به دنبال شکایت SEC – اخبار ویژه بیت کوین، پرونده های پیدایش وام دهنده رمزنگاری برای ورشکستگی

وام دهنده کریپتو جنسیس، یکی از شرکت های تابعه گروه ارز دیجیتال (DCG)، برای فصل 11 ورشکستگی اعلام کرده است. این پرونده به دنبال شکایتی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه شد. جنسیس ادعا می کند که “نقدینگی کافی برای پشتیبانی از عملیات تجاری جاری خود و تسهیل روند بازسازی

کد خبر : 309151
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
به دنبال شکایت SEC – اخبار ویژه بیت کوین، پرونده های پیدایش وام دهنده رمزنگاری برای ورشکستگی


وام دهنده کریپتو جنسیس، یکی از شرکت های تابعه گروه ارز دیجیتال (DCG)، برای فصل 11 ورشکستگی اعلام کرده است. این پرونده به دنبال شکایتی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه شد. جنسیس ادعا می کند که “نقدینگی کافی برای پشتیبانی از عملیات تجاری جاری خود و تسهیل روند بازسازی دارد.”

تشکیل پرونده ورشکستگی جنسیس

Genesis Global Holdco LLC، یکی از زیرمجموعه‌های کارگزاری اصلی شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Digital Currency Group (DCG)، روز جمعه اعلام کرد که داوطلبانه برای ورشکستگی فصل 11 در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک ثبت نام کرده است.

دو زیرمجموعه تجاری وام دهی این شرکت، Genesis Global Capital LLC و Genesis Asia Pacific Pte. Ltd.، بخشی از پرونده ورشکستگی هستند در حالی که “سایر شرکت های تابعه درگیر در تجارت مشتقات و معاملات لحظه ای و حضانت و تجارت جهانی جنسیس در تشکیل پرونده گنجانده نشده اند و به عملیات تجارت مشتری ادامه می دهند.”

این شرکت توضیح داد: “به عنوان بخشی از پرونده فصل 11، جنسیس یک نقشه راه برای خروج از جمله طرح فصل 11 پیشنهاد کرده است.”

این طرح یک فرآیند دوگانه را در تعقیب فروش، افزایش سرمایه و/یا معامله سهام در نظر می گیرد که کسب و کار را قادر می سازد تحت مالکیت جدید ظهور کند.

درار اسلام، مدیر عامل موقت جنسیس، توضیح داد که قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی، این شرکت در تلاش بوده است تا «مشکلات نقدینگی را برطرف کند»، از جمله مواردی که ناشی از نکول صندوق تامینی ارز دیجیتال Three Arrows Capital (3AC) و فروپاشی صرافی ارز دیجیتال است. FTX. اسلام اوت گذشته به سمت خود منصوب شد.

جنسیس ادعا می کند که بیش از 150 میلیون دلار پول نقد در اختیار دارد که “نقد نقدینگی کافی برای پشتیبانی از عملیات تجاری در حال انجام آن و تسهیل روند بازسازی را فراهم می کند.” این شرکت درخواست‌هایی را به دادگاه ورشکستگی ارائه کرده است تا “فعالیت‌های روزمره را به روال عادی خود ادامه دهد.” این اطلاعیه می افزاید:

بازخریدها و منشاء وام های جدید در کسب و کار وام دهی به حالت تعلیق باقی مانده است و مطالبات از طریق فرآیند فصل 11 رسیدگی می شود.

بازپرداخت جمینی سود سرمایه گذاران

جنسیس با یک فرآیند بازسازی تحت نظارت دادگاه توضیح داد که قصد دارد با طلبکاران خود و شرکت مادر DCG به امید دستیابی به “راه حلی جامع برای کسب و کار وام دهی خود که در صورت دستیابی به نتیجه مطلوب برای مشتریان جنسیس دست یابد، گفتگوها را پیش ببرد. و کاربران Gemini Earn.”

جنسیس و صرافی کریپتو جمینی بر سر برنامه وام‌دهی کریپتو جمینی، Earn، درگیر شده‌اند. جنسیس در نوامبر گذشته برداشت‌ها را متوقف کرد در حالی که حدود 900 میلیون دلار دارایی سرمایه‌گذار از بیش از 340000 سرمایه‌گذار Gemini Earn در اختیار داشت.

کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران جمینی، روز جمعه در توییتر اعلام کرد که تشکیل پرونده ورشکستگی جنسیس “گامی حیاتی” است تا مشتریان Earn بتوانند دارایی های خود را بازیابی کنند. با این حال، او خاطرنشان کرد: «به طور اساسی، تصمیم به ورشکستگی جنسیس، بری را عایق نمی کند. [Silbert]، DCG، و هر متخلف دیگر از پاسخگویی،” توضیح می دهد:

ما در حال آماده شدن برای اقدام قانونی مستقیم علیه Barry، DCG، و سایر افرادی بوده‌ایم که مسئولیت کلاهبرداری‌هایی را که به بیش از 340000 کاربر Earn آسیب رسانده و سایرین فریب خورده توسط Genesis و همدستانش، مشترک هستند.

«مگر بری و دی سی جی به خود نیایند و پیشنهادی منصفانه به طلبکاران ارائه نکنند، ما به زودی علیه بری و دی سی جی شکایت خواهیم کرد. ما همچنین معتقدیم که – علاوه بر اینکه تمام پول خود را به طلبکاران بدهکار هستیم – Genesis، DCG و Barry به آنها توضیحی بدهکار هستند. یکی از بنیانگذاران جمینی در پایان گفت: دادگاه ورشکستگی یک انجمن بسیار مورد نیاز را برای تحقق آن فراهم می کند.

هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) جمینی و جنسیس گلوبال کپیتال را به دلیل پیشنهاد و فروش ثبت نشده اوراق بهادار به سرمایه گذاران خرد از طریق برنامه وام دهی دارایی ارز دیجیتال Gemini Earn متهم کرد.

نظر شما در مورد اعلام ورشکستگی جنسیس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.