بهره برداری از ۶ پروژه گردشگری در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: تا پایان سال ۶ پروژه گردشگری در استان مرکزی بهره برداری می‌شود. مصطفی مرزبان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های گردشگری، ابتدا باید مجوز لازم را از کارگروه گردشگری استان بگیرند و برای این منظور زمینی را با کاربری مناسب معرفی

کد خبر : 160460
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
بهره برداری از ۶ پروژه گردشگری در استان مرکزی



ایسنا/مرکزی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: تا پایان سال ۶ پروژه گردشگری در استان مرکزی بهره برداری می‌شود.

مصطفی مرزبان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های گردشگری، ابتدا باید مجوز لازم را از کارگروه گردشگری استان بگیرند و برای این منظور زمینی را با کاربری مناسب معرفی کنند و در صورت شخصی بودن مالکیت زمین، حتما باید در کمیسیون‌های قانونی مطرح و کاربری گردشگری اخذ کنند، البته نکته حائز اهمیت در اجرای این پروژه‌های گردشگری مباحث زیست‌محیطی است که باید حتما در روند اجرای طرح مدنظر قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری دو جلسه کارگروه گردشگری استان برگزار شده و در مجموع امسال ۲۳ طرح به تصویب رسیده است، گفت: در حال حاضر ۴ پروژه در حال ساخت است که ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

مرزبان تصریح کرد: با مطرح کردن این طرح‌ها در جلسات کارگروه گردشگری به دنبال محدود کردن طرح‌ها نیستم و هدف از بررسی آنها ساماندهی طرح‌ها با دستگاه‌های ذیربط است.

 وی افزود: با توجه به اینکه حدود یک تا ۱.۵ سال برای اخذ مجوز از کارگروه زیربنایی استان و دریافت برگه تغییر کاربری از امور جهاد کشاورزی، پروانه ساخت و دیگر استعلامات مرتبط زمان صرف می شود به همین دلیل بهره برداری از پروژه ها مشمول زمان می شود، اما تا پایان سال، ۶ پروژه در استان مرکزی به بهره برداری می رسد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی حجم سرمایه گذاری صورت گرفته برای ۲۳ پروژه گردشگری در استان را بالغ بر ۸۵۰۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: این پروژه ها برای ۵۹۹ نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.