بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰

[ad_1] سال ۲۰۲۰ سال عجیب و غریبی برای همه ما بود و تمام این عجایب زیر سایه یک چیز بیشتر نبود: ویروس کرونا. دنیا بار دیگر با یک بیماری دست و پنجه نرم کرد و بشریت همانطور که قبلا با وبا و طاعون و… جنگید، این بار با ویروس کرونا شاخ به شاخ شد. ویروسی

کد خبر : 14371
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰

[ad_1]

ایرانسل
کوین نیک

سال ۲۰۲۰ سال عجیب و غریبی برای همه ما بود و تمام این عجایب زیر سایه یک چیز بیشتر نبود: ویروس کرونا. دنیا بار دیگر با یک بیماری دست و پنجه نرم کرد و بشریت همانطور که قبلا با وبا و طاعون و… جنگید، این بار با ویروس کرونا شاخ به شاخ شد. ویروسی که قطعا مانند همه بیماری‌های دیگر روزی تا این حد خطرناک نخواهد بود. با این حال کرونا تاثیر خودش را در همه صنایع و هنرها گذاشت و سینما نیز با مواجهه به آن کمر خم کرد و دنیای سینمایی ۲۰۲۰ با تمام سالهای اخیر متفاوت بود.

در سال ۲۰۲۰ سینماها تنها چندماه به صورت گسترده فعالیت می‌کردند و در همان ماه‌های اولیه سال جدید فیلم‌هایی نظیر پسران بد ۳ و Birds Of Prey و سونیک چند مورد دیگر اکران شدند و شانس آوردند که کمتر با کرونا درگیر شدند.

جالب اینجاست که اکثرا فکر می‌کردند در سال کرونا زده که خیلی از پروژه‌های سینمایی کنسل شود و فیلمبرداری‌شان به تعویق بیفتد، بازار انیمیشن قطعا داغ‌تر از همیشه خواهد بود اما به نظر می‌رسد این تصور چندان درست نبود. واقعیت اینجاست که سال ۲۰۲۰ از منظر انیمیشن یکی از کویرترین سال‌ها است و با اینکه چند اثر درخشان در آن وجود دارد اما بسیاری از استودیوهای معروف انیمیشن سازی که همواره آثاری در طول سال ارائه می‌دادند، در سال ۲۰۲۰ غایب بودند.

شاید تعداد انیمیشن‌ها خوب و دیدنی امسال از سالهای گذشته کمتر باشند اما در هر حال این دلیل نمی‌شود که علاقه‌مندان به سینما و فیلمبازان خودشان را از دیدن تماشای آثار روز و درخور توجه بی‌بهره سازند. لااقل در ایران اکران آنلاین در این سال کاری کرد که ما هم پا به پای تمامی فیلمبازان جهان و به طور همزمان فیلم‌های مورد علاقه‌مان را با بهترین کیفیت تماشا کردیم و از این حیث برایمان آنچنان بد هم نشد!

در ویجی اسکار خودمان که قرار است به مرور و تا اواسط بهمن ماه منتشر شود، قصد داریم پیش از برگزاری جوایز سینمایی امسال، بهترین فیلم‌های ژانرهای مختلف را برای علاقه‌مندان به این سبک آثار معرفی کنیم تا بتوانید بر اساس سلیقه خود، محتوای قابل تاملی را تماشا کنید. هرچند بسیاری از آثاری که قرار بود در سال جدید اکران شوند حالا به تعویق افتادند و شاید اکران آنها این جدول را دگرگون می‌ساخت.

این بار به سراغ انیمیشن‌های محبوب ۲۰۲۰ رفته‌ایم و باید در همینجا این نکته را ذکر کنم که قرار است یک لیست جدا از بهترین انیمه‌های ۲۰۲۰ نیز داشته باشیم و این دو مورد مجزا از همدیگر هستند. بازار انیمیشن در سال ۲۰۲۰ چندان داغ نبود ولی به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۱ بتواند این مساله را جبران کند هرچند همانطور که گفتم گوهرهای نابی در همین سال کرونا زده ظاهر شدند که تماشایشان از اوجب واجبات است.

