به ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری مستقر در اتیوپی گفته شد که در آژانس امنیت سایبری کشور ثبت نام کنند – مقررات بیت کوین نیوز

در گزارشی آمده است که ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال فعال در اتیوپی اکنون ملزم به ثبت نام در آژانس امنیت سایبری این کشور به نام اداره امنیت شبکه اطلاعات (INSA) هستند. به گفته این آژانس، اقدامات قانونی برای نهادهای رمزنگاری که از فراخوان ثبت نام آن پیروی نکنند اعمال خواهد شد. INSA وظیفه دارد

کد خبر : 247744
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
به ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری مستقر در اتیوپی گفته شد که در آژانس امنیت سایبری کشور ثبت نام کنند – مقررات بیت کوین نیوز


در گزارشی آمده است که ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال فعال در اتیوپی اکنون ملزم به ثبت نام در آژانس امنیت سایبری این کشور به نام اداره امنیت شبکه اطلاعات (INSA) هستند. به گفته این آژانس، اقدامات قانونی برای نهادهای رمزنگاری که از فراخوان ثبت نام آن پیروی نکنند اعمال خواهد شد.

INSA وظیفه دارد رویه های عملیاتی را توسعه دهد

طبق گزارش ها، آژانس امنیت سایبری اتیوپی، اداره امنیت شبکه اطلاعات (INSA)، ثبت ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری فعال در این کشور را آغاز کرده است. ثبت نهادهای رمزنگاری توسط آژانس با اصلاح قانونی امکان پذیر شد که راه را برای ایجاد مجدد INSA هموار کرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط Ethiopian Monitor، قانون اصلاح شده به آژانس امنیت سایبری قدرت نظارت بر محصولات رمزنگاری و تراکنش های مرتبط را می دهد. علاوه بر این، INSA به عنوان “مرجع صدور گواهی ریشه” تعیین شده، وظیفه دارد رویه های عملیاتی و همچنین زیرساخت رمزنگاری را توسعه دهد.

در همین حال، چند ماه پس از آن که بانک مرکزی این کشور، بانک ملی اتیوپی (NBE) به ساکنان درباره استفاده از ارزهای رمزنگاری هشدار داد، گزارش‌هایی مبنی بر تصمیم آژانس امنیت سایبری برای ثبت نهادهای رمزنگاری منتشر می‌شود. همانطور که در ماه ژوئن توسط Bitcoin.com News گزارش شد، NBE نه تنها در مورد استفاده از ارزهای رمزپایه برای انجام پرداخت ها هشدار داد، بلکه توصیه می شود که چنین تراکنش هایی را گزارش کند.

INSA علیه ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری ثبت نشده اقدام می کند

با این حال، علیرغم موضع خصمانه NBE نسبت به ارزهای دیجیتال، INSA در اتیوپی مانیتور نقل شده است که به ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری فعال در این کشور توصیه می کند که به درخواست ثبت نام خود توجه کنند. این آژانس گفت:

در بین افراد و نهادها علاقه به ارائه خدمات رمزنگاری از جمله استخراج و انتقال وجود دارد. [Therefore] برای تنظیم صحیح این زمینه، INSA شروع به ثبت نام افراد و نهادهایی کرده است که در عملیات (خدمات) رمزنگاری از جمله انتقال و یا استخراج فعالیت دارند.

بر اساس این گزارش، به ارائه دهندگان خدمات کریپتو یک دوره ده روزه داده شده است که در آن باید مراحل ثبت نام را تکمیل کنند. INSA گفت که “اقدامات قانونی” لازم علیه نهادهایی که از رعایت آنها کوتاهی می کنند، اتخاذ خواهد شد.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

برچسب ها در این داستان

بانک مرکزی، نهادهای رمزنگاری، مقررات رمزنگاری، ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، محصولات رمزنگاری، اتیوپی، رمزارز اتیوپی، مانیتور اتیوپی، اداره امنیت شبکه اطلاعات (INSA)، INSA، بانک ملی اتیوپی، ثبت نهادهای رمزنگاری

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.