بهترین هک برای آخرالزمان سفر

نوشته کریس تیلور نیویورک (رویترز) – آیا قصد دارید برخی از سفرها را از بقیه تابستان حذف کنید؟ موفق باشید – به آن نیاز خواهید داشت. لغو پروازها از مجموع سال گذشته گذشته است. تأخیرها بر 890 هزار پرواز در نیمه اول سال تأثیر گذاشت. قیمت ها افزایش یافته است زیرا مسافران خسته از بیماری

کد خبر : 239301
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
بهترین هک برای آخرالزمان سفر


نوشته کریس تیلور

نیویورک (رویترز) – آیا قصد دارید برخی از سفرها را از بقیه تابستان حذف کنید؟ موفق باشید – به آن نیاز خواهید داشت.

لغو پروازها از مجموع سال گذشته گذشته است. تأخیرها بر 890 هزار پرواز در نیمه اول سال تأثیر گذاشت. قیمت ها افزایش یافته است زیرا مسافران خسته از بیماری همه گیر ناامید شده اند تا به هر جایی بروند. “قبرستان” چمدان ها در فرودگاه های سراسر جهان با افزایش اتصالات از دست رفته در حال انباشته شدن هستند.

به آخرالزمان سفر خوش آمدید.

مینا تیروونگادام، موسس و سردبیر سایت Travel With Meena (travelwithmeena.com) گفت: “این قطعا بدترین چیزی است که تا به حال دیده ام.” اکنون قطعاً زمان آن است که استراتژیک تر باشیم.»

برای کمک به شما در مسیر جهنم سفر، کارشناسان برتر را برای راهنمایی در مورد تخفیف‌ها و نحوه دور زدن بلایای احتمالی مورد بررسی قرار دادیم.

از کارت اعتباری مناسب استفاده کنید

آیا تا به حال برای دریافت غرامت خطوط هوایی برای تاخیر و کنسلی تلاش کرده اید؟ حتی اگر موفق شوید، ممکن است پس از یک نبرد طولانی در نهایت گیج شوید.

برایان کلی، موسس سایت مسافرتی محبوب The Points Guy، می گوید: «بهترین هک من برای پیمایش آخرالزمان سفر این است که همیشه سفر را با کارت اعتباری رزرو کنم که پوشش سفر را ارائه می دهد.

وقتی خطوط هوایی از بین می‌رود، دریافت غرامت از کارت اعتباری‌تان بسیار راحت‌تر از شرکت‌های هواپیمایی کم‌کار است.»

GO CARRY-ON

با محدود کردن خود به وسایل دستی، احتمال اشتباه را به حداقل برسانید – و در پول خود صرفه جویی کنید. چک کردن کیف احتمال گم شدن، یا تاخیر، دزدیده شدن یا آسیب دیدن وسایل شما را افزایش می دهد.

اولین چمدان چک شده معمولاً حدود 30 دلار و دومین چمدان در اکثر حامل ها 40 دلار هزینه دارد. امتیاز چمدان تحویل‌شده «رایگان» قیمت بلیت هواپیما را افزایش می‌دهد.

Thiruvengadam گفت: «اگر مجبور به رزرو مجدد پرواز به هر دلیلی باشید، نور سفر آسان‌تر می‌شود و به شما انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد. “همچنین احتمال گم شدن یا گیر کردن کیف شما در یکی از انبوه فرودگاه های سراسر جهان را به حداقل می رساند.”

سفر دریایی را در نظر بگیرید

سفرهای دریایی معاملات جذابی را ارائه می دهند زیرا مسافران ویروس هراس از گروه های بزرگ در فضاهای محدود اجتناب می کنند.

طبق سایت Cruise Critic، میانگین هزینه شروع ماه آگوست برای هر نفر 108 دلار در شب برای دریای کارائیب، 56 دلار در شب برای ریویرای مکزیک و 125 دلار در شب برای دریای مدیترانه است – با کمترین کرایه های شروع بسیار کمتر از آن.

لورا بیگلی بلوم، کارشناس سفر و استراتژیست محتوا، گفت: «در حال حاضر معاملات زیادی وجود دارد که باید انجام شود، زیرا مردم هنوز کمی نگران سفرهای دریایی هستند.

یکی از بهترین خطوط سفر دریایی MSC، یک خط متعلق به ایتالیا است. این نرخ ها را بررسی کنید: 498 دلار برای هر نفر برای یک سفر هفت شبه از میامی به کارائیب. این مبلغ شبی 71 دلار است – و شامل تمام غذای شما می شود.

هنگام رزرو آنلاین دو بار فکر کنید

پیتر گرینبرگ، سردبیر سی‌بی‌اس نیوز، می‌گوید: اکثر مردم سفرهای خود را به صورت آنلاین رزرو می‌کنند که منجر به چند «اشتباه کلاسیک» می‌شود.

اولین مورد این است که الگوریتم ممکن است زمان اتصال پرواز را به سختی بیش از نیم ساعت به شما نشان دهد – زیرا یک کامپیوتر بهتر نمی داند و فرض می کند همه چیز به آرامی و به موقع پیش می رود (بعید است).

این فقط مضحک نیست. گرینبرگ گفت: این خودکشی است.

اشتباه دوم این است که فکر می کنید Expedia، Travelocity یا هر سایت دیگری همه گزینه های موجود را نشان می دهد.

گرینبرگ گفت: «شما ممکن است مجبور شوید کارهای غیرقابل تصور را انجام دهید و در واقع با کسی صحبت کنید، چه با یک آژانس مسافرتی یا با خود خطوط هوایی.

“زیرا آنچه آنها روی صفحه نمایش خود می بینند همیشه آن چیزی نیست که شما روی صفحه نمایش خود می بینید. اگر فقط خودتان به دنبال آنلاین هستید، به خودتان آسیب می رسانید.»

(ویرایش توسط لورن یانگ و ریچارد چانگ؛ ما را دنبال کنید @ReutersMoney)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.