نکته مهم درباره لیست‌های بهترین‌های ۲۰۲۰ ما اینست که الزاما هیچ رتبه و مرتبه‌ای برای فیلم‌ها در نظر گرفته نشده و اینطور نیست که فیلم شماره ۹ از فیلم شماره ۲ بدتر یا بهتر باشد. تمام ده فیلم معرفی شده جزو آثار جالب توجه و برتر ۲۰۲۰ در ژانر سینمایی خود به شمار می‌آیند و خوشبختانه تمامی آنها در حال حاضر با بهترین کیفیت از دنیای وب قابل دریافت (دانلود) هستند.

Onward

سرنوشت آنوارد بخاطر ویروس کرونا بسیار بد شد. اثری که در بحبوحه شیوع ویروس کرونا پخش شد و با شکست تجاری بدی مواجه شد. آنوارد از دیدگاه برخی منتقدین نیز کوبیده شد و همین مساله باعث شد که کمتر دیده شود در حالی که این اثر شخصی دو برادر سازنده‌اش یکی از روح‌نوازترین آثار انیمیشنی تاریخ در باب رابطه پدر و پسری و برادری است. Onward در دنیایی افسانه‌ای آغاز می‌شود و قصه‌اش در یک شهر پر از جن و پری است که در آن خبری از جادو نیست و همگی اسیر تکنولوژی و صنعت شده‌اند. در این بین دو برادر که پدرشان را در کودکی از دست داده‌اند تصمیم می‌گیرند با استفاده از جادو او را دوباره زنده کنند و این راه پرخطر برایشان گران تمام می‌شود.

Onward شخصیت پردازی بسیار دقیق و جالبی دارد، حتی کاراکتر پدر که تنها یک جفت پا است و عملا حرفی نمی‌زند، کاملا مشخص است که چگونه پدری است. Onward بدون اینکه شعارزده عمل کند، از بستر جادویی قصه خود انیمیشنی را روایت می‌کند که می‌تواند گفت پسرانه-مردانه است تا یک اثر همه‌گیر. Onward از زیباترین انیمیشن‌هایی است که پیکسار تا به امروز ساخته و این زیبایی شاید برای همگی قابل لمس نباشد چرا که باید زندگی‌تان با مسائل مطرح شده در انیمیشن گره خورده باشد. اگر خدای‌ناکرده پدر خود را از دست داده‌اید و یا یک رابطه بسیار خوب و داداشی با تک برادر خود دارید، Onward بی‌شک به عمق قلب شما نفوذ خواهد کرد و باعث ریخته شدن اشک‌هایتان خواهد شد و در عین حال در برخی مواقع لبخند را نیز به لبانتان در جاری خواهد ساخت.

نقد و بررسی کامل ویجیاتویی این انیمیشن را می‌توانید در این لینک بخوانید.

Soul

انیمیشن Soul بزرگترین انیمیشن امسال و پرحاشیه‌ترین و احتمالا پرجایزه‌ترین انیمیشن سال ۲۰۲۰ است. این انیمیشن که جادوی دوم پیکسار در سال جدید بود سرنوشت تجاری بهتری نسبت به Onward پیدا کرد، دنیا در زمانی که Soul قصد اکران آنلاین داشت با مساله کرونا بیشتر آشنا شده بود و می‌توانست برخی بحران‌ها را رد کند. در واقع آمادگی دیزنی برای اکران آنلاین یک اثر سینمایی بزرگ در زمان اکران Soul بسیار بیشتر از زمان اکران Onward بود و تبلیغات گسترده‌تر وبهتری برای این اثر شد.

