بهره‌گیری از فعالیت داوطلبانه زائران در حوزه پزشکی و درمان یک تجربه موفق است

[ad_1] به گزارش «مبلغ»، حجت الاسلام و المسلمین معزی در دیدار با زائرین داوطلب همکاری با مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عملیات بهداشت و درمان حج تمتع ۱۴۰۲، در سخنانی به تشریح اهمیت خدمت به ضیوف الرحمان در حج تمتع پرداخت. در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح

کد خبر : 365823
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
بهره‌گیری از فعالیت داوطلبانه زائران در حوزه پزشکی و درمان یک تجربه موفق است

[ad_1]

به گزارش «مبلغ»، حجت الاسلام و المسلمین معزی در دیدار با زائرین داوطلب همکاری با مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عملیات بهداشت و درمان حج تمتع ۱۴۰۲، در سخنانی به تشریح اهمیت خدمت به ضیوف الرحمان در حج تمتع پرداخت.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، سرپرست حجاج ایرانی و همچنین دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد، حجت الاسلام‌والمسلمین معزی خاطرنشان کرد: «خوشحالم که در جمع عزیزانی هستم که بر اساس فطرت پاک انسانی و مبتنی بر تربیت و آموخته‌های مذهبی و دینی خود، داوطلبانه به ارائه خدمت به زائرین خانه خدا پرداخته‌اند.»

وی تجربه امسال جمعیت هلال‌احمر در بهره‌گیری از زائران داوطلب برای ارائه انواع خدمات درمانی را یکی دیگر از مصداق‌های درخشان خدمت بی منت به همنوع و البته برای رضای پروردگار دانست و افزود: این فعالیت که با تهیه فراخوان میان زائران حج تمتع آغاز شد، می‌تواند در مناسبت‌های دیگر همچون پیاده‌روی اربعین حسینی و همچنین بهره‌گیری از تخصص‌های داوطلبانه دیگر نیز در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه دو مسئله حفظ امنیت و سلامت زائران در سفر معنوی حج را از موضوعات برجسته در این فریضه دینی دانست و افزود: با پیشرفت تکنولوژی، امنیت زائران که یکی از دغدغه‌های آنان در سال های گذشته بوده است تا حد بسیاری تامین شده است‌.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مدون و متعدد در خصوص تامین سلامت زائران ایرانی، پیش و در حین برگزاری مراسم حج ادامه داد: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در مسئله سلامت زائران و بلکه در دیگر موضوعات با الگوپذیری و بهره مندی از تجارب، اقدامات بسیار مفیدی انجام داده است که همواره الگوی سایر کشورهای شرکت کننده در این مراسم معنوی است.

وی در ادامه خدمت داوطلبانه زائران را در حج یک عبادت دانست و تصریح کرد: توفیق خدمت گزاری به زائرین و مهمانان خانه خدا توفیقی مضاعف و قابل شکرگذاری است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پایان از مشارکت داوطلبانه کادر بهداشتی-درمانی در ارائه خدمت به زائران حج نیز قدردانی کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.