به روزترین ست‌های سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل خانه، علاوه بر کارایی، ساده‌ترین ابزار برای طراحی و تغییر دکوراسیون این فضا نیز می‌باشند. شاید نتوان به سادگی طرح کاشی ها، شیرآلات و سایر وسایل نصب شده در سرویس بهداشتی را تغییر داد، اما انتخاب و تغییر ست سرویس بهداشتی همواره میسر است. به همین

کد خبر : 7270
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
به روزترین ست‌های سرویس بهداشتی


ست سرویس بهداشتی به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل خانه، علاوه بر کارایی، ساده‌ترین ابزار برای طراحی و تغییر دکوراسیون این فضا نیز می‌باشند. شاید نتوان به سادگی طرح کاشی ها، شیرآلات و سایر وسایل نصب شده در سرویس بهداشتی را تغییر داد، اما انتخاب و تغییر ست سرویس بهداشتی همواره میسر است. به همین دلیل است که امروزه رقابت زیادی در میان تولید کنندگان لوازم بهداشتی برای طراحی و تولید مدل‌های مختلف ست‌های سرویس بهداشتی وجود دارد.

شرکت‌هایی مانند اشپیرلا، ونکو و کلین ولکه که از معتبرترین برند‌های اروپایی در این زمینه محسوب می‌شوند، هر ساله محصولات جدیدی را متناسب با نیاز‌های روز، طراحی، تولید و روانه بازار می‌کنند. در ادامه نگاهی به جدیدترین مدل‌های ست سرویس بهداشتی این برند‌های مطرح اروپایی می‌اندازیم:

ست سرویس بهداشتی سرامیکی

سرامیک متداول‌ترین ماده‌ای است که در ساخت ست‌های سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. برند‌های آلمانی کلین ولکه و ونکو طبق روال گذشته، مدل‌های جدیدی از این نوع ست‌های سرویس بهداشتی را عرضه کرده اند که در زیر نمونه‌ای از آن‌ها را آورده ایم:

  • ست سرویس بهداشتی مدل Mallow

در سال‌های اخیر استفاده از ست‌های غیر نصبی رواج زیادی پیدا کرده است. قرار دادن اقلام این ست‌ها بر روی یک سینی به همراه چند وسیله تزئینی کوچک، ظاهری مدرن به سرویس بهداشتی می‌بخشد. ست‌های سرویس بهداشتی مدل Mallow محصول برند آلمانی کلین ولکه، شامل یک جامایعی و جا مسواکی به همراه یک سینی کوچک است که از سویی شما را از خرید سینی بی نیاز می‌سازد و از سوی دیگر به دلیل اندازه مناسب به راحتی در هر سرویس بهداشتی قابل استفاده است.

به روزترین ست‌های سرویس بهداشتی

  • ست سرویس بهداشتی مدل Mila

طرح مشبک سطح این ست علاوه بر حفظ سادگی مانع یکنواختی فضا می‌شود. لبه‌های گرد، طراحی و رنگ بندی متفاوت، این ست را به ستی مدرن و شیک تبدیل کرده که محدود به زمان و مکان خاصی نمی‌شود. همانند سایر محصولات برند کلین ولکه، کیفیت و دوام این ست، شما را تا سال‌ها از خرید مجدد لوازم سرویس بهداشتی بی نیاز می‌سازد. این ست شامل جامایعی، جا مسواکی و فرچه توالت شده و در سه رنگ سبز، سفید و زرشکی عرضه شده است.

  • ست سرویس بهداشتی مدل Polaris Petrol

رنگ آبی نفتی منحصر به فرد این ست توجه هر خریداری را به خود جلب می‌کند. شرکت آلمانی ونکو با تولید این ست بار دیگر توانایی خود را در جلب رضایت خریداران مشکل پسند و تولید ست‌های مدرن و به روز به اثبات رسانده است. ست Polaris Petrol ساخته شده از سرامیک بسیار با کیفیت شامل تمام ۴ کالای مورد نیاز سرویس بهداشتی یعنی جامایعی، جامسواکی، جاصابونی و برس توالت شوی است.

به روزترین ست‌های سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی پلاستیکی

شرکت سوئیسی اشپیرلا از جمله تولیدکنندگانی است که علاوه بر سرامیک به استفاده از پلاستیک برای ساخت ست‌های سرویس بهداشتی روی آورده است. تنوع رنگی و کیفیت منحصر به فرد ست‌های سرویس بهداشتی این شرکت موجب استقبال بی نظیر مصرف کنندگان در کشور‌های مختلف شده است. ست سرویس بهداشتی Move یکی از جدیدترین مدل‌های این نوع ست است. ویژگی اصلی این ست، طراحی مورب و نامتعارف آن است. اشپیرلا در این مدل برخلاف اغلب ست‌ها به سراغ اشکال هندسی متداولی، چون مستطیل و استوانه نرفته و طراحی متفاوت و دارای انحنا را در نظر گرفته است. این ست از جنس پلاستیک بادوام و باکیفیت پلی پروپیلن ساخته و شامل جا مسواکی، پمپ مایع دستشویی، جا صابونی و برس توالت شوی می‌شود.

ست سرویس بهداشتی استیل

ست‌های ساخته شده از استیل ضد زنگ گرچه جزو گرانترین ست‌های سرویس بهداشتی محسوب می‌شوند، اما در عین حال بادوام‌ترین نوع ست سرویس بهداشتی هستند. ست سرویس بهداشتی Ovada ونکو از جنس استیل ضدزنگ، انتخابی مناسب برای سرویس‌های بهداشتی امروزی است و می‌توان آن را به راحتی با اکسسوری‌های مختلف هماهنگ کرد.

به روزترین ست‌های سرویس بهداشتی

حتما تاکنون بار‌ها در مورد کیفیت اجناس اروپایی به ویژه آلمانی شنیده اید. شرکت‌های آلمانی ونکو و کلین ولکه و نیز شرکت سوییسی اشپیرلا از برند‌های صاحب نام در زمینه تولید لوازم بهداشتی محسوب می‌شوند. ست سرویس بهداشتی این برندها، روزانه بین هزاران توزیع کننده در ده‌ها کشور در سراسر اروپا، آسیا و آمریکا توزیع می‌شود.

در ایران محصولات این برند‌های مطرح اروپایی را می‌توانید به آسانی از سایت فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری نمایید. تمامی محصولات عرضه شده در ژرمن کالا، مستقیما توسط این شرکت، وارد و با قیمتی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه عرضه می‌شود. ژرمن کالا اصالت و کیفیت تمامی محصولات خود را تضمین می‌کند. با اسکن بارکد نصب شده بر روی هر یک از کالاها، می‌توان اصالت آن‌ها را بررسی کنید. با ژرمن کالا خریدی آسان و مطمئن از بازار‌های اروپایی را تجربه کنید.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.