه بالای کانال صعودی در روز جمعه حاکی از آن است که به طور بالقوه ممکن است ادامه بزرگی ایجاد شود. دیروز USDJPY MA 200 روزه را آزمایش کرد که با بسته شدن در بالا برای اولین بار از 22 دسامبر، نتوانست بر جفت تاثیر بگذارد. نمودار و می‌توان USDJPY را قبل از امتحان مجدد شکست کانال، MA 200 روزه را مجدداً آزمایش کرد. سطوح پشتیبانی کلیدی که باید به خاطر داشته باشید 137.00، 135.00 و 133.00 با بسته شدن شمع روزانه زیر 133.00 که هرگونه تنظیم صعودی را باطل می کند.

AUDJPY

AUD/JPY نمودار روزانه

image5.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

فرم راه‌اندازی AUDJPY مقاله هفته گذشته بهترین بود، بدون شک که بیش از 400 پیپ فرد از چاپ پایین‌تر خود در اطراف علامت 88.00 افزایش یافت. این سطح کاملاً با ناحیه ورودی ترجیحی (61.8-78.6 مورد بحث در چشم انداز هفته گذشته) با استفاده از ابزار Fib Retracement مطابقت دارد.

AUDJPY از زمان پایین آمدن در 24 مارس در پله‌های بالاتری قرار داشته است. از آن زمان، این حرکت نشان‌دهنده روشنی از عملکرد قیمت در کار بوده است، زیرا ما به‌طور مداوم در مسیر خود برای معامله در محدوده 92.00، اوج و پایین‌های بالاتری را چاپ کرده‌ایم. مشابه EURJPY و USDJPY، نگرانی اصلی در اینجا این است که RSI اکنون در محدوده خرید بیش از حد است در حالی که ما مقاومت قابل توجهی در اطراف دسته 92.00 و بالاتر از آن در دسته 93.00 داریم.

به دنبال افزایش اخیر جفت‌های YEN ممکن است هوشمندانه باشد که چشم‌انداز کوتاه‌مدت را برای بقیه هفته حفظ کنیم. روند صعودی قوی همچنان در جریان است، اما ممکن است یک اصلاح در جفت ین قریب الوقوع باشد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال را یاد بگیرید

پیشنهاد شده توسط زین وودا

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.