به‌روزرسانی‌های مبادله، پردازش پرداخت و UX را به سطح بد می‌رساند – انتشار مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. تالین، استونی: Swaps با خوشحالی اعلام می کند که ما پلتفرم خود را به روز کرده ایم. ما به‌عنوان یک شرکت پردازش پرداخت ارز دیجیتال و فیات، اولویت ارائه بهترین خدمات رمزنگاری داخلی، خارج از رمپ و پرداخت را برای شرکای خود داریم. به‌روزرسانی جدید ما شامل UI و UX

کد خبر : 279002
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
به‌روزرسانی‌های مبادله، پردازش پرداخت و UX را به سطح بد می‌رساند – انتشار مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. تالین، استونی: Swaps با خوشحالی اعلام می کند که ما پلتفرم خود را به روز کرده ایم. ما به‌عنوان یک شرکت پردازش پرداخت ارز دیجیتال و فیات، اولویت ارائه بهترین خدمات رمزنگاری داخلی، خارج از رمپ و پرداخت را برای شرکای خود داریم. به‌روزرسانی جدید ما شامل UI و UX بهتر، 31 بلاک چین و 1000 توکن در دسترس، روش‌های پرداخت جدید، ادغام سریع API و بسیاری ویژگی‌های دیگر است.

از سال 2019، Swaps متعهد شده است که با ارائه راه‌حل‌های رمزنگاری روی رمپ به کسب‌وکارها برای دسترسی به Web3 کمک کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بیت‌کوین، اتریوم، تتر و سایر سکه‌ها را ارائه دهند. اکنون این به روز رسانی ویژگی های جدید و هیجان انگیزتری را به همراه دارد.

ما به تازگی یکپارچه سازی Stripe و TrueLayer، ارائه دهندگان برتر پرداخت و بانکداری باز در جهان را به پایان رسانده ایم. ما American Express، Google Pay، پرداخت‌های فوری بانکی و بسیاری روش‌های پرداخت دیگر را به گزینه‌های Visa، Mastercard و Apple Pay اضافه کردیم. اینها برای شرکای ما در دسترس است تا پرداخت‌های سریع‌تر و بدون مشکل‌تری را به مشتریان خود ارائه دهند—چند لحظه برای هر تراکنش.

سرویس پردازش پرداخت Swaps همچنین به شرکت‌های تجارت الکترونیک اجازه می‌دهد تا رمزنگاری را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند، که درها را به روی مشتریان بیشتری باز می‌کند و به جامعه رمزپسند فرصتی می‌دهد تا کالاها و خدمات را با سکه‌های دیجیتال خریداری کنند.

Swaps با حمایت شرکای پیشرو در امنیت، انطباق و جلوگیری از تقلب، اکنون برای اشتراک گذاری KYC که یکی از درخواست های اصلی شرکت برای مدت طولانی بود، باز است. این به شرکای ما اطمینان بیشتری می‌دهد و ورود آسان‌تری به کاربران می‌دهد.

جورجیوس کالمپازیدیس، مدیر عامل سوآپ، اظهار داشت. یکی از اولویت‌های اصلی شرکت ما مبارزه با استرداد وجه و کلاهبرداری و آسان‌تر کردن زندگی بازرگانان است. ما این نبرد را با به‌روزرسانی جدید کارآمدتر می‌کنیم.»

در این ارتقاء اخیر، داشبورد شریک را نیز بهبود دادیم و دسترسی و نظارت بر داده‌های مشتری و تراکنش‌ها را سریع و شفاف کردیم. ما همچنین کیف پول تجاری Swaps را برای شرکا و گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر، از جمله ارزهای دیجیتال و حواله‌های بانکی معرفی کردیم.

یکپارچه‌سازی API همه‌کاره و منفرد ما، کل این اکوسیستم و ویژگی‌ها را برای هر کسب‌وکار آنلاین در دسترس قرار می‌دهد تا از قدرت دارایی‌های دیجیتال استفاده کند. ما راستی‌آزمایی AML/KYC، مبارزه با تقلب، روش‌های پرداخت و نقدینگی را مدیریت می‌کنیم و اجازه می‌دهیم در بیش از 180 کشور جهان فعالیت کنیم.

Swaps یک شرکت ارز دیجیتال اروپایی کاملاً سازگار و تحت نظارت است. ما امنیت پیشرو در صنعت را با یک پلتفرم فوق‌العاده سریع و فوق‌العاده آسان ترکیب می‌کنیم تا خرید و فروش رمزنگاری را برای همه، مبتدی یا متخصص، شرکت یا فرد فراهم کنیم.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.