به باور بسیاری از کارشناسان Soul می‌تواند فاتح جوایز سینمایی سال باشد و این نظر چندان بیراه هم نیست. Soul تمام مواد لازم برای ربودن جوایز را در خود دارد و داستان به شدت ناب و اصیل آن می‌تواند کاری کند که پیکسار بار دیگر اسکار و دیگر مجسمه‌های طلایی و نقره‌ای را با خود به خانه ببرد. Soul یکی از بزرگسالانه‌ترین آثار پیکسار است که تا به امروز ساخته شده و از این حیث باید گفت که Soul واقعا زیاد برای کودکان قابل فهم نیست.

مردی به نام جو گارنر دقیقا در شبی که چند قدم مانده تا به آرزوی زندگی‌اش برسد، به دیار باقی می‌شتابد و در واقع به کما می‌رود و از عالمی برزخ مانند سر در می‌آورد. او می‌خواهد هر طور شده به زندگی برگردد و برای این کار باید به روح دنیا نیامده‌ای کمک کند تا هدف خودش را از زندگی کردن دریابد و به کره خاکی بیاید.

انیمیشن Soul از موسیقی جادویی در کنار قصه سحرامیزش بهره‌مند است. پیت داکتر، خالق این انیمیشن از نوابغ بی‌بدیل پیکسار است که پیش‌تر قصه‌هایی نیز وال ای و داستان اسباب بازی و شرکت‌هیولاها را برایمان به رشته تحریر در آورده و کارگردانی اثر شاخص فلسفی-روانشناختی دیگری از پیکسار یعنی انیمیشن درون بیرون را نیز برعهده داشته است. مغز نابغه او در Soul بار دیگر هنرنمایی می‌کند و یکی از فلسفی‌ترین آثار پیکسار را پدید می‌آورد.

نقد و بررسی کامل ویجیاتویی این انیمیشن را می‌توانید در این لینک بخوانید. ضمنا ویجیاتو مطالب متنوع دیگری نیز درباره نحوه ساخت این اثر منتشر ساخته که خواندن آنها نیز خالی از لطف نیست.

WolfWalkers

انیمیشن Wolfwalkers ساخته جدید استودیو کوچک ایرلندی یعنی کارتون سالون است که طی سالهای اخیر در صنعت انیمیشن سازی خوش درخشیده و توانسته آثار دو بعدی بسیار جذابی را پدید بیاورد. Wolfwalkers اما بهترین اثر آنها در کارنامه هنری‌شان است و به جرات می‌توان گفت جزو انیمیشن‌های برتر چند سال اخیر به شمار می‌رود.

در این قصه فولکوریک مانند، ما با شهری روبرو هستیم که در جوار جنگلی قرار دارد و لرد این شهر که با استفاده از مذهب بر مردم حکمرانی می‌کند، می‌خواهد تمامی گرگ‌های جنگل کناری از بین بروند. شکارچی گرگی برای این کار انتخاب شده و دختر این شکارچی در جنگل، با دختری هم سن و سال خودش روبرو می‌شود که شب‌ها گرگ است و روزها یک دختربچه شر و شیطان. او راز گرگ‌های جنگل را می‌فهمد و برایش سوال می‌شود که واقعا گرگ واقعی چه کسی است؟

انیمیشن Wolfwalkers تصاویر چشم نوازی دارد و یک اثر هنری تمام عیار است و در کنار آن باید به داستان بی‌بدیل آن نگریست که شبیه به یک قصه پریان قدیمی است. قصه‌ای که خالقین این انیمیشن درست کرده‌اند انگاری افسانه‌ای است که سالها دهان به دهان چرخیده اما در واقع آنها قصه اصیل خودشان را نوشتند و توانستند آن را طوری با جزییات و دقت به تصویر بکشند که همگی را به خود جذب کند.

نقد و بررسی کامل ویجیاتویی این انیمیشن را می‌توانید در این لینک بخوانید.

