بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا

[ad_1] آنچه در این مقاله می‌خوانید یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین تصمیماتی که یک فرد برای زندگی خود می‌تواند بگیرد، مهاجرت به کشوری دیگر است. دانستن اطلاعات مربوط به شرایط کشور موردنظر از جمله آشنایی با قوانین اجتماعی، فرهنگ، آب‌وهوای آن کشور می‌تواند به متقاضی مهاجرت کمک شایانی کند. برای داشتن بهترین تجربه و لحظات

کد خبر : 212160
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۴۰
بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا

[ad_1]

آنچه در این مقاله می‌خوانید

یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین تصمیماتی که یک فرد برای زندگی خود می‌تواند بگیرد، مهاجرت به کشوری دیگر است. دانستن اطلاعات مربوط به شرایط کشور موردنظر از جمله آشنایی با قوانین اجتماعی، فرهنگ، آب‌وهوای آن کشور می‌تواند به متقاضی مهاجرت کمک شایانی کند. برای داشتن بهترین تجربه و لحظات در کشور مقصد، بهتر است قبل از سفر از یک وکیل مهاجرت متخصص و ماهر مشورت بگیرید و از کمک‌های او برای تسریع امور خود در پروسه مهاجرت بهره بگیرید. در این مقاله قصد داریم شما را با راه‌های مهاجرت و مزایای کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت به استرالیا آشنا نماییم.

استرالیا‌

یکی از بهترین کشورهای مهاجرپذیر در دنیا، کشور استرالیاست. این کشور همواره به دلیل داشتن موقعیت و آب‌وهوای مناسب انتخاب بسیاری از مهاجران بوده است. استرالیا یک کشور صدساله با اقتصاد قوی و بازار کار مناسب است که طبیعت زیبایی دارد. یکی از مزیت‌های این کشور پایبند بودن به اصول قانونی است که از اصلول اساسی این کشور محسوب می‌شود.

استرالیا کشوری به وسعت یک قاره در نیمکره جنوبی زمین است. مساحت استرالیا برابر با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومترمربع است و ششمین کشور پهناور دنیا محسوب می‌شود. استرالیا با هیچ کشوری مرز خاکی ندارد و سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ این کشور هستند. شهر کانبرا پایتخت فدرال و در قلمرو پایتخت استرالیا (ACT) است. جمعیت این کشور تا سال گذشته، ۲۵,۲۰۳,۱۹۸ نفر بوده است.

وکیل مهاجرت به استرالیا از سایت ویزانیو

ساختار حکومت

استرالیا دارای یک سیستم حکومتی فدرال همراه با نظام پارلمانی پادشاهی مشروطه با کشورهای مشترک‌المنافع، شش پارلمان دولتی و شوراهای نمایندگی در قلمرو پایتخت استرالیا و قلمرو شمالی است.فرماندار کل بر پایه قانون اساسی، از اختیارات فراوانی برخوردار است اما در عمل شخص اجرایی اول در استرالیا نخست‌وزیر است که طی یک فرایند دموکراتیک انتخاب می‌شود و دولت را تشکیل می‌دهد.

کابینه و مجلس استرالیا

در استرالیا، مردم ابتدا نمایندگان مجلس را انتخاب می‌نمایند. رئیس حزبی که بیشترین نفرات انتخاب‌شده را در مجلس داشته باشد به‌عنوان نخست‌وزیر مسئول تشکیل کابینه دولت می‌شود. دولت استرالیا از سه زیرشاخه تشکیل می‌شود: قانون‌گذاری، اجرایی و قضایی. پارلمان استرالیا از دو مجلس تشکیل‌شده است. مجلس سنا (مجلس علیا) و مجلس نمایندگان (مجلس سفلا). دادگاه عالی استرالیا نیز قدرت والای قضایی را در این کشور در اختیار دارد.

مهاجرت به استرالیا

امروزه استرالیا یکی از اقتصادهای در حال رشد در جهان را دارد، امکانات رفاهی عالی و سیستم بهداشت و درمان مناسب کیفیت زندگی در این کشور را بالا برده است. برای مهاجرت به کشور استرالیا روش‌های مختلفی ازجمله مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت، ازدواج، تولد فرزند و … وجود دارد. تمامی روش‌های ذکرشده می‌تواند به‌صورت کاملاً قانونی و به کمک وکیل مجرب و متخصص انجام شود.

