بهترین پاسخِ پژمانِ جمشیدی به منتقدانش

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پژمان جمشیدی، بازیگر سینما و تلویزیون و فوتبالیست سابق، دیشب (جمعه ۱۵ مرداد)، مهمان برنامه رادیویی «پرانتز باز» بود. او بار دیگر در این برنامه، با اشاره به هجمه و انتقادهای رسانه‌ای به ورودش از فضای فوتبال به عرصه هنر، گفت: «هر موفقیتی با ابعادش تبعاتی دارد. نمی‌توانی موفقیت را

کد خبر : 86657
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۶
بهترین پاسخِ پژمانِ جمشیدی به منتقدانش

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پژمان جمشیدی، بازیگر سینما و تلویزیون و فوتبالیست سابق، دیشب (جمعه ۱۵ مرداد)، مهمان برنامه رادیویی «پرانتز باز» بود.

او بار دیگر در این برنامه، با اشاره به هجمه و انتقادهای رسانه‌ای به ورودش از فضای فوتبال به عرصه هنر، گفت: «هر موفقیتی با ابعادش تبعاتی دارد. نمی‌توانی موفقیت را پشت سر بگذاری و از سختی‎ها و تبعاتش عبور نکنی و البته یکی از این سختی‌ها، همین هجمه‌ها بود. ولی برای من مهم این بود که احترام این حرفه را حفظ کنم. برای من هنر، عرصه محترمی بود و می‌دانستم باید در شأن هنر عمل کنم. از همان ابتدا می‌دانستم ممکن است مخالفت‌هایی باشد ولی چون از قبل این شرایط را پیش‌بینی می‌کردم، به راحتی از آن عبور کردم.»

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس، افزود: «بهترین پاسخ به منتقدان این است که بتوانی خودت را در زمین فوتبال یا در قاب تلویزیون اثبات کنی و با حرف زدن به جایی نمی‌رسی؛ در صورتی که از عهده کارت به خوبی برآیی، منتقدان منصف، نظرشان را تغییر می‌دهند و تبدیل به مدافعان تو می‌شوند. بر این اساس هیچ وقت از انتقادها گله‌مند نبودم و معتقدم هرکس با نگاهش به جامعه، زندگی و کار می‌تواند نظرش را ابراز کند.»

پژمان جمشیدی تاکید کرد: «فوتبال و هنر بازیگری، اصلا حرص و جوش خوردن ندارد چون مخاطبش مردم هستند. اگر آن‌ها تو را قبول کنند، پذیرفته می‌شوی و در غیر این صورت کنار می‌روی.»

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.