به دنبال آزادی، بیت کوین داران باید پاسپورت دوم را در نظر بگیرند

[ad_1] کسانی که بیت کوین دارند اهمیت کنترل آزادی خود را می دانند. پاسپورت دوم ممکن است قدم بعدی باشد. این یک سرمقاله نظری توسط جسیکا هودلر، مدیر اجرایی گذرنامه پلان B است. افزایش بیت کوین و تقاضا برای پاسپورت دوم ممکن است دو پدیده نامرتبط به نظر برسد، با این حال، یک پیوند مشترک

کد خبر : 336407
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
به دنبال آزادی، بیت کوین داران باید پاسپورت دوم را در نظر بگیرند

[ad_1]

کسانی که بیت کوین دارند اهمیت کنترل آزادی خود را می دانند. پاسپورت دوم ممکن است قدم بعدی باشد.

این یک سرمقاله نظری توسط جسیکا هودلر، مدیر اجرایی گذرنامه پلان B است.

افزایش بیت کوین و تقاضا برای پاسپورت دوم ممکن است دو پدیده نامرتبط به نظر برسد، با این حال، یک پیوند مشترک وجود دارد که آنها را به هم مرتبط می کند: میل به کنترل.

بیت‌کوین و پاسپورت‌های دوم در سال‌های اخیر به دلیل بی‌اعتمادی فزاینده به دولت و ظهور «ذهنیت پیش‌فرض» در میان بسیاری از افراد، محبوبیت پیدا کرده‌اند. هر دو راهی برای پس گرفتن کنترل و محافظت از خود در برابر عدم قطعیت های دنیا ارائه می دهند.

بی اعتمادی به دولت

ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین به این معنی است که مستقل از هر دولت، فرد یا موسسه مالی عمل می کند. این موضوع افراد زیادی را جذب کرده است که نسبت به سیستم مالی سنتی و کنترل دولت بر پول بدبین هستند که همه ما تجربه کرده ایم و شاهد آن بوده ایم.

مانند علاقه به بیت کوین، تقاضا برای پاسپورت دوم نیز ناشی از عدم اعتماد به دولت ها بوده است. بسیاری از مردم از بی ثباتی سیاسی، رکود اقتصادی یا سایر رویدادهایی که می تواند امنیت و آزادی آنها را تهدید کند، می ترسند. پاسپورت دوم می تواند یک راه فرار به کشوری با شرایط مطلوب تر ارائه دهد.

ذهنیت Prepper

اگر در مورد ذهنیت prepper چیزی نشنیده اید، مشخصه آن تمرکز بر خودکفایی و آمادگی برای مواقع اضطراری است. افرادی که این طرز فکر را اتخاذ می کنند، اغلب منابع ذخیره می کنند و مهارت هایی را توسعه می دهند که معتقدند در یک بحران مفید خواهد بود. بیت کوین و پاسپورت دوم هر دو ابزاری هستند که می توانند برای آماده شدن برای بدترین و محافظت در برابر هر گونه خطر استفاده شوند.

ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین آن را در برابر مداخله دولت مقاوم می کند، که در سناریویی که سیستم های مالی سنتی سقوط کرده اند مفید خواهد بود. در چنین شرایطی، بیت کوین می تواند به عنوان وسیله ای برای مبادله عمل کند، حتی اگر ارزهای فیات دیگر کار نکنند. به طور مشابه، پاسپورت دوم می تواند وسیله ای برای فرار به مکان امن تر در صورت بروز بحران باشد. با داشتن تابعیت دوم، افراد ممکن است بتوانند به کشورهای با ثبات تر سفر کنند یا به منابعی دسترسی داشته باشند که برای کسانی که تنها یک پاسپورت دارند، در دسترس نیست.

بازگرداندن کنترل به فرد

همانطور که در بالا گفته شد، شاید مهم ترین پیوند بین بیت کوین و پاسپورت دوم، تمایل به کنترل باشد. هر دو به افراد کنترل بیشتری بر زندگی و دارایی هایشان می دهند. بیت کوین به کاربران اجازه می دهد تا بدون اتکا به هیچ بانک یا موسسه مالی، پول خود را کنترل کنند. گذرنامه دوم به افراد کنترل بیشتری بر آزادی حرکت و دسترسی به منابع می دهد.

در دنیایی که دولت‌ها و موسسات به طور فزاینده‌ای به آزادی‌های شخصی تجاوز می‌کنند، بیت‌کوین و پاسپورت‌های دوم راهی را به افراد ارائه می‌دهند تا کنترل خود را پس بگیرند. با استفاده از این ابزار، افراد می توانند اقداماتی را برای محافظت از خود در برابر عدم قطعیت های موجود در جهان که ممکن است خطرناک باشد، انجام دهند.

آماده شدن برای عدم قطعیت

از آنجایی که مردم به طور فزاینده ای نسبت به دولت ها و مؤسسات بدبین می شوند، به این ابزار به عنوان راهی برای بازپس گیری کنترل زندگی و دارایی های خود روی می آورند. خواه از طریق ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین یا آزادی حرکتی که پاسپورت دوم فراهم می کند، افراد از این ابزارها برای آماده شدن برای عدم قطعیت های جهان استفاده می کنند.

این یک پست مهمان توسط Jessica Hodlr است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.