بهترین سایت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال

برترین‌ها: سایت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال یکی یکی از راه می‌رسند و تلاش می‌کنند با تبلیغ‌های آنچنانی مشتریان را سمت خودشان بکشند. نگاهی به هزینه اشتراک این سایت‌ها نشان می‌دهد بیشترشان در توافقی نانوشته از روی دست هم کپی می‌کنند اگرچه هنوز هم اختلاف‌هایی بین آنچه باید پرداخت کنید وجود دارد. به‌خصوص اگر قصد

کد خبر : 2399
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
بهترین سایت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال


برترین‌ها: سایت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال یکی یکی از راه می‌رسند و تلاش می‌کنند با تبلیغ‌های آنچنانی مشتریان را سمت خودشان بکشند. نگاهی به هزینه اشتراک این سایت‌ها نشان می‌دهد بیشترشان در توافقی نانوشته از روی دست هم کپی می‌کنند اگرچه هنوز هم اختلاف‌هایی بین آنچه باید پرداخت کنید وجود دارد. به‌خصوص اگر قصد خرید اشتراک‌های بلندمدت را داشته باشید که من شخصا چنین توصیه‌ای نمی‌کنم.

در یکی، دو سال استفاده از این سایت‌ها متوجه شده‌ام مثل آب‌خوردن حرف‌شان را عوض می‌کنند و توافق‌هایی مثل ترافیک رایگان اینترنت را زیر پا می‌گذارند. برای همین ترجیح می‌دهم عوض پرداخت مبلغ اشتراک یک‌ساله، کیفیت رفاقت‌شان را در پایان هر ماه بسنجم و بعد اشتراکم را تمدید کنم. حواس‌تان باشد که بعضی سریال‌ها مثل هیولا ساخته مهران مدری در همه این سایت‌ها منتشر نمی‌شود. پس قبل خرید اشتراک، چک کنید محتوای مورد نظرتان را داشته باشند.

فیلیمو؛ ماهانه ۲۵ هزار تومان

بهترین سایت پخش آنلاین فیلم و سریال

هزینه اشتراک فیلیمو برای کاربرانی که می‌خواهند یک ماه صبح تا شب فیلم تماشا کنند، ۲۵ هزار تومان است. در صورت خرید اشتراک سه ماهه، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و می‌توانید با ۶۰ هزار تومان از سرویس فیلیمو استفاده کنید. هزینه اشتراک شش ماهه این سرویس ۱۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. فیلیمو امکان دانلود فیلم به صورت درون برنامه‌ای برای تماشای آفلاین را برای کاربران ارائه کرده است. با خرید اشتراک فیلیمو می‌توانید به صورت همزمان روی سه دستگاه مختلف فیلم و سریال تماشا کنید.

اگر از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون خرید اشتراک فیلیمو، از خدمات این سرویس استفاده کنید، اما باید توجه داشته باشید که در این صورت حجم مصرفی تماشای فیلم‌ها به صورت نیم‌بها محاسبه نشده و کل حجم مصرف شده از بسته اینترنت شما کم خواهد شد. همچنین اگر از اینترنت همراه اول استفاده می‌کنید، می‌توانید به جای خرید اشتراک ماهانه، سراغ خرید اشتراک روزانه بروید که هزینه آن هزار تومان است. این اشتراک به صورت خودکار تمدید شده و تا زمانی که آن را لغو نکنید، هر روز هزار تومان از شارژ سیمکارت کم می‌شود یا به قبض آخر ماه اضافه خواهد شد.