اگر شماره ثبت وکیل مهاجرت به استرالیا با رقم 09 آغاز گردد یعنی وکیل در سال 2009 جواز خود را کسب نموده و یک سال سابقه فعالیت به‌عنوان وکیل مهاجرتی دارد. و اگر دو رقم اول ثبت 93 باشد نشان‌دهنده این است که ایشان از سال 1993 مشغول به فعالیت بوده است.

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

در مهاجرت از طریق کاری و اخذ ویزای کاری استرالیا از عوامل تعیین‌کننده می‌توان به داشتن مهارت و تخصص، مدرک تحصیلی یا مدرک فنی حرفه‌ای مرتبط با تخصص، سابقه‌ی کاری مرتبط، داشتن مدرک زبان و همچنین سن فرد اشاره کرد.

درصورتی‌که فرد موفق به پیدا کردن کار در استرالیا شود و بتواند کارفرما را راضی نماید که از او حمایت کند، ویزای کار از طرف سفارت استرالیا صادر خواهد شد. با دریافت این ویزا متقاضی اجازه دارد وارد خاک استرالیا شده و در آن اقامت داشته باشد.

فرد باید ویزای کاری خود را هر سال با مراجعه به سفارت تمدید نماید و با ارائه مدارکی دال بر اشتغال به‌کار متقاضی، بعد از ۳ الی ۵ سال نیز می‌تواند برای دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور استرالیا درخواست دهد البته به شرطی که در طی این مدت مدارک کافی برای اثبات داشتن شغل معتبر در این کشور داشته باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

یکی از روش‌های ورود به این کشور که وکیل مهاجرت به استرالیا می‌تواند برای اخذ ویزای تحصیلی و دریافت مجوز اقامت، اقدام نماید، روش مهاجرت تحصیلی است. کالج‌های استرالیا با ارائه بهترین خدمات آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان و امکانات ورزشی و تفریحی مناسب، سعی در تعلیم و پرورش نیروی کارآمد و آگاه در سطح جامعه را دارند. شایان ذکر است که کالج‌های استرالیا به‌جز تحصیل به تمام زوایای پرورشی دانش آموزان می‌پردازند.

این بدین معنی است که دانش‌آموزان در این کالج‌ها استعدادیابی می‌شوند؛ چه در زمینه هنر و موسیقی و چه در زمینه ورزشی و همچنین گرایش‌های تحصیلی و در نهایت در مسیری قرار می‌گیرند که می‌توانند تصمیمات درستی در زمینه استعداد کاری و هنری و تحصیلی اخذ نمایند.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در استرالیا از مطلوب‌ترین و سریع‌ترین روش‌های اخذ اقامت دائم این کشور است. از موارد حائز اهمیت و بسیار مهم در این زمینه، آگاهی به قوانین، ضوابط و شرایط سرمایه‌گذاری و همچنین دانستن مبلغ مطلوب سرمایه‌گذاری می‌باشد.

وجود بیش از ۱۶.۰۰۰ شرکت بین‌المللی در این کشور، اقتصاد قوی، استانداردهای بالای زندگی، زیرساخت‌های پایدار و موقعیت جغرافیایی استرالیا را به‌عنوان بزرگ‌ترین قطب اقتصادی منطقه برمی‌گزیند. وجود این عوامل باعث جذب سرمایه‌گذاران به این کشور شده است. از طرف دیگر به دلیل ریسک پایین روش سرمایه‌گذاری در استرالیا و همچنین شانس بالای دریافت اقامت این کشور برای اخذ اقامت، بسیاری از افراد تمایل به سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند.وکیل مهاجرت استرالیا | وکیل مهاجرت چه کسی است؟

وکیل مهاجرت چه کسی است؟

وکیل مهاجرت یا نماینده مهاجرت (Immigration Representative) فردی است که وکالت شما را برای مهاجرت به کشورهای خارجی بر عهده می‌گیرد. امروزه، در تمام قسمت‌های جهان و در کشورهای مختلف قوانین بسیار گسترده و پیچیده‌تر شده است؛ این پیچیدگی به‌قدری است که افراد غیرمتخصص به‌تنهایی توانایی مهاجرت از کشور مبدأ به کشور مقصد را ندارند؛ به همین دلیل بهتر است به یک وکیل مهاجرت مراجعه کنند.

وکیل مهاجرت باتجربه چه کمکی به شما می‌کند؟

  • وکیل مهاجرت با تجربه با قوانین کشورها و سفارت‌خانه‌ها آشنایی کامل دارد و می‌تواند بر اساس قوانین، اقدام به تشکیل پرونده و اجرای قوانین مهاجرت کند.
  • وکیل مهاجرت شما را به‌خوبی از روندهای قانونی انجام کار، شرایط و قوانین جدید آگاه می‌سازد.
  • کمک گرفتن از وکیل مهاجرت میزان بروز مشکلات و سردرگمی‌های شمارا کاهش می‌دهد.
  • وکیل مهاجرت باتجربه در رابطه با قوانین بین‌الملل دانش کافی دارد.