The Willoughbys

انیمیشن ویلوبیز جزو جواهرات کوچک سال ۲۰۲۰ به شمار می‌آید که زیاد به چشم نیامد. انیمیشنی با داستانی کاملا مریض! خنده‌دار و جذاب که روایتگر خانواده ویلوبی‌ها است. این خانواده پدر و مادری مثلا عاشق دارد که اصلا و ابدا به فرزندان خود توجهی ندارند و دائما در حال قربان صدقه رفتن یکدیگر هستند. این مساله گویا در این خانواده ارثی است، اما بچه‌های این زوج دیوانه و روانی تصمیم می‌گیرند که از شر پدر و مادرشان خلاص شوند. کشمکش و داستانی که این بچه‌ها با والدین خود دارند و مصیبت‌هایی که بعدتر برایشان پیش می‌آید و از همه مهم‌تر، پایان بندی به شدت دیوانه وار انیمیشن کاری کرده که ویلوبی‌ها بعد از تماشا در ذهن مخاطب حک شود.

سبک و سیاق خاص گرافیکی انیمیشن در کنار شخصیت‌های به شدت عجیب و غریبی که در داستان وجود دارند و آدمی را یاد کاراکترهای قصه‌های رولد دال (نویسنده کتاب‌هایی چون کارخانه شکلات سازی و دنی قهرمان جهان و جادوگرها و…) می‌اندازند بر ماندگاری این انیمیشن تاثیر مضاعفی می‌گذارد. ویلبوی‌ها از بامزه‌ترین انیمیشن‌های ۲۰۲۰ نیز به حساب می‌آید و می‌تواند کوچک و بزرگ را در کنار هم سرگرم کند و آنها را به شدت بخنداند.

Justice League Dark: Apokolips War

دنیای سینمایی انیمیشن DC بعد از چند سال در اثر آپوکالیپس وار به ایستگاه پایانی خود رسید و این پایان باشکوه و عظیم توانسته تمام اشتباهات DC در دنیای سینمایی را جبران کند. بعد از بیش از ۲۰ انیمیشن و داستان دنباله‌داری که در بین قصه‌های مختلف کاراکترهای محبوبی چون بتمن و سوپرمن و کنستانتین و فلش و… برقرار شد، آپوکالیپس وار می‌تواند همه قصه‌ها را به هم گره بزند و بدون آنکه قضیه ماستمالی یا سر و ته به هم رساندن به نظر بیاید، داستان این سری را تمام کند.

انیمیشن آپوکالیپس وار یک جادوی شگفت انگیز برای تمامی طرفداران کمیک بوک است و مارول و دی سی ندارد! کسی نیست که با دنیای ابرقهرمانی انس گرفته باشد و با این انیمیشن به هیجان نیاید. تقریبا هر کاراکتری که فکرش را بکنید در آپوکالیپس وار وجود دارد و نقش خودش را ایفا می‌کند.

تم بزرگسالانه انیمیشن‌های DC کمک شایانی به موفقیت این سری کرده و حفظ این حال و هوای سیاه و تاریک در این انیمیشن نیز کاری درست و پسندیده بوده که می‌تواند به جذابیت آن کمک زیادی کند. پس از پایان رسیدن این انیمیشن، دنیای انیمیشنی DC آثار دیگری عرضه کرده که هر یک به تنهایی جزو آثار درخور توجهی به حساب می‌آیند اما به نظر می‌رسد برای یک یونیورس جدید انیمیشنی دیگر باید چند وقتی صبر کنیم.

نقد و بررسی کامل ویجیاتویی این انیمیشن را می‌توانید در این لینک بخوانید.

ایرانی کارت
Dicardo

Jiang Ziya

چینی‌ها در سال ۲۰۲۰ به خاطر ویروس کرنا لکه ننگی از خودشان بر دنیا برجای گذاشتند و بسیاری از مردم را تبدیل به ماشین‌های پرتاب نفرین به سمت خود کردند! اما چینی‌ها در این سال توانستند در دنیای سینما و انیمیشن تقریبا خوش بدرخشند. فیلمی چون ۸۰۰ که پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۰ به حساب می‌آید و محصول این کشور است تا انیمیشن Jiang Ziya که جزو ده فیلم پرفروش سینمای جهان در سال ۲۰۲۰ شمرده می‌شود و نویدبخش ساخت یک دنیای سینمایی انیمیشنی در سینمای چین است.

