بهترین بازی‌های جهان برای تجربه رانندگی واقعی!

برترین‌ها: انجمن بازی‌های ویدئویی جهان و علاقه‌مندان به رانندگی با خودرو‌های گوناگون، دست در دست یکدیگر داده و مجموعه‌ای از بهترین و بزرگترین بازی‌های رقابتی جهان را خلق کرده‌اند. همه بازی‌های مذکور از نظر محتوا و گیم‌پلی با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از آن‌ها طرفداران پرشور و هیجان‌انگیزی دارند. در سال‌های اخیر بازی‌های

کد خبر : 5349
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
بهترین بازی‌های جهان برای تجربه رانندگی واقعی!


برترین‌ها: انجمن بازی‌های ویدئویی جهان و علاقه‌مندان به رانندگی با خودرو‌های گوناگون، دست در دست یکدیگر داده و مجموعه‌ای از بهترین و بزرگترین بازی‌های رقابتی جهان را خلق کرده‌اند. همه بازی‌های مذکور از نظر محتوا و گیم‌پلی با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از آن‌ها طرفداران پرشور و هیجان‌انگیزی دارند.

در سال‌های اخیر بازی‌های ویدئویی پیشرفت‌های فراوانی داشته و عناوین مسابقه‌ای هم از این قاعده مستثنی نبودند؛ بنابراین در حال حاضر کمپانی‌های بزرگ صنعت بازی‌سازی جهان، عناوین فوق‌العاده‌ای را خلق کرده و تمام تلاش خود را برای نزدیک شدن به واقعیت‌های موجود می‌کنند؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم که در ادامه، بهترین بازی‌های رانندگی جهان را برای تجربه یک رقابت هیجان‌انگیز با خودرو‌های گوناگون به شما معرفی کنیم. لیست ما مجموعه‌ای از بازی‌های جدید و قدیمی را شامل شده و هر کدام از عناوینی که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد؛ جزء بهترین بازی‌های موجود بوده و جوایز گوناگونی را به خود اختصاص داده‌اند.

فورزا هورایزن ۴ (Forza Horizon ۴)

معرفی 9  بازی برتر جهان، برای تجربه رانندگی واقعی !

سری‌های مختلف بازی فورزا، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان در میان هواداران رانندگی سخت و گیمر‌های حرفه‌ای هستند. حتما با خودتان می‌گویید که دلیل این محبوبیت چیست؟ در جواب باید گفت که این آخرین بار نیست که نام فورزا را در لیست ما می‌بینید و کمپانی‌های پلی‌گراندگیمز، ترن ۱۰ استودیوز و مایکروسافت باز هم در لیست ما نماینده خواهند داشت!

بازی فورزا گرافیک بسیار خوبی داشته و موجب می‌گردد که شما حس سریع بودن را با هیجانی فوق‌العاده تجربه کنید. در این بازی با چالش‌ها و حوادث گوناگونی روبرو شده و فورزا بهترین بازیکن‌های جهان را به دردسر می‌اندازد. سری فورزا هورایزن بسیار متنوع و منحصر به فرد بوده و بازیکنان توان رقابت با جنگنده‌های جنگ جهانی دوم را دارند!


درایور: سان‌فرانسیسکو (Driver: San Francisco)

معرفی 9  بازی برتر جهان، برای تجربه رانندگی واقعی !

درایور سان‌فرانسیسکو برخلاف بسیاری از بازی‌های سبک رانندگی جهان؛ داستانی جالب داشته و صرفا برای رقابت در یک مسیر مشخص و با خودرو‌های گوناگون ساخته نشده است. در این بازی شاهد یک رقابت اکشن و ماجراجویی در یک جهان باز، به وسعت شهر سان‌فرانسیسکو هستیم.

بازیکنان در این بازی توان تعویض خودرو‌های گوناگون را داشته و باید ماموریت‌های مختلفی را به انجام برسانند. تمام ماموریت‌های مذکور نیاز به مهارت بالایی داشته و باید گفت که درایور سان‌فرانسیسکو تا ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.


درت‌رالی (Dirt Rally)

معرفی 9  بازی برتر جهان، برای تجربه رانندگی واقعی !

اگر شما به دنبال یک بازی واقعگرایانه و فوق‌العاده هستید و می‌خواهید که مهارت‌های خود را آزمایش کنید؛ درت رالی بهترین انتخاب موجود است! در این بازی باید مهارت بالایی داشته باشید و رانندگی سختی را تجربه خواهید کرد.

درت‌رالی به هیچ عنوان بازی ساده‌ای نیست و بازیکنان در این بازی باید رقابتی جدی و نفس‌گیر را تجربه کنند. برای موفقیت در درت رالی باید برروی تمام دکمه‌های دسته کنسول بازی خود تسلط داشته باشید. گرافیک درت رالی خیره‌کننده بوده و به واقعیت نزدیک است.


نید فور اسپید ریوالز (Need For Speed: Rivals)

معرفی 9  بازی برتر جهان، برای تجربه رانندگی واقعی !

بدون شک سری بازی‌های نید فور اسپید یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین بازی‌های تاریخ ژانر رقابتی است. این بازی افت و خیز‌های زیادی را تجربه کرده؛ اما طرفداران فراوانی داشته و در میان بازیکنان حرفه‌ای از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در نسخه ریوالز این بازی می‌توان به جستجو در یک جهان باز پرداخت و شاهد تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیزِ دزد و پلیسی بود. بازیکنان در طول بازی شاهد افزایش توانایی و مهارت‌های خود هستند و در نیت فور اسپید می‌توان به شکل همزمان و چند نفره به رقابت پرداخت و لحظات خوبی را با دوستان خود تجربه کرد.


