به‌روزرسانی کیف پول CBDC نیجریه برای فعال کردن پرداخت‌های ابزار، قابلیت USSD اضافه می‌شود – اخبار ویژه بیت کوین

برنامه کیف پول ارز دیجیتال بانک مرکزی نیجریه (CBDC) برای به روز رسانی تنظیم شده است که به کاربران امکان می دهد برای خدماتی مانند تلویزیون پولی و افزایش زمان پخش پرداخت کنند. افزودن عملکرد داده های خدمات تکمیلی بدون ساختار (USSD) به برنامه کیف پول به این معنی است که افراد بدون حساب بانکی

کد خبر : 205262
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
به‌روزرسانی کیف پول CBDC نیجریه برای فعال کردن پرداخت‌های ابزار، قابلیت USSD اضافه می‌شود – اخبار ویژه بیت کوین


برنامه کیف پول ارز دیجیتال بانک مرکزی نیجریه (CBDC) برای به روز رسانی تنظیم شده است که به کاربران امکان می دهد برای خدماتی مانند تلویزیون پولی و افزایش زمان پخش پرداخت کنند. افزودن عملکرد داده های خدمات تکمیلی بدون ساختار (USSD) به برنامه کیف پول به این معنی است که افراد بدون حساب بانکی می توانند با استفاده از CBDC پرداخت کنند.

فرآیند به روز رسانی

به گفته یکی از مقامات بانک، برنامه کیف پول برای ارز دیجیتال بانک مرکزی نیجریه، e-naira، قرار است به‌روزرسانی شود که کاربران می‌توانند برای سرویس‌های عادی مانند تلویزیون پولی و شارژ زمان پخش پرداخت کنند.

بر اساس گزارش Nairametrics که به نقل از مقام رسمی – یوسف عبدالجلیل – بانک مرکزی نیجریه (CBN) فرآیند ارتقا را با ارسال پیامی به کاربران و درخواست از آنها برای به روز رسانی برنامه کیف پول آغاز خواهد کرد. جلیل که به عنوان نماینده e-naira CBN تعیین شد، این اظهارات را هنگام شرکت در رویدادی در بازار کایرو در اوشودی، لاگوس بیان کرد.

هر لحظه از هم اکنون، یک به روز رسانی در راه است، پیامی در برنامه خود دریافت خواهید کرد که به شما دستور می دهد کیف پول سرعت eNaira خود را به روز کنید. نماینده CBN گفت: پس از به‌روزرسانی، خدماتی که درخواست می‌کنید وجود خواهند داشت که به موجب آن می‌توانید هزینه DSTV را پرداخت کنید، کارت شارژ بخرید، هزینه بلیط هواپیما را بپردازید و غیره.

در همین حال، جلیل همچنین در گزارش نقل شده است که نشان می دهد چگونه برنامه CBN برای افزودن عملکرد USSD به کیف پول، در را برای افراد غیر صاحب حساب باز می کند تا از CBDC استفاده کنند. به گفته یک متخصص مالی و وبلاگ نویس، USSD ممکن است بهترین فناوری موجود باشد که می تواند برای ارائه خدمات مالی تلفن همراه به مشتریان کم درآمد مورد استفاده قرار گیرد.

USSD 997

علیرغم ادعاهای اولیه CBN مبنی بر اینکه e-naira برای افرادی که از نظر مالی مستثنی شده اند مفید است، CBDC بانک مرکزی دارای عملکرد USSD نبود. نداشتن عملکرد USSD به این معنی است که e-naira توسط افرادی که قبلاً به خدمات مالی دسترسی دارند استفاده می شود. با این حال، با افزودن کد USSD 997، CBN امکان استفاده از CBDC را برای کسانی که حساب بانکی ندارند، فراهم می‌کند.

در همین حال، Obinna Umeh، دبیر اتحادیه بازار اوشودی، در این گزارش نقل شده است که از تصمیم بانک مرکزی برای اطلاع رسانی به نیجریه ها در مورد به روز رسانی آتی قدردانی می کند. او گفت قبل از آخرین ارتباط جلیل، معامله گران با هشدارهای اپلیکیشن کیف پول جعلی غرق شده بودند.

CBN نمی‌توانست در زمان بهتری به ما در مورد e-Naira آموزش دهد. تقریباً هیچ روزی نیست که ما مجبور نباشیم اختلافات مربوط به هشدارهای جعلی را حل و فصل کنیم، مواقعی که بتوانیم به چیزهای سازنده تری هدایت کنیم.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.