این انیمیشن در اکران جهان نام Jiang Ziya: Legend of Deification  را با خود به یدک کشید تا مخاخطب جهانی بیشتر با آن ارتباط برقرار کند چرا که جینگ ژیا جزو شخصیت‌های اساطیری – تاریخی چینی به حساب می‌آید و این درست که برای کودکان چینی شناخته شده است اما برای اکثریت مردم جهان کاراکتری گنگ و ناشناخته است.

انیمشین Jiang Ziya در واقع در دنیای سینمایی انیمیشن Ne Zha می‌گذرد و قرار است یک یونیورس سینمایی بر اساس قصه‌ها و افسانه‌های چینی ساخته شود که در حال حاضر این دو کاراکتر (نیژا و جینگ ژیا) معرفی شدند. در پایان این انیمیشن به قسمت بعدی نیز اشاره می‌شود و مشخص می‌شود که سازندگان قصد توسعه دنیای خودشان را دارند.

دنیایی که این استودیو در دو انیمیشن اخیر خود خلق کرده کاملا وامدار قصه‌های تخیلی چینی است، قصه‌هایی که شاید بهتر باشد به آنها گفت بی‌نهایت تخیلی چرا که حد فانتزی در آنها به حدی بالاست که حین تماشا با خود فکر می‌کنید چطور این موارد به عقل نویسنده رسیده است!

سرعت روایات داستان چه در انیمیشن نیژا و چه در Jiang Ziya بسیار سریع است و این ب این خاطر است که سازندگان محتوای غنی بسیار زیادی دارند ولی دقیقا نمی‌دانند باید چطور آن را به تصویر بکشند. این مشکل اگر در قسمت‌های بعدی حل شود، بی شک دنیای انیمشینی تخیلی بی حد و مرز چینی را به شدت محبوب می‌سازد. باید گفت چینی‌ها در صنعت انیمیشن سازی با ساخت آثاری چون مار سفید و سریالهایی که اخیرا می‌سازند خودشان را ثابت کرده‌اند و بعید نیست جزو بازیگران صالی این حوزه در سالیان آینده باشند.

نقد و بررسی کامل این اثر را به زودی در ویجیاتو خواهید خواند.

The Croods 2

خانواده کرود بعد از چند سال دوباره به سیناها برگشتند. این اثر جزو معدود انیمیشن‌هایی بود که در دوران اوج شیوع ویروس کرونا بازهم در وهله اول در سینماها به اکران در نیامد و پس از مدتی راهش به اکران انلاین باز شد. کرودز ۲ از قسمت اول خود بهتر ظاهر می‌شود و جزو معدود دنباله‌هایی است که می‌تواند بر اثر اصلی خود فائق بیاید و پا به پای آن مخاطبان را راضی نگه دارد و توجه‌شان را جلب کند.

در قسمت دوم بازهم شاهد ماجراجویی‌های خانواده کرود در عصر عجر هستیم، خانواده‌ای متشکل از افرادی دیوانه! که به شدت هوای همدیگر را دارند و تنها فکر و ذکرشان بقا در دنیای وحشی و بی‌رحم عصر حجر است. در این قسمت آنها با خانواده‌ای روبرو می‌شوند که مدرن‌تر زندگی می‌کنند و آرمان‌های متفاوتی نسبت به آنها دارند. تضاد بین دو خانواده هسته اصلی شکل دهنده قصه بامزه کرودز ۲ است.

صداپیشگان در این انیمیشن کولاک به پا می‌کنند و تمامی بازیگرانی که صدای خود را به شخصیت‌های انیمشینی قرض داده‌اند رسما با صدای خود بازیگری می‌کنند و کاری کارستان انجام می‌دهند. افارد مشهوری چون نیکلاس کیج، رایان رینولدز و پیترک دینکلیج در این ایمیشن صداپیشگی می‌کنند و کاراکترهایی که جایشان صحبت می‌کنند رسما به خاطر قدرت و تبحر آنها روح و حس دارند.

