بهترین شهر قبرس شمالی برای کار

[ad_1] برای کار در قبرس شمالی شما باید به یکی از زبان‌های ترکی یا انگلیسی مسلط باشید. نکته مهم درمورد اخذ ویزای قبرس شمالی این است که امکان کار به‌طور مستقیم برای شما وجود ندارد. یعنی باید ابتدا یک کارفرما برای شما دعوتنامه کاری بفرستد و شما آن را همراه با مدارک لازم به سفارت ارائه دهید. کارفرما باید برای شما مجوز کاری بگیرد. مهاجرت کاری به

کد خبر : 411539
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۵:۱۷
بهترین شهر قبرس شمالی برای کار

[ad_1]

برای کار در قبرس شمالی شما باید به یکی از زبان‌های ترکی یا انگلیسی مسلط باشید. نکته مهم درمورد اخذ ویزای قبرس شمالی این است که امکان کار به‌طور مستقیم برای شما وجود ندارد. یعنی باید ابتدا یک کارفرما برای شما دعوتنامه کاری بفرستد و شما آن را همراه با مدارک لازم به سفارت ارائه دهید. کارفرما باید برای شما مجوز کاری بگیرد.

مهاجرت کاری به قبرس شمالی و نحوه‌ دریافت ویزای کاری

شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا، ایران، ترکیه و دیگر کشورهایی که دارای کنسولگری در قبرس شمالی هستند، برای ورود به این کشور نیازی به اخذ ویزا ندارند. ویزای کاری این کشور اعبتاری 30 روزه داشته و به تمامی کسانی اعطا می‌شود که با مجوز اولیه به این کشور وارد شده‌اند. همچنین افراد دارای سرمایه می‌توانند با هدف ایجاد کسب و کار در این کشور به مدت یک ماه مجوز ایجاد کسب و کار Business Establishment Permit دریافت کنند. شهروندان ایرانی به منظور مهاجرت کاری به قبرس شمالی می‌توانند بدون ویزا به این کشور وارد شوند. با وجود اینکه قبرس شمالی از نیروی کار متخصص و ماهر برای جبران کمبود نیروی کار کشور استقبال می‌کند، اما مهم‌ترین دلیل افراد برای دریافت ویزای کاری قبرس شمالی، تاسیس یک بیزنس است. در واقع این کشور به دلیل خلاء‌های اقتصادی که دارد، مکان مناسب و به صرفه‌ای برای به راه اندازی یک کسب و کار نوپا است اما باز مشاغل زیادی در این کشور در دسترس برای همه از جمله نیروی کار بین‌المللی وجود دارد؛ به ویژه در زمینه هتلداری و گردشگری که بسیار در این کشور خواهان و رونق دارد.

برای دریافت ویزای کاری قبرس، در ابتدا باید مجوز کاری Work Permit در این کشور را دریافت کرد. طبق سیاست‌های وزارت کار قبرس، شهروندان این کشور و اتحادیه اروپا برای کار در قبرس از اولویت بیشتری برخوردار هستند. در نتیجه افراد خارج از اتحادیه اروپا تنها در صورتی می‌توانند برای مجوز کاری اقدام کنند که کارفرمایان قبرسی درخواست نیروی خارجی غیر از دو گروه اصلی را داشته و یا در میان این دو گروه فرد مورد نظر خود را پیدا نکرده‌اند. متقاضیان برای دریافت مجوز کاری می‌توانند برای موقعیت‌های شغلی زیر درخواست دهند:

مدیر اجرایی (شرکت‌ها سالانه اجازه دارند تنها 5 مدیر اجرایی خارجی را استخدام کنند).

مدیران میانی یا کارمندان میان‌رده

کارمندان بخش پشتیبانی و خدمات تنها در صورتی که شهروندان اتحادیه اروپا مناسب آن موقعیت شغلی نباشند.

متقاضیان باید ابتدا از طریق کارفرمایی در قبرس پیشنهاد کاری دریافت کرده و سپس کارفرمای مورد نظر برای دریافت تاییده وزارت کار قبرس اقدام کرده و توصیه‌نامه مورد نیاز برای مجوز کاری را دریافت می‌کند. در مرحله بعد متقاضی با همراه داشتن توصیه‌نامه، برای دریافت مجوز کاری در اداره مهاجرت قبرس درخواست می‌دهد. به طور کلی فرآیند اخذ مجوز کاری در این کشور حدود 4 تا 6 هفته طول می‌کشد، اما ممکن است بسته به شرایط به خصوصی این زمان طولانی‌تر شده و تا 6 ماه ادامه یابد.

لازم به ذکر است که به طور کلی به استثنای نیروی کار متخصص با درآمدهای بالا، مدیران ارشد و میانی، پرستاران حرفه‌ای، ورزشکاران یا مربیان تیم‌های ورزشی، نقاشان تصاویر مذهبی طرف قرارداد در یک پروژه به خصوص، مجوز کار در قبرس برای 4 سال صادر شده و سپس از فرد مورد نظر باید به کشور خود بازگردد.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری به قبرس شمالی

تکمیل فرم‌های M.58 و M.64 برای درخواست ویزای کاری

کپی پاسپورت

گواهی عدم سوء پیشینه

گواهی سلامت پزشکی برای عدم ابتلا به سل، هپاتیت B و C، ایدز یا HIV و سیفلیس در طول 4 ماه گذشته

نامه ضمانت بانکی از طرف استخدام‌کننده به مبلغ 350-800 لیر (با توجه به کشور مبدا) که به مدت یک سال از زمان شروع کار اعتبار داشته باشد.

قرارداد کاری تمبر شده با مهر تایید وزارت کار قبرس

گواهی ترخیص مالیاتی شرکت استخدام‌کننده

گواهی بیمه درمانی

پرداخت هزینه درخواست ویزا به مبلغ 20 لیر

*برای تمدید ویزای کاری به تکمیل فرم M.61، کپی پاسپورت، تصویر پرسنلی و پرداخت مبلغ 20 لیر احتیاج است.

مهاجرت کاری به قبرس شمالی و انواع ویزای کاری

  • ویزای کار در خانه
  • ویزای کارآموزی
  • ویزای کار در شرکت‌های بین‌المللی
  • ویزای کار در شرکت‌های عمومی
  • ویزای استارت آپی
  • ویزای کارهای داوطلبانه

 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.