به اندازه کافی بازیکن داریم

ورزش سه: چند روز قبل و بعه علت ابتلای پنج عضو باشگاه منچسترسیتی به ویروس کرونا، دیدار این تیم مقابل اورتون لغو شد و حالا سیتیزن ها این هفته بازی دشواری در لیگ برتر در مقابل چلسی پیش رو رو دارند. پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و ابراز امیدواری

کد خبر : 617
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
به اندازه کافی بازیکن داریم


ورزش سه: چند روز قبل و بعه علت ابتلای پنج عضو باشگاه منچسترسیتی به ویروس کرونا، دیدار این تیم مقابل اورتون لغو شد و حالا سیتیزن ها این هفته بازی دشواری در لیگ برتر در مقابل چلسی پیش رو رو دارند. پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و ابراز امیدواری کرد این مشکل هر چه زودتر حل شود.

پپ گواردیولا گفت: “اولین بار نام چهار بازیکن اعلام شدو در ادامه سه نفر دیگر نیز به کرونا مبتلا شدند، اما فکر می کنم اتحادیه لیگ برتر اجازه معرفی نام مبتلایان را بدهد. ما بازیکن به اندازه کافی برای حضور در میدان در دیدار مقابل اورتون داشتیم، اما خودم شخصا با کارلو آنچلوتی تماس گرفتم، زیرا روز قبل از بازی متوجه شدیم که چه اتفاقی در حال رخ دادن بودخ و خطر بزرگی در حال تهدبد مردم در سراسر جهان است.

متاسفانه این مشکل هنوز وجود دارد، اما مرکز تمرینی ضد عفونی شده و امیدوارم که آزمایش های بعدی همه منفی بوده و افرادی که تست آنها منفی بوده نیز بدون مشکل در سر کار خود حاضر شوند.

گواردیولا: به اندازه کافی بازیکن داریم

من بیانیه کارلو آنچلوتی را به بیانیه باشگاه ترجیح می دهم و ما خیلی دوست داشتیم مقابل اورتون بازی کنیم. امیدوارم وقتی در گودیسون پلزک حاضر می شویم بازیکنانی چون خامس، آلان و لوکاس دینیه در میدان حاضر باشند و ما اینگونه اورتون را مغلوب کنیم. ما دوست داشتیم این بازی را انجام دهیم، اما لیگ برتر برای رفاه حال همه علاقانه اینگونه تصمیم گرفت. بیشتر از 20 مبتلا به کرونا در بین بازیکنان لیگ وجود دارد و هر روز تعداد جان باختگان این ویروس بیشتر می‌شود. باید بسیار مراقب باشیم.

شما کمتر در جریان هستید. بازیکنان مبتلا به کرونا دیگر در رختکن نبوده و آنها فقط در زمین تمرین می کنند. شرایط اینگونه است و ما به اندازه کافی بازیکنان باکیفیت در اختیار داریم که به زمین رفته و سعی کنیم مقابل چلسی رقابت کنیم. ما در مین حاضر شده، با اشتیاق و حسن نیت بازی خود را انجام می دهیم و سعی می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم.”

 



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.