بهسازی‌های انرژی خانه جدید به کینگستون می‌آیند

[ad_1] 26 ژانویه 2022 کینگستون، انتاریو منابع طبیعی کانادا هوای پاک، مشاغل طبقه متوسط ​​و پول بیشتر در جیب کانادایی‌ها: کمک به مردم برای ارتقای خانه‌هایشان به‌منظور کاهش مصرف انرژی، با تغییرات آب‌وهوایی مبارزه می‌کند و مشاغل خوبی ایجاد می‌کند، در حالی که مطمئن می‌شود صاحب خانه‌ها در قبض‌های ماهانه خود صرفه‌جویی می‌کنند. مارک گرتسن،

کد خبر : 161265
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۵۴
بهسازی‌های انرژی خانه جدید به کینگستون می‌آیند

[ad_1]

26 ژانویه 2022 کینگستون، انتاریو منابع طبیعی کانادا

هوای پاک، مشاغل طبقه متوسط ​​و پول بیشتر در جیب کانادایی‌ها: کمک به مردم برای ارتقای خانه‌هایشان به‌منظور کاهش مصرف انرژی، با تغییرات آب‌وهوایی مبارزه می‌کند و مشاغل خوبی ایجاد می‌کند، در حالی که مطمئن می‌شود صاحب خانه‌ها در قبض‌های ماهانه خود صرفه‌جویی می‌کنند.

مارک گرتسن، عضو پارلمان کینگستون و جزایر، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، و جوآن واندرهایدن، رئیس فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM)، امروز سرمایه گذاری 15 میلیون دلاری را از طریق کارآیی جامعه اعلام کرد. ابتکار Financing (CEF) برای اجرای یک برنامه مقاوم‌سازی انرژی مسکونی که آلودگی را کاهش می‌دهد و به صاحبان خانه کمک می‌کند در هزینه‌های خود در شهر کینگستون صرفه‌جویی کنند.

Better Homes Kingston یک برنامه تامین مالی هزینه بهبود محلی (LIC) است تا صاحبان خانه را تشویق به انجام بازسازی های با انرژی عمیق کند. علاوه بر مدل LIC اولیه، شهر ارائه‌دهندگان خدمات شهری را تشویق می‌کند تا تامین مالی بدون قبض و وام‌های شخص ثالث را از موسسات مالی ارائه دهند، زیرا این برنامه در چند سال اول رشد می‌کند تا امکان افزایش درازمدت را فراهم کند. انتظار می‌رود این برنامه تا سال 2040 25 تا 50 درصد از خانه‌های تک‌خانواری کینگستون قبل از سال 1991 را بازسازی کند و به طور متوسط ​​تأثیر کاهش کربن 30 درصد در هر خانه را به دست آورد.

Better Homes Kingston قرار است از ماه مارس افتتاح شود و از اواخر بهار امسال برای املاک واجد شرایط در سراسر شهر در دسترس خواهد بود.

طرح تامین مالی کارآمدی جامعه از طریق صندوق شهرداری سبز (GMF) ارائه شده توسط FCM و توسط دولت کانادا تامین می شود. CEF به جوامع در هر اندازه کمک می کند تا برنامه های نوآورانه تامین مالی محلی را اجرا کنند که به طور مستقیم به صاحبان خانه کمک می کند تا انتشار گازهای گلخانه ای خود را کاهش دهند، خانه هایشان را از نظر انرژی کارآمدتر، راحت تر و مقرون به صرفه تر کنند، و مشاغل محلی ایجاد کنند و اقتصاد محلی را در حرکت نگه دارند.

این ابتکار یکی از راه‌هایی است که GMF به کارکرد 20 ساله خود در حمایت از ابتکارات زیست محیطی متحول کننده در سطح جامعه ادامه می‌دهد. دولت کانادا از زمان آغاز به کار GMF 1.65 میلیارد دلار در GMF سرمایه گذاری کرده است و شهرداری ها را قادر می سازد از پروژه هایی مانند این حمایت کنند که از منابع محلی برای هدایت راه حل های نوآورانه استفاده می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.