نماوا؛ ماهانه ۲۵ هزار تومان

بهترین سایت پخش آنلاین فیلم و سریال

هزینه اشتراک ماهانه نماوا ۲۵ هزار تومان است و اگر اشتراک سه ماهه بخرید، باید ۶۰ هزار تومان هزینه کنید. اشتراک شش ماهه نماوا ۱۱۰ هزار تومان و اشتراک یک ساله ۱۹۰ هزار تومان قیمت دارد. اگر علاقه‌ای به خرید اشتراک‌های بلندمدت ندارید، می‌توانید روی اشتراک دو روزه نماوا حساب باز کنید که ۹ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد. ترافیک مصرفی کاربران اینترنت شاتل، برای تماشای فیلم و سریال در نماوا رایگان است. البته به شرطی که اشتراک بخرید. همچنین اگر از اینترنت ایرانسل، رایتل، ماهان‌نت و شاتل استفاده کنید می‌توانید بدون نیاز به خرید اشتراک از سرویس نماوا استفاده کنید، اما در این صورت حجم مصرفی اینترنت شما به صورت تمام‌بها محاسبه خواهد شد.


فیلم‌گردی؛ ماهانه ۱۸ هزار تومان

بهترین سایت پخش آنلاین فیلم و سریالاشتراک یک‌ماهه سایت فیلم‌گردی ۱۸ هزار تومان خرج روی دست‌تان می‌گذارد. برای اشتراک سه ماهه باید ۴۵ هزار تومان پول بدهید. اشتراک بلند‌مدت شش ماهه نیز با هزینه ۸۰ هزار تومان در دسترس است، اما برای روز‌هایی مثل عید که جان می‌دهد برای دنبال کردن مدام یک سریال می‌توانید پنج هزار تومان پول بدهید و اشتراک هفت روزه بخرید. به‌نظر می‌آید این روش کاملا اقتصادی است.


آیو؛ ماهانه ۱۸ هزار تومان

بهترین سایت پخش آنلاین فیلم و سریال

آیو سایتی برای تماشای فیلم، سریال، شبکه‌های تلویزیونی و البته مسابقات ورزشی است. هزینه ماهانه اشتراک آن ۱۸ هزار تومان است و از این نظر نسبت به بقیه سرویس‌ها خرج کمتری روی دست‌تان می‌گذارد. اگر بخواهید اشتراک سه ماهه بخرید، باید ۴۴ هزار تومان هزینه کنید و قیمت بسته شش ماهه ۸۰ هزار تومان است. آیو اشتراک یک ساله خود را ۱۵۰ هزار تومان می‌فروشد.


فیلم‌نت؛ ماهانه ۲۵ هزار تومان

بهترین سایت پخش آنلاین فیلم و سریال

هزینه اشتراک فیلم‌نت برای بسته یک ماهه ۲۵ هزار تومان در نظر گرفته شده، اما هزینه اشتراک سه ماهه این سرویس کمتر از بقیه و حدود ۴۵ هزار تومان است. اگر بخواهید اشتراک شش ماهه بخرید، هزینه بسته برایتان ۹۰ هزار تومان خواهد بود و قیمت اشتراک یک ساله فیلم‌نت هم ۱۸۰ هزار تومان است. همچنین اگر علاقه‌ای به خرید اشتراک ندارید و فقط می‌خواهید یک فیلم یا سریال در فیلم‌نت تماشا کنید، می‌توانید سراغ خرید محتوای تکی بروید. فیلم‌های این سامانه عموما دو هزار تومان در حالت تکی قیمت دارند. رایتلی‌ها می‌توانند از آرشیو فیلم‌نت بدون خرید اشتراک استفاده کنند.


گپ فیلم؛ ماهانه ۱۵ هزار تومان

بهترین سایت پخش آنلاین فیلم و سریال

اشتراک یک ماهه گپ فیلم، ۱۵ هزار تومان است و اشتراک سه ماهه آن ۳۶ هزار تومان قیمت دارد. اگر بخواهید می‌توانید سراغ اشتراک شش ماهه با هزینه ۶۰ هزار تومان با یک ساله با هزینه ۹۹ هزار تومان بروید. در این حالت هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید به صرفه‌تر خواهد بود. برای مثال در بسته یک ساله، هزینه هر ماه اشتراک، حدود هشت هزار تومان محاسبه شده است. نقطه قوت گپ فیلم در ویدیو‌های نقد و بررسی فیلم‌ها است که تا حدودی یک ویژگی متمایز برای این سامانه به حساب می‌آید.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.