بهبود عرضه نیروی کار به کاهش فشار افزایشی بر دستمزدها کمک می کند – ولز فارگو

گزارش اشتغال منتشر شده در روز جمعه، افزایش 390 هزار نفری حقوق و دستمزد را نشان داد که بالاتر از 325 هزار مورد توافق بازار است. به گفته تحلیلگران ولز فارگو، این گزارش “در نقطه ای شیرین برای فدرال رزرو قرار دارد”. آنها خاطرنشان می کنند که در حالی که بازار کار به وضوح محدود

کد خبر : 212671
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۱۲
بهبود عرضه نیروی کار به کاهش فشار افزایشی بر دستمزدها کمک می کند – ولز فارگو


گزارش اشتغال منتشر شده در روز جمعه، افزایش 390 هزار نفری حقوق و دستمزد را نشان داد که بالاتر از 325 هزار مورد توافق بازار است. به گفته تحلیلگران ولز فارگو، این گزارش “در نقطه ای شیرین برای فدرال رزرو قرار دارد”. آنها خاطرنشان می کنند که در حالی که بازار کار به وضوح محدود است و فشارهای تورمی را افزایش می دهد، بهبود عرضه نیروی کار به کاهش فشار افزایشی بر دستمزدها کمک می کند و در عین حال به کارگران بیشتری اجازه می دهد تا شغل پیدا کنند.

نقل قول های کلیدی:

کاهش نرخ استخدام در ماه می به پایین‌ترین سرعت در بیش از یک سال گذشته همچنان باعث می‌شود که حقوق و دستمزد با سرعتی قوی افزایش یابد. کارفرمایان با 390 هزار شغل جدید به بالاترین حد انتظارات اجماع رسیدند. سرعت مداوم استخدام نه تنها به دلیل تقاضای بسیار بالا بلکه با بازگشت کارگران بیشتر به نیروی کار تقویت شده است. نرخ مشارکت نیروی کار در ماه مه افزایش یافت و به ثابت ماندن نرخ بیکاری در 3.6 درصد و افزایش بیشتر دستمزدها کمک کرد.

رشد سنی نشانه هایی از کند شدن نسبت به سرعت مشاهده شده در نیمه دوم سال گذشته را نشان داده است، اما با سرعت 4.5 درصدی سالانه، درآمد همچنان با نرخی ناسازگار با هدف تورم 2 درصدی فدرال رزرو در حال رشد است.

«چند نوری وجود دارد که نشان می‌دهد رشد دستمزدها در ماه‌های آینده کمی بیشتر می‌شود، با کاهش برنامه‌های جبران خسارات کسب‌وکارهای کوچک به پایین‌ترین سطح ۱۲ ماهه در ماه می و تعداد کمی از نظرات در کتاب بژ فدرال رزرو که نشان می‌دهد افزایش دستمزدها در حال کاهش است. یا لبه به پایین اما، با توجه به وضعیت کاملاً فشرده بازار، بعید است که هر گونه تسهیلی تورم دستمزدها را به نرخی مطابق با هدف تورم ۲ درصدی فدرال رزرو بازگرداند. این شرایطی را ایجاد می کند که احتمالاً مقامات فدرال رزرو از آن ناراضی هستند. اما کسب‌وکارها و خانوارها دیگر راضی نیستند، زیرا حاشیه‌های کسب‌وکار فشرده می‌شود و کارگران شاهد رشد دستمزدی هستند که برای همگام شدن با تورم تلاش می‌کند.»



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.