بهترین جایگزین اینستاگرام بدون فیلتر ایرانی شماتیک

بهترین جایگزین اینستاگرام، یکی از موضوعاتی است که امروزه ذهن بسیاری از کاربران ایرانی این شبکه اشتراک گذاری فیلم و عکس را به خود مشغول کرده است. چندین میلیون کاربر ایرانی این شبکه اجتماعی، باید خود را برای فیلتر شدن احتمالی آن آماده کنند، بسیاری از این کاربران درآمد و گذران زندگی خود را از

کد خبر : 76316
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۱۵
بهترین جایگزین اینستاگرام بدون فیلتر ایرانی شماتیک

بهترین جایگزین اینستاگرام، یکی از موضوعاتی است که امروزه ذهن بسیاری از کاربران ایرانی این شبکه اشتراک گذاری فیلم و عکس را به خود مشغول کرده است.

چندین میلیون کاربر ایرانی این شبکه اجتماعی، باید خود را برای فیلتر شدن احتمالی آن آماده کنند، بسیاری از این کاربران درآمد و گذران زندگی خود را از این طریق تامین می کنند و از این اخبار روز نگران هستند.

شبکه اجتماعی ایرانی شماتیک:

شماتیک، شبکه اجتماعی ایرانی، که به تازگی با امکاناتی دقیقا مشابه اینستاگرام، توسط هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان، در استدیو تدسا کار خود را آغاز نموده است.

شماتیک می تواند، به نیاز ایرانیان در این خصوص، پاسخ دهد و علاوه بر امکانات عالی اینستاگرام، کاربران را از سایر امکاناتی که قبلا در اینستاگرام، برای ایرانیان در دسترس نبود بهره مند سازد.

امکانات بیشتر در شبکه اجتماعی ایرانی شماتیک:

از جمله این امکانات می توان به، تایید حساب کاربران ایرانی، که تایید هویت نموده اند با تیک آبی اشاره کرد. و همچنین امکان استفاده از ابزار های تبلیغاتی این سامانه که قبلا در دسترس کاربران ایرانی اینستاگرام نبود.

از آنجا که شماتیک، به عنوان یک پروژه دانش بنیان، توسط یک شرکت خصوصی و دارای مجوز در داخل کشور تولید، و رونمایی شده میتوان اطمینان داشت که با رعایت قوانین و مقررات هیچگاه فیلتر نشود.

به خصوص کسب و کارهای اینترنتی ای، که قبلا از اینستاگرام استفاده می نمودند به راحتی با مهاجرت به این ابزار به نشانی اینترنتی www.shema.ir از این پس با خیال راحت به فعالیت های اقتصادی و وزمره خود در بستر اینترنت ادامه دهند.

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.