بهبود ظرفیت پردازش در بخش گوشت و طیور انتاریو

[ad_1] 4 مارس 2021 – تورنتو، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا سرمایه گذاری های جدید باعث افزایش کارایی و بهینه سازی ایمنی مواد غذایی در کارخانه های گوشت استانی می شود. دولت های کانادا و انتاریو 900,000 دلار از طریق مشارکت کشاورزی کانادا برای راه اندازی ابزاری نوآورانه برای اتصال کشاورزان

کد خبر : 174205
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
بهبود ظرفیت پردازش در بخش گوشت و طیور انتاریو

[ad_1]

4 مارس 2021 – تورنتو، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

سرمایه گذاری های جدید باعث افزایش کارایی و بهینه سازی ایمنی مواد غذایی در کارخانه های گوشت استانی می شود.

دولت های کانادا و انتاریو 900,000 دلار از طریق مشارکت کشاورزی کانادا برای راه اندازی ابزاری نوآورانه برای اتصال کشاورزان گوشت و طیور با کشتارگاه هایی که ظرفیت پردازش در دسترس دارند و برای حمایت از ابتکارات استخدام، نگهداری و آموزش در صنعت، سرمایه گذاری می کنند.

ابتکار جدید اتصالات کشاورز و پردازشگر، به رهبری Meat and Poultry Ontario و AgSights، برای اتصال کشاورزانی که نیاز به پردازش دارند با کشتارگاه هایی که ظرفیت اضافی دارند، طراحی شده است. این برنامه به رفع چالش‌های ظرفیت پردازش و اختلالات زنجیره تامین کمک می‌کند، به مشاغل فرآوری مواد غذایی کمک می‌کند تا از ظرفیت کامل خود استفاده کنند و به کشاورزان گوشت و مرغ کمک می‌کند تا محصولات خود را سریع‌تر به بازارهای داخلی و بین‌المللی برسانند.

علاوه بر این، Meat and Poultry Ontario و EIO Solutions برای توسعه و پیاده‌سازی مجموعه کاملی از ابزارهای منابع انسانی برای حمایت از کارخانه‌های فرآوری گوشت و مرغ در انتاریو، با استخدام، نگهداری، آموزش و توسعه خط مشی همکاری می‌کنند. این منابع اختصاصی و اختصاصی، دانش و فرهنگ ایمنی مواد غذایی را در کارخانه‌های گوشت دارای مجوز استانی بهینه می‌کند، در حالی که به چالش‌های کارگری در حال رسیدگی می‌پردازد.

بودجه اعلام شده بر اساس بیش از 14 میلیون دلار سرمایه گذاری در سال گذشته از طریق دو پذیرش برای ابتکار بهبود ظرفیت پردازشگرهای گوشت است. از ژوئن 2018، هم دولت فدرال و هم دولت های استانی بیش از 110 میلیون دلار را در حمایت از سهم هزینه ها به بیش از 5500 پروژه از طریق مشارکت کشاورزی کانادا (مشارکت) متعهد کرده اند تا به کشاورزان واجد شرایط انتاریو، پردازشگرها، مشاغل و سازمان های بخش در نوآوری و رشد کمک کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.