بهبود AUD/USD از 0.7170 غرفه در 0.7270 منطقه

[ad_1] بازیابی AUD/USD از 0.7170 بخار خود را در منطقه 0.7270 از دست می دهد. علیرغم داده های روشن ایالات متحده ، دلار آمریکا عقب نشینی خود را تمدید می کند. استرالیا همچنان در زیر 0.7390 قرار دارد – Commerzbank. دلار استرالیا در روز جمعه برای دومین روز متوالی در برابر دلار آمریکا افزایش یافت

کد خبر : 112450
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲:۰۰
بهبود AUD/USD از 0.7170 غرفه در 0.7270 منطقه

[ad_1]

  • بازیابی AUD/USD از 0.7170 بخار خود را در منطقه 0.7270 از دست می دهد.
  • علیرغم داده های روشن ایالات متحده ، دلار آمریکا عقب نشینی خود را تمدید می کند.
  • استرالیا همچنان در زیر 0.7390 قرار دارد – Commerzbank.

دلار استرالیا در روز جمعه برای دومین روز متوالی در برابر دلار آمریکا افزایش یافت و پس از صعود از پایین ترین سطح 0.7170 در ابتدای این هفته ، در 0.7270 تثبیت شد. این جفت ضررهای قبلی را حذف کرده است و قرار است هفته بدون تغییر بسته شود.

دلار آمریکا علیرغم داده های روشن ایالات متحده از دست می دهد

استرالیا از یک دلار نرم تر آمریکا در روز جمعه استفاده کرده است. کاهش بازده اوراق قرضه اوراق بهادار آمریکا با کاهش ارزش اسناد خزانه داری 10 ساله از مرز 1.5 درصد ، تقاضای دلار آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است. فراتر از آن ، بن بست محدودیت بدهی ایالات متحده نگرانی هایی را در مورد پیامدهای احتمالی نقص اعتبار ایجاد می کند و فشار منفی بر دلار ایجاد می کند.

ارقام اقتصاد کلان ایالات متحده روشن تر از حد انتظار بوده است ، اگرچه تأثیر آن بر دلار آمریکا خاموش شده است. شاخص ISI Manufacturing PMI در ماه سپتامبر از 59.9 در آگوست به 61.1 افزایش یافت در حالی که انتظارات بازار از کاهش اندک به 59.6 رسید. فراتر از آن ، هزینه های مصرف کننده ایالات متحده ، یکی از عوامل بسیار مهم در فعالیت های اقتصادی ایالات متحده ، در ماه اوت 0.8 increase افزایش یافته است و 0.6 cons اجماع بازار را پشت سر گذاشته است.

شاخص دلار آمریکا ، که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای معامله شده بیشتر اندازه گیری می کند ، عقب نشینی خود را از بالاترین سطح یکساله در 94.50 به اوایل این هفته افزایش داده است ، اگرچه در 94.00 باقی مانده است که بسیار بالاتر از بالاترین سطح قبلی است. دلار در ماه سپتامبر با افزایش بازده اوراق قرضه آمریکا در میان انتظارات بازار مبنی بر اینکه فدرال رزرو اولین بانک مرکزی اصلی است که برنامه QE خود را عقب می اندازد ، به طور مداوم در حال افزایش است.

AUD/USD همچنان در زیر روند نزولی چهار ماهه 0.7390 قرار دارد-Commerzbank

از دیدگاه فنی ، کارن جونز ، سرپرست تیم تحلیل فنی FICC در Commerzbank ، Aussie را کمتر از 0.7390 می داند: “AUD/USD’s چشم انداز منفی می ماند این جفت ارز اخیراً در روند نزولی چهار ماهه در 0.7390 شکست خورد و ما در صورت محدودیت در اینجا تعصب منفی را حفظ خواهیم کرد (…) ما به دنبال کاهش 0.7106 هستیم ، کمترین میزان در ماه آگوست. پشتیبانی اصلی در 0.7062/0.6991 باقی می ماند. این نشان دهنده پایین ترین سطح سپتامبر و نوامبر 2020 است. “

سطوح فنی برای تماشا

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.