به‌روزرسانی OFAC ادعا می‌کند که هک رونین به گروه لازاروس سندیکای هکرهای کره شمالی متصل است – اخبار بیت کوین

[ad_1] به گفته وزارت خزانه داری ایالات متحده و اداره کنترل دارایی های خارجی (OFAC)، هک اخیر پل رونین ممکن است به سندیکای هکرهای کره شمالی به نام گروه لازاروس مرتبط باشد. مقامات مجری قانون فدرال آدرس اتریوم پرچمدار مرتبط با بهره برداری پل رونین را به گروه هکرها گره زدند و آدرس کریپتو را

کد خبر : 194116
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
به‌روزرسانی OFAC ادعا می‌کند که هک رونین به گروه لازاروس سندیکای هکرهای کره شمالی متصل است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

به گفته وزارت خزانه داری ایالات متحده و اداره کنترل دارایی های خارجی (OFAC)، هک اخیر پل رونین ممکن است به سندیکای هکرهای کره شمالی به نام گروه لازاروس مرتبط باشد. مقامات مجری قانون فدرال آدرس اتریوم پرچمدار مرتبط با بهره برداری پل رونین را به گروه هکرها گره زدند و آدرس کریپتو را به لیست اتباع و افراد مسدود شده ویژه OFAC (SDN) اضافه کردند.

آدرس بهره بردار پل رونین به لیست SDN OFAC اضافه شد

در 14 آوریل، دولت ایالات متحده یک به روز رسانی لیست OFAC SDN را منتشر کرد که شامل آدرس اتریوم (ETH) است که در بهره برداری اخیر پل رونین نقش دارد. Bitcoin.com News در مورد حمله به پل رونین در 29 مارس گزارش داد، پس از آن که پروتکل مرتبط با بازی بلاک چین Axie Infinity 620 میلیون دلار از دارایی های رمزنگاری شده را از دست داد. تا به امروز، حمله به پل رونین یکی از بزرگترین سوء استفاده های مالی غیرمتمرکز (defi) در سال 2022 بوده است.

طبق گفته وزارت خزانه داری ایالات متحده و OFAC، آدرس اتریوم که قبلاً در کاوشگران بلاک چین تحت نام «استثمارگران پل رونین» پرچم گذاری شده است، متعلق به سندیکای هکر کره شمالی به نام گروه لازاروس است. کیف پول اتریوم دارای 144837.79 اتر به ارزش تقریباً 438.6 میلیون دلار با استفاده از نرخ ارز امروزی اتر است. لیست جدید به روز شده SDN توضیح می دهد که گروه لازاروس نام های مختلفی از جمله “نگهبانان صلح”، “کبرای پنهان”، “نقطه قرمز”، “Temp.Hermit” و “تیم ارتش سایبری جدید رمانتیک” دارد.

تراکنش با هر آدرس رمزنگاری فهرست شده در SDN توسط دولت ایالات متحده ممنوع است

OFAC در گذشته در مورد Lazarus Group به مردم هشدار داده است، زیرا مقامات ایالات متحده معتقدند هکرها با هک های بزرگ کریپتو و تهدیدات باج افزار دست داشته اند. همچنین مطالعات تحقیقاتی زیادی انجام شده است که فعالیت های ادعایی گروه هکر کره شمالی را بررسی می کند. به روز رسانی وزارت خزانه داری ایالات متحده و OFAC در روز پنجشنبه اشاره می کند که سندیکای هکرها بنا به گزارش ها در ناحیه پوتونگانگ، پیونگ یانگ، کره شمالی واقع شده است. تراکنش با آدرس اتریوم مشخص شده OFAC برای افراد و مؤسسات مالی ایالات متحده ممنوع است.

بر اساس گزارشی که سازمان ملل متحد (UN) در مارس 2019 منتشر کرد، کره شمالی و رهبر عالی این کشور، کیم جونگ اون، ظاهراً حداقل 670 میلیون دلار ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره کرده اند. در 24 ژوئیه 2020، ارتش ایالات متحده یک گزارش تحقیقی منتشر کرد که ادعا می کرد کره شمالی تقریباً 6000 هکر سایبری از جمله گروه بدنام Lazarus را در اختیار دارد.

برچسب ها در این داستان

axie infinity، defi exploits، آدرس اتریوم، آدرس های اتریوم، کیف پول اتریوم، مؤسسات مالی، نگهبانان صلح، گروه هکر، سندیکای هکرها، هکرها، کبرای پنهان، کیم جونگ اون، مجری قانون، گروه لازاروس، کره شمالی، OFAC، Potonggang منطقه، پیونگ یانگ، باج افزار، نقطه قرمز، تحریم ها، خزانه داری، مقامات ایالات متحده، ملل متحد، ایالات متحده، افراد ایالات متحده، خزانه داری ایالات متحده

نظر شما در مورد اینکه دولت آمریکا ادعا می کند هکر پل رونین با گروه بدنام لازاروس مرتبط است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.