بهمن شاهد افزایش بیت کوین به شبکه خود با بیش از 44 میلیون دلار پورت بیت کوین در روز پنجشنبه – بیت کوین نیوز

[ad_1] طبق آمار، تعداد بیت کوین های پل شده به بلاک چین بهمن شاهد ورود قابل توجهی در 2 مارس بود، زیرا در آن روز بیش از 2000 بیت کوین پل شد. اطلاعات بیشتر نشان می دهد که تا روز جمعه، 3 مارس، در مجموع 8504 بیت کوین به ارزش 190.9 میلیون دلار به شبکه

کد خبر : 328569
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
بهمن شاهد افزایش بیت کوین به شبکه خود با بیش از 44 میلیون دلار پورت بیت کوین در روز پنجشنبه – بیت کوین نیوز

[ad_1]

طبق آمار، تعداد بیت کوین های پل شده به بلاک چین بهمن شاهد ورود قابل توجهی در 2 مارس بود، زیرا در آن روز بیش از 2000 بیت کوین پل شد. اطلاعات بیشتر نشان می دهد که تا روز جمعه، 3 مارس، در مجموع 8504 بیت کوین به ارزش 190.9 میلیون دلار به شبکه Avalanche متصل شده است.

بیت کوین با پل بهمن صعود کرد

سی و هشت روز پیش، Bitcoin.com News گزارش داد که تعداد بیت کوین (BTC) منتقل شده به شبکه Avalanche از ظرفیت شبکه لایتنینگ فراتر رفته است. روز پنجشنبه، یک مقدار قابل توجهی بیت کوین به شکل بیت کوین پل شده بهمن که به BTCb نیز معروف است به بهمن (AVAX) منتقل شد.

آمارهای Dune Analytics نشان می دهد که بیش از 2000 بیت کوین یا تقریباً 44.7 میلیون دلار بیت کوین به زنجیره AVAX متصل شده است. از زمان گزارش ما در 24 ژانویه 2023، تعداد BTCb 62٪ افزایش یافته است، از 5248 به 8504 BTCb.

عرضه BTCb هنوز بیشتر از تعداد بیت کوین موجود در کانال های عمومی شبکه لایتنینگ است که در زمان نگارش این مقاله 5421.50 بیت کوین است. در طول 38 روز از زمانی که BTCb از مجموع کانال های عمومی پیشی گرفت، عرضه آن 38 درصد بیشتر از ظرفیت شبکه لایتنینگ افزایش یافته است.

تا به امروز، BTCb شاهد 367392 انتقال بوده است و بیت کوین های پل شده توسط 4420 آدرس منحصر به فرد نگهداری می شوند. تعداد زیادی BTCb در پروتکل های مالی غیرمتمرکز Benqi و GMX ذخیره می شوند. داده های Onchain ثبت شده در 3 مارس نشان می دهد که 1317 BTCb در GMX Vault ذخیره شده است.

اگرچه BTCb از ظرفیت نگهداری شده در پلتفرم هایی مانند شبکه لایتنینگ، Blockstream’s Liquid و زنجیره جانبی RSK پیشی گرفته است، اما عرضه آن هنوز برای رسیدن به WBTC و توکن BEP20 عرضه شده توسط زنجیره هوشمند بایننس، جای مناسبی دارد. تا زمان نگارش این مقاله، 53,023 BTCB در گردش و 153,164 WBTC در گردش وجود دارد.

برچسب ها در این داستان

بهمن، AVAX، BENQI، BEP20، بیت کوین، بلاک چین، پل، بیت کوین پل شده، پل ها، BTCB، رمزنگاری، ارز دیجیتال، مالی غیرمتمرکز، DeFi، ارز دیجیتال، تجزیه و تحلیل Dune، مالی، GMX، سرمایه گذاری، شبکه رعد و برق، مایع، بازار، شبکه ، داده Onchain، پروتکل، کانال های عمومی، RSK، تامین، تجارت، انتقال، آدرس های منحصر به فرد، ارز مجازی، WBTC

نظر شما در مورد افزایش اخیر بیت کوین که به شبکه بهمن پل شده است چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.