بهداشت کانادا اجازه استفاده از واکسن کووید-19 Moderna Spikevax (50 میکروگرم) را در کودکان 6 تا 11 ساله صادر کرد.

[ad_1] بیانیه بهداشت کانادا اجازه استفاده از واکسن کووید-19 Moderna Spikevax (50 میکروگرم) را در کودکان 6 تا 11 ساله برای کمک به محافظت از این گروه سنی کوچکتر در برابر COVID-19 داده است. 17 مارس 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا امروز، Health Canada اجازه استفاده از واکسن کووید-19 Moderna Spikevax (50 میکروگرم)

کد خبر : 180354
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۷
بهداشت کانادا اجازه استفاده از واکسن کووید-19 Moderna Spikevax (50 میکروگرم) را در کودکان 6 تا 11 ساله صادر کرد.

[ad_1]

بیانیه

17 مارس 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا

امروز، Health Canada اجازه استفاده از واکسن کووید-19 Moderna Spikevax (50 میکروگرم) را در کودکان 6 تا 11 ساله صادر کرد. این دومین واکسن COVID-19 است که در کانادا برای استفاده در این گروه سنی جوان مجاز است.

Health Canada در تاریخ 16 نوامبر 2021 درخواستی از Moderna برای گسترش نشانه های واکسن Spikevax دریافت کرد. این واکسن ابتدا برای استفاده در افراد 18 سال و بالاتر در 23 دسامبر 2020 مجاز شد و متعاقباً برای کودکان 12 تا 17 سال مجاز شد. سن در 27 آگوست 2021.

پس از بررسی علمی کامل و مستقل شواهد، دپارتمان دریافته است که مزایای این واکسن برای کودکان بین 6 تا 11 سال بیشتر از خطرات آن است. Health Canada یک رژیم اولیه دو دوز 50 میکروگرم در هر دوز را به فاصله چهار هفته تجویز کرده است. این نیمی از رژیم اولیه دو دوز 100 میکروگرمی است که برای افراد 12 سال و بالاتر مجاز است.

کارآزمایی بالینی نشان داد که پاسخ ایمنی در کودکان 6 تا 11 ساله با پاسخ ایمنی در افراد 18 تا 25 ساله قابل مقایسه است و از کارایی واکسن در این گروه سنی جوان‌تر حمایت می‌کند. هیچ عارضه جانبی جدی در طول کارآزمایی مشاهده نشد.

Health Canada شرایط و ضوابطی را تعیین کرده است که مدرنا را ملزم می کند به ارائه اطلاعات به Health Canada در مورد ایمنی و اثربخشی واکسن در این گروه سنی جوان تر، از جمله اطلاعات در مورد محافظت در برابر انواع نگرانی های فعلی و در حال ظهور ادامه دهد. این امر اطلاعات بیشتری را از مطالعات در حال انجام و استفاده در دنیای واقعی در اختیار وزارتخانه قرار می دهد تا اطمینان حاصل شود که مزایای واکسن همچنان بر هر خطری برتری دارد، و همچنین برای تشخیص هرگونه سیگنال ایمنی بالقوه جدید در هر گروه سنی.

با توجه به تعهد وزارت به باز بودن و شفافیت، Health Canada اسناد متعدد مرتبط با این تصمیم را منتشر می‌کند، از جمله خلاصه‌ای در سطح بالا از شواهدی که بررسی کرده است.

بهداشت کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا به نظارت دقیق بر ایمنی این واکسن ادامه خواهند داد و در صورت شناسایی هرگونه نگرانی ایمنی اقدام خواهند کرد.

لینک های مربوطه:

مخاطب

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

سوالات عمومی COVID-19:
1-833-784-4397

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.