نقد و بررسی کامل ویجیاتویی این انیمیشن را می‌توانید در این لینک بخوانید.

A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon

شان گوسفنده را کسی هم وجود دارد که نشناسد؟ یک ببعی دوست داشتنی که همراه با گله خود در مزرعه‌ای دور افتاده با سگ نگهبان زندگی می‌کنند و کارهای یوانه واری انجام می‌دهند. سریال شان گوسفنده توانسته طی سالهای طولانی طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند و در این سالها چند اثر سینمایی نیز بر اساس این کاراکترها ساخته شد که همگی موفق ظاهر شدند. انیمیشن جدید سینمایی شان گوسفنده نیز با تکرار همین فرمول‌های موفق آمیز ظاهر می‌شود و می‌تواند دنیای صامت و دیوانه وار این انیمیشن را در یک اثر بلند سینمایی به تصویر بکشد و در تمام مدت زمان خود آخ نگوید و حصوله سربر نشود!

شان گوسفنده در این قسمت با یک موجود فضایی آشنا می‌شود و دوستی او و این موجود گمشده فضایی تداعی کننده یک داستان ETوار است که این بار در مزرعه و دنیای جنون آمیز شان و رفقایش می‌گذرد. موسیقی در انیمیشن شان گوسفند حرف اول و آخر را می‌زند چرا که در کل این اثر خبری از دیالوگ نیست. سازندگان در قسمت موسیقی گل کاشتند و توانستند تمامی روحیات کاراکترها را در قالب اصوات و نواها به دست مخاطب برسانند.

شان گوسفند در انیمیشن فارماگدون، از همیشه جذاب‌تر ظاهر می‌شود و یک بازگشت باشکوه را برای خود رقم می‌زند.

نقد و بررسی کامل ویجیاتویی این انیمیشن را می‌توانید در این لینک بخوانید.

The SpongeBob Movie: Sponge On The Run

باب اسفنجی جدید نیز بعد از کش و قوس‌های فراوان در نهایت به اکران آنلاین رضایت داد.این کاراکتر فوق محبوب که در کشور ما نیز از موفقیت بسیار زیادی بین مخاطبین کوچک و بزرگ بهره‌مند است، در انیمیشن جدید سینمایی خود به همراه دوست همیشگی‌اش یعنی پتریک، درگیر نجات گری (حلزون خانگی خود) از دست پادشاه دریاها می‌شود. در این سفر اودیسه وار این دو دوست، کاراکترهای زیادی سر راهشان سبز می‌شوند که عجیب و غریب ترین آنها کله کیانوریوز است که در نقش یک بوته خاردار ظاهر می‌شود!

انیمیشن باب اسفنجی برخلاف قسمت قبلی سینمایی خود گرافیک متفاوتی را برای یک اثر سه بعدی پیش گرفته که تصمیم بسیار بهتر و درست‌تری بوده است. این بار تکنیک به کار رفته در انیمیشن سه بعدی جدید بسیار تداعی کننده طراحی همیشگی سریال دوست داشتنی این سری است و از نظر فنی، سازندگان نبوغ خودشان را نشان داده‌اند. صداپیشگان نیز کار خود را به نحو احسنت انجام داده‌اند و صداهای همیشگی و دوست داشتنی کاراکترها در این اثر سینمایی نیز وجود دارد.

باب اسفنجی جدید سینما جنس کمدی همیشگی خود را حفظ کرده و با اینکه نمی‌تواند مانند سریال‌هایش ظاهر شود و کم و کاستی هایی دارد ولی به هر حال نا باب اسنفجی را با خود به همراه دارد و همین موضوع بس است که حجم زیادی از تماشاگران به پای آن بنشینند. باب اسفنجی اگر ایراد هم داشته باشد، کماکان سوپراستار است!

نقد و بررسی کامل ویجیاتویی این انیمیشن را می‌توانید در این لینک بخوانید.