بورن‌اوت ۳: تیِک‌دان (Burnout ۳: Takedown)

معرفی 9  بازی برتر جهان، برای تجربه رانندگی واقعی !

بورن‌اوت ۳ تیِک‌دان بازی فوق‌العاده سرگرم کننده‌ای بود و از گذشته‌های دور به یادگار مانده است. اصل و اساس بورن‌اوت ۳ حول محور کشتار و هرج و مرج خیابانی بوده و حقیقتا گیم‌پلی و سبک آن بسیار خاص و جذاب است.

این بازی در سال ۲۰۰۴ معرفی شد و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، دو بروزرسانی کوچک دریافت کرد و دیگر از آن خبری نشد! هدف اصلی در بورن‌اوت ۳ نابودی و آسیب‌زدن به خودرو‌های دیگر بود؛ اما لذت رانندگی واقعی را برای تمام بازیکنان به ارمغان می‌آورد. در بورن‌اوت ۳ هم امکان بازی همزمان چند نفر وجود داشته و همه باید از جنون این بازی کلاسیک لذت ببرند!


گرن توریسمو اسپورت (Gran Turismo Sport)

معرفی 9  بازی برتر جهان، برای تجربه رانندگی واقعی !

گرن توریسمو اسپورت از نظر گرافیکی به تنهایی با تمام بازی‌های موجود در لیست ما رقابت می‌کند. در این بازی علاقه‌مندان شاهد نمایش اتومبیل‌های جدید و کانسپت‌های مفهومی به شکلی کاملا شفاف و ایده‌آل هستند.

همکاری کمپانی ژاپنی پولی‌فونی دیجیتال با کمپانی چند ملیتی سونی اینتراکتیو انترتینمنت، کاملا موفقیت‌آمیز بوده و نتیجه این همکاری فوق‌العاده است. گرافیک گرن توریسمو اسپورت تنها نقطه قوت این بازی نیست و گیم‌پلی عالی آن در موفقیت چشمگیر گرن توریسمو اسپورت بی‌تاثیر نبوده است. همچنین در طول بازی ۲۸ آهنگ مختلف و خارق‌العاده پخش شده و تمرکز و تسلط بازیکنان را افزایش می‌دهند.


فورزا موتوراسپورت ۷ (Forza Motorsport ۷)

معرفی 9  بازی برتر جهان، برای تجربه رانندگی واقعی !

موتوراسپورت ۷ یکی‌دیگر از بازی‌های واقع‌گرایانه سری محبوب فورزا است. این بازی به شدت نظر عاشقان سرعت و هیجان را به خود جلب کرده و جزء محبوب‌ترین بازی‌های رانندگی جهان است. در فورزا موتوراسپورت ۷ به جزئیات توجه فراوانی شده و گرافیک آن بسیار خوب و ایده‌آل است. طراحان این بازی فقط برروی خودرو‌ها تمرکز نکرده و به فکر طراحی و گرافیک فضا‌ها و محیط‌های رقابت هم بوده‌اند.

در فورزا موتوراسپورت ۷ شاهد تغییر شرایط آب و هوایی جاده‌های مختلف هستیم؛ که این اتفاق به طور مستقیم برروی گیم‌پلی بازی تاثیرگذار خواهد بود. در این بازی شاهد ترغیب بازیکنان برای به دست آوردن خودرو‌های قدرتمند هستیم و رسیدن به بهترین اتومبیل‌های جهان را باید بهترین پاداش ممکن، برای حرفه‌ای‌ترین بازیکنان جهان دانست!


اِف ۱، ۲۰۱۸ (F۱، ۲۰۱۸)

معرفی 9  بازی برتر جهان، برای تجربه رانندگی واقعی !

رقابت‌های فرمول ۱ طرفداران خاص خود را دارد و به همین خاطر موفقیت بازی ویدئویی اِف ۱ برای هواداران رقابت‌های فرمول ۱ از اهمیتی ویژه و حیاتی برخوردار است. در این بازی از ۲۱ پیست مخصوص، ۱۰ تیم برتر جهان و ۲۰ راننده مشهور استفاده شده و تاکنون نسخه ۲۰۱۸ بازی اِف ۱، محبوب‌ترین سری از بازی‌های مخصوص فرمول ۱ بوده است.

در اِف ۱ بازیکن علاوه بر رانندگی، باید به فکر ارتقاء خودرو هم باشد؛ تا در فصل بعدی رقابت‌ها از سایر رانندگان و تیم‌های رقیب عقب نیفتد!


درایوکلاب (Driveclub)

۹ بازی برتر جهان، برای تجربه رانندگی واقعی!

درایوکلاب شاید یکی از بهترین بازی‌های رقابتی جهان بوده و اکنون یک بازی قدیمی و کهنه است. اما درایوکلاب با وجود قدمت زیادش، هنوز هم یکی از شاهکار‌های اوولوشن استودیوز بوده و به هیچ عنوان نمی‌توان این بازی هیجان‌انگیز را نادیده گرفت.

درایوکلاب در ابتدای عرضه خود با مشکلات فراوانی روبرو شده و هوادارانش را سرخورده کرد. اما کم‌کم تمام مشکلات برطرف شد و اکنون به یکی از درخشان‌ترین بازی‌های کلاسیک جهان و با گرافیکی فوق‌العاده تبدیل شده است. البته نسخه‌هایی از این بازی پس از عرضه اولیه آن منتشر شد؛ اما ظاهرا سونی علاقه‌ای به توسعه درایوکلاب ندارد و در سال ۲۰۲۰ یکی از بازی‌های تاریخی جهان برای همیشه به خواب ابدی می‌رود.

منبع: hotcars



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.