به دلیل کاهش چشمگیر سرمایه گذاران ، دلتا ، سهام با هم مخلوط شده و قیمت نفت همچنان نزولی است

[ad_1] شاخص های عمده سهام در حوالی ظهر پس از دو جلسه شکست مستقیم مخلوط شدند ، این یک نادر برای بازار مداوم گاو بود که رکورد تازه ای را در هفته گذشته ثبت کرد. میانگین صنعتی داوجونز 0.18 درصد کاهش یافت ، در حالی که S&P 500 0.15 درصد و Nasdaq Composite 0.35 درصد

کد خبر : 92863
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۴۳
به دلیل کاهش چشمگیر سرمایه گذاران ، دلتا ، سهام با هم مخلوط شده و قیمت نفت همچنان نزولی است

[ad_1]

شاخص های عمده سهام در حوالی ظهر پس از دو جلسه شکست مستقیم مخلوط شدند ، این یک نادر برای بازار مداوم گاو بود که رکورد تازه ای را در هفته گذشته ثبت کرد.

میانگین صنعتی داوجونز 0.18 درصد کاهش یافت ، در حالی که S&P 500 0.15 درصد و Nasdaq Composite 0.35 درصد افزایش یافت. بخش های حساس به رشد در میان نگرانی های مربوط به رشد اقتصاد جهانی ضعیف عمل کردند ، در حالی که بخش های دفاعی و سهام فناوری منجر به افزایش شد.

شاخص سهام جهان MSCI که سهام 45 کشور را دنبال می کند 0.66 درصد کاهش یافت.

این تصویر مبهم پس از دقایقی از نشست جولای فدرال رزرو منتشر می شود که روز چهارشنبه منتشر شد و نشان داد که مقامات انتظار دارند آنها بتوانند محرک های امسال را کاهش دهند ، هرچند در مورد بهبود بازار مشاغل ایالات متحده و تاثیر اقتصادی گسترش موارد کروناویروس اختلاف نظر وجود دارد.

این دقایق انتظارات را تقویت کرد که فدرال رزرو تا پیش از پایان سال از اقدامات محرک خود عقب نشینی می کند و از شگفتی ناخوشایند اقتصادی جلوگیری می کند. تحلیلگران اوراق بهادار بانک آمریکا از ماه ژانویه به دنبال صورتجلسه پنجره خود را برای شروع مخرب تا نوامبر افزایش دادند.

“هرگونه تصمیمی برای شروع خرید دارایی های منسجم بستگی به جریان داده ها دارد. با افزایش اخیر موارد مبتلایان به ویروس کرونا ، فدرال رزرو داده های ورودی را از نزدیک زیر نظر دارد تا مطمئن شود که اقتصاد همچنان به پیشرفت قابل ملاحظه ای در جهت تکلیف دوگانه خود (به ویژه در زمینه اشتغال) ادامه می دهد ، قبل از اعلام هرگونه تغییر در برنامه خرید دارایی خود ، تحلیلگران در یادداشتی گفتند.

وزارت کار روز پنجشنبه گزارش داد که تعداد آمریکایی هایی که درخواست های جدیدی را برای دریافت مزایای بیکاری ارائه می دهند در هفته گذشته به کمترین میزان در 17 ماه گذشته کاهش یافت. اما افزایش در بازار کار همچنین به فدرال رزرو برای خروج از یک تلاش محرک بی سابقه که سهام را به بالاترین حد خود رسانده است ، کمک می کند.

تمرکز در حال حاضر به کنفرانس تحقیقاتی سالانه فدرال رزرو در جکسون هول ، وایومینگ ، هفته آینده تغییر می کند ، جایی که بانک های مرکزی از سراسر جهان گردهم می آیند و جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو قرار است سخنرانی کند که برای سرنخ هایی در مورد مراحل بعدی بانک مرکزی مورد بررسی قرار می گیرد.

لکه های نفتی

روند نزولی نفت در حالی روز پنجشنبه ادامه یافت که این کالا برای ششمین جلسه متوالی خود در حال کاهش بود ، به دلیل نگرانی از ضعیف شدن تقاضای سفر با افزایش موارد کووید -19. دلار قوی تر ، با توجه به انتظارات فدرال رزرو از محرک های خود ، بیشتر بر این بخش تأثیر گذاشت.

اندرو لیپو ، رئیس Lipow Oil Associates در هوستون گفت: “نگرانی وجود دارد که فدرال رزرو شروع به کاهش کند و در نتیجه دلار قوی تر و قیمت نفت خام ضعیف تر شود.”

قیمت نفت خام برنت آخرین بار 3.25 درصد کاهش یافت و به 66.01 دلار در هر بشکه رسید. نفت خام آمریکا آخرین بار با 3.35 درصد کاهش به 63.27 دلار در بشکه رسید.

شش روز کاهش متوالی طولانی ترین دور باخت نفت از فوریه 2020 است.

دلار با بالارفتن از وضعیت امن و چشم انداز کاهش محرک های فدرال رزرو به بالاترین سطح خود از ماه نوامبر رسید که می تواند بازده اوراق قرضه دولت آمریکا را افزایش داده و سرمایه گذاران را به سمت دارایی های دلاری سوق دهد.

شاخص دلار که ارزش دلار آمریکا را در مقابل سبدی از شش ارز دنبال می کند ، با 0.37 درصد افزایش به 93.48 واحد رسید.

تقویت دلار باعث کاهش قیمت طلا شد و هر اونس طلای نقدی 0.32 درصد کاهش یافت و به 17781.90 دلار رسید. معاملات آتی طلا اندکی افزایش یافت و به 1784.8 دلار در هر اونس رسید.

بازده خزانه داری ایالات متحده به دلیل کاهش اشتها در سایر بخش ها کاهش یافت. شاخص بازده 10 ساله US10YT = RR به 1.243 pped کاهش یافت.

(گزارش توسط پیت شرودر در واشنگتن ، گزارش اضافی توسط Alun John در هنگ کنگ ؛ ویرایش توسط Emelia Sithole-Matarise ، Nick Zieminski و Dan Grebler)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.