به‌روزرسانی Covid-19 خدمات بومی کانادا — هفته 31 مارس 2022

[ad_1] 31 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو، منطقه سنتی غیرقابل واگذاری Algonquin – خدمات بومی کانادا خدمات بومی کانادا (ISC) از کار خستگی ناپذیر رهبری جامعه و کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم به دلیل مشارکت گسترده و مداوم آنها در پاسخ به بیماری همه گیر جوامع خود ستایش می کند. تلاش و اقدام سریع

کد خبر : 186019
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
به‌روزرسانی Covid-19 خدمات بومی کانادا — هفته 31 مارس 2022

[ad_1]

31 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو، منطقه سنتی غیرقابل واگذاری Algonquin – خدمات بومی کانادا

خدمات بومی کانادا (ISC) از کار خستگی ناپذیر رهبری جامعه و کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم به دلیل مشارکت گسترده و مداوم آنها در پاسخ به بیماری همه گیر جوامع خود ستایش می کند. تلاش و اقدام سریع آنها برای نجات جان افراد ادامه دارد.

واکسیناسیون کارآمدترین شکل محافظت در برابر COVID-19 است. ملل اول، اینویت و متیس در سراسر کشور از طریق کلینیک های واکسن به واکسن ها دسترسی دارند که در جوامع بومی به خوبی در حال انجام است. اکنون زمان آن است که برای محافظت از جامعه، بزرگان و خانواده خود واکسینه شوید.

در زیر برخی از آخرین به روز رسانی های ISC برای هفته 28 مارس 2022 آمده است.

واکسیناسیون ها

از روز سه‌شنبه، 29 مارس 2022، بیش از 88 درصد از افراد 12 ساله و بالاتر در ملل اول، اینویت و جوامع منطقه‌ای دوز دوم واکسن تأیید شده COVID-19 را دریافت کرده‌اند و بیش از 29 درصد دوز سوم را دریافت کرده‌اند. بیش از 52 درصد از کودکان 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

اطلاعات واکسن به روز شده و در روزهای پنجشنبه منتشر می شود و می توانید آن را در canada.ca/covid-vaccines-indigenous پیدا کنید.

موارد ابتلا به کووید 19

از چهارشنبه، 30 مارس 2022، موارد زیر از جوامع اولین ملل گزارش شده است:

  • 94,308 موارد مثبت COVID-19 را تایید کرد
  • 2766 موارد فعال
  • 3,104 بستری شدن در بیمارستان
  • 91,743 موارد بهبود یافته
  • 689 فوتشدگان

برای هفته 24 تا 30 مارس 2022، میانگین تعداد موارد فعال گزارش شده روزانه 11.6 درصد نسبت به میانگین روزانه هفته قبل افزایش یافته است.
این در مقایسه با:

  • کاهش 7.7 درصدی میانگین تعداد موارد فعال گزارش شده روزانه گزارش شده برای هفته 17 تا 23 مارس 2022، در مقایسه با هفته قبل
  • کاهش 6.2 درصدی در میانگین تعداد موارد فعال گزارش شده روزانه گزارش شده برای هفته 10 تا 16 مارس 2022، در مقایسه با هفته قبل

اطلاعات شمارش موارد روزانه از دوشنبه تا جمعه به‌روزرسانی و منتشر می‌شود و می‌توانید آن را در canada.ca/indigenous-covid-cases پیدا کنید.

درخواست تأییدیه‌ها و تمدیدات کمک فدرال (RFA).

  • RFA ملت اول کاشه‌چوان (انتاریو) در 1 فوریه 2022 تصویب شد.و متعاقباً دو هفته تمدید شد. یک RFA جدید در 30 مارس 2022 با تاریخ پایان پیشنهادی حداقل 13 آوریل 2022 دریافت شد.
  • RFA Attawapiskat First Nation (انتاریو) در 16 فوریه 2022 تصویب شد. RFA جدید در 16 مارس 2022 تصویب شد و تمدید برای ادامه پشتیبانی CAF در 30 مارس 2022 با تاریخ پایان 13 آوریل 2022 تصویب شد.
  • RFA Deer Lake First Nation (انتاریو) در 18 مارس 2022 تصویب شد.، برای پشتیبانی CAF حداقل تا 2 آوریل 2022.

نتیجه گیری های اخیر RFA

  • تیعملیات Remote Immunity 3.0 RFA در 10 نوامبر 2021 تأیید شد.. RFA تا امروز، 31 مارس 2022، فعال باقی ماند تا هرگونه نیاز پشتیبانی پیش بینی نشده را برطرف کند.
  • RFA اولین کشور دریاچه Kasabonika (انتاریو) در 25 فوریه 2022 تصویب شد.. تمدید دو هفته ای حمایت در 10 مارس 2022 تصویب شد و پشتیبانی CAF در 24 مارس 2022 به پایان رسید.

هر دوز واکسن COVID-19 محافظت شما را در برابر بیماری شدید افزایش می دهد

شرکای ما با گروه کاری ترجمه دانش بومی COVID-19 در بریتیش کلمبیا اخیراً منبع جدید زیر را با عنوان “هر دوز واکسن COVID-19 محافظت شما را در برابر بیماری شدید افزایش می دهد” توسعه داده اند. این منبع پس از شنیدن از شرکا، جوامع و اعضای بومی مبنی بر نیاز به منبعی در مورد تفاوت بین دوز سوم و واکسن های تقویت کننده ایجاد شد. این ابزار آنلاین تصاویر مهمی از نحوه عملکرد واکسن‌ها و کارایی آن‌ها برای رساندن پیام ارائه می‌دهد: هرچه ایمنی شما بیشتر باشد، بدن شما بیشتر می‌تواند با COVID-19 مبارزه کند.

پشتیبانی هایی که در حال حاضر برای جوامع First Nations، Inuit و Métis در دسترس است

در سرتاسر کشور، دفاتر منطقه‌ای خدمات بومی کانادا و افسران پزشکی منطقه‌ای برای کمک به جوامع و سازمان‌های ملل اول، اینویت و متیس در صورت نیاز به کمک فوری برای شیوع بیماری یا نیاز به حمایت‌هایی مانند زیرساخت‌های موقت، آزمایش‌های سریع یا تجهیزات حفاظت فردی در دسترس هستند. .

جوامع و سازمان های بومی نیز می توانند به درخواست بودجه مبتنی بر نیاز از صندوق حمایت از جامعه بومی ادامه دهند. این صندوق به رهبری و سازمان‌های بومی انعطاف‌پذیری لازم را برای طراحی و اجرای راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه برای جلوگیری، آماده‌سازی و واکنش به گسترش COVID-19 در جوامع خود ارائه می‌دهد.

این وجوه را می توان برای اقداماتی از جمله، اما نه محدود به موارد زیر استفاده کرد:

  • حمایت از بزرگان و اعضای آسیب پذیر جامعه
  • رفع ناامنی غذایی، مانند حمایت از خرید، حمل و نقل و توزیع غذا، و دسترسی به غذاهای سنتی از طریق شکار و ماهیگیری.
  • حمایت آموزشی و سایر حمایت ها برای کودکان
  • خدمات کمک به سلامت روان و پاسخ اضطراری
  • اقدامات آمادگی برای جلوگیری از شیوع COVID-19

ISC به همکاری با جوامع بومی برای همکاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه مشترک ارتباطات بومی، مبتنی بر تمایز و رویکردهای پاسخ بهداشتی با شرکای بومی با گوش دادن به توصیه ها و راهنمایی های آنها ادامه می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.