Scoob

انیمیشن سینمایی اسکوب برنامه بلند پورازانه‌ای برای اکران در سینماها برای خود داشت و در بسیاری از تریلرهای این اثر این موضوع دیده می‌شد. اسکوب قرار بود نسل‌های قدیم و جدید طرفدار این گروه دوست داشتنی کارآگاهی را گرد هم بیاورد و یک حس نوستالژیک غنی را در سینماها برای تمامی نسل‌های هوادار اسکوبی دو به وجود بیاورد.

شیوع ویروس کرونا اما باعث شد که اکران اسکوب به تعویق بیفتد و در نهایت استودیو به اکران آنلاین این اثر چراغ سبز نشان داد و اسکوب سر از خانه‌ها در آورد. انیمیشن جدید اسکوبی دو پایبند به ریشه‌های این فرنچایز چند ده ساله است و می‌تواند طرفداران قدیم و جدید رار اضی نگه دارد. بسیاری از شوخی‌ها دقیقا مانند سریال کارتونی این اثر پیاده سازی شده‌اند و داستان نیز همان جنون و حماقت همیشگی خود را دارد.

ترکیب المان‌ها و ترنهای روز دنیا نظیر سوپرهیروها که قهرمانان این روزهای کودکان هستند با داستان همیشگی اسکوبی دو و فضای ماورایی و مسخره آن، ترکیب خوش طعمی از آب در آمده و توانسته جذاب ظاهر شود. اسکوب به ریشه‌های خود وفادار است و سکانس‌هایی دارد که گذشته کاراکترها را برای اولین بار برایمان آشکار می‌کند. طرفداران دیگر از یک انیمیشن چه می‌خواهند؟

نقد و بررسی کامل ویجیاتویی این انیمیشن را می‌توانید در این لینک بخوانید.

گزینه افتخاری لیست

Trolls World Tour

گزینه افتخاری بهترنی انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰ متعلق است به اثری که توانست رونق بزرگی به اکران آنلاین ببخشد و برای بسیاری از استودیوها اثبات کننده این مساله بود که به مساله اکران اینرنتی آثار خود اهمیت بدهند و البته مشکلات زیادی نیز به بار آورد! استودیو یونیورسال با اکران آنلاین این انیمیشن و درآمد چند صد میلیون دلاری که بر این اساس به دست آورد، تصمیم گرفت بسیاری از آثار خود را زین پس به طور همزمان در جدول اکران اینترنتی نیز جای دهد. این مساله دعوای حقوقی زیادی بین سینماها و این استودیو را به وجودآورد ولی به نظر می‌رسد که یونیروسال و چند استودیو سینمایی دیگر از اکران انلاین خوب استقبال کرده‌اند و سرنوشت آینده سیناهای فیزیکی در کنار اکران آنلاین گره خورده است.

از این حواشی بگذریم و به خود انیمیشن ترولز ۲ برسیم، اثری که با توجه به سوددهی بسیار زیاد قسمت نخست آن مشخص بود که به زودی روانه سینماها می‌شود و این اتفاق خیلی زودتر از انتظار هم رخ داد. ترول‌ها انیمیشنی مخصوص کودکان است و به سختی می‌تواند مخاطب بزرگسال را با خود همراه سازد. این انیمیشن‌ها موزیکال هستند و موسیقی به کار رفته در آنها می‌تواند تمامی مخاطبان خردسال خود را به وجد بیاورد. ترول‌ها آنقدر در قسمت دوم فروش خوبی را تجربه کردند که قطعا قسمت‌های بعدی نیز از این فرنچایز سینمایی در راه خواهد بود. به نظر نمی‌رسد سازندگان تصمیم گرفته باشند که فضای ترول‌ها را کمی برگانه‌تر کنند و قصه آن را جدی‌تر بسازند و می‌خواهند با همین فرمول و رسیدنبه هدف اصلی مخاطبین یک انیمیشن یعنی بچه‌های کم سن و سال، راه خود را ادامه دهند. تصمیمی قابل احترام و البته پولساز!

Dicardo
GiftCard98
کپی شد

https://vgto.ir/88a

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.