اهمیت وجود وکیل مهاجرت

حضور وکیل مهاجرت برای انجام کارهای اداری و حقوقی مهاجرت به‌قدری ضروری و مهم است که در بعضی از کشورها، استفاده نکردن از دانش و مهارت‌های وی و کمک گرفتن از افراد فاقد صلاحیت و مجوزهای قانونی، جرم تلقی می‌شود و برای دو طرف مجازاتی در نظر گرفته خواهد شد. همچنین ممکن است به دلیل عدم آگاهی دقیق از قوانین و امور صحیح، منجر به از دست دادن سرمایه و زمان خود شوید.

وکیل مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

افرادی که در محدوده‌ی سنی ۲۵ تا ۴۰ سال قرار دارند، دارای یک مهارت با سابقه کاری بین ۳ الی ۵ سال هستند، مدرک دانشگاهی یا گواهی‌نامه‌های معتبر و مرتبط با تخصص دارند، مدرک آیلتس حداقل ۵.۵ داشته و بتوانند با ارائه سابقه بیمه یا گواهی اشتغال‌به‌کار اثبات کنند سابقه کاری مرتبط داشته اند، می‌توانند ویزای کاری بگیرند.

وکیل مهاجرت به استرالیا با آگاهی به مشاغل موردنیاز استرالیا در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰ که شامل شاخه‌های متنوعی از علوم مهندسی و فنی، مدیریت و امور مالی و مشاغل مربوط به حوزه‌ی بهداشت و سلامت بسیاری رشته‌های دیگر می‌شود، میتواند به راحتی برای متقاضیان موقعیت شغلی پیدا کند.

برخی از وکیل های مهاجرت به استرالیا

توجه داشته باشید که موسسه مهاجرتی ویزانیو هیچکدام از وکلای بالا را تایید و یا نقض نمی کند.

سوالات متداول

اخذ وکیل مهاجرتی برای مهاجرت اجباری است؟

کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت یا وکیل حقوقی در روند مهاجرت به استرالیا ازنظر قانونی الزامی نیست؛ اما با توجه به تغییرات مداوم قوانین مهاجرتی، مشاوره و بهره‌گیری از وکیل مهاجرت به استرالیا سبب سهولت و اطمینان از صحت روال انجام کار در روند اخذ ویزا و اقامت در این کشور می‌گردد.

چگونه از سوابق وکیل مهاجرت به استرالیا اطمینان حاصل نماییم؟

همه وکلای استرالیایی و ایرانی که در امور مهاجرتی فعالیت می‌کنند باید در یک سازمانی در استرالیا به نام MARA به ثبت رسیده باشند، در غیر این صورت مجاز به فعالیت نخواهند بود. با در دست داشتن شماره ثبت وکیل خود می‌توانید دریابید که آیا ایشان در این سازمان ثبت می‌باشند یا خیر و اگر ثبت هستند در چه سالی مدرک خود را دریافت کرده‌اند و در این زمینه مشغول به کارشده‌اند.

آیا مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی امکان‌پذیر است؟

بله کشور استرالیا امضاکننده کنوانسیون پناهندگان و همچنین سایر کنوانسیون‌های بین‌المللی مانند کنوانسیون حقوق کودک و میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی است. البته به دلیل وجود خطرات و مشکلات فراوان پناهندگی در استرالیا به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود و پیشنهاد ما مهاجرت از طریق راه‌های قانونی است. بااین‌حال داشتن وکیل مهاجرت به استرالیا می‌تواند به شما کمک کند.

اگر از وکیل مهاجرت به استرالیا کمک بگیریم مدت‌زمانی که طول می‌کشد تا فرآیند مهاجرت انجام شود چقدر است؟

باید توجه داشته باشید که این موضوع کاملاً به نوع راه و روش مهاجرتی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد، برای مثال مهاجرت از طریق جاب آفر ممکن است بین حداقل ۱۰ ماه تا ۱ سال به طول بیانجامد.

 موسسه مهاجرتی ویزا نیو به دلیل جلوگیری از ایجاد هرگونه سوءاستفاده احتمالی، از قرار دادن اطلاعات وکیل مهاجرت به استرالیا معذور است. جهت ارتباط با وکیل مهاجرت می‌توانید با مشاورین ویزا نیو تماس حاصل فرمایید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.