بهبود حمایت از خدمات کودک و خانواده ، زیرساخت های جدید مدرسه و سرپناه اضطراری برای ملل اول ساسکاچوان اعلام شد

[ad_1] 6 آگوست 2021 – ساسکاتون ، منطقه 6 پیمان ، ساسکاچوان – خدمات بومی کانادا دولت کانادا در مشارکت با First Nations برای کاهش شکاف های اقتصادی و اجتماعی و حمایت از اهداف آنها برای تعیین سرنوشت خود کار می کند. امروز ، مارک میلر ، وزیر خدمات بومی ، یک سفر منطقه ای

کد خبر : 96031
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۴۴
بهبود حمایت از خدمات کودک و خانواده ، زیرساخت های جدید مدرسه و سرپناه اضطراری برای ملل اول ساسکاچوان اعلام شد

[ad_1]

6 آگوست 2021 – ساسکاتون ، منطقه 6 پیمان ، ساسکاچوان – خدمات بومی کانادا

دولت کانادا در مشارکت با First Nations برای کاهش شکاف های اقتصادی و اجتماعی و حمایت از اهداف آنها برای تعیین سرنوشت خود کار می کند.

امروز ، مارک میلر ، وزیر خدمات بومی ، یک سفر منطقه ای به ساسکاچوان خاتمه داد و در آنجا از بودجه خدمات کودک و خانواده برای شورای قبیله ای ساسکاتون و سرمایه گذاری های زیربنایی جامعه فدرال خبر داد که در آن یک مهد کودک جدید تا مدرسه 12 درجه ای ساخته خواهد شد. سایت در Moosomin First Nation. وزیر میلر همچنین این فرصت را داشت که با شورای قبیله ای مادو لیک و شورای بزرگ شاهزاده آلبرت ملاقات کند تا در اولویت های مشترک همکاری کنند.

وزیر میلر هنگام سفر به استان ، خدمات کودک و خانواده شورای قبیله ای ساسکاتون را برای اجرای مدل تأمین مالی مترقی خود که با هدف تقویت خانواده ها و ارائه طیف وسیعی از برنامه های خدمات کودک و خانواده از جمله پیشگیری و حفاظت به جامعه ارائه شده است ، تبریک گفت. این مدل بر اساس یک برنامه کاری جامع است که توسط خدمات بهداشت و خانواده شورای قبیله ای ساسکاتون و با همکاری First Nations عضو ایجاد شده است.

وزیر میلر سپس به ملت اول موسومین سفر کرد ، جایی که مورد استقبال رئیس بردلی سوئیفت ولف قرار گرفت و در مورد برنامه های جامعه برای ساختن یک مهد کودک جدید تا مدرسه پایه 12 شنید. این مرکز آموزشی جایگزین مدرسه موجود می شود و بر روی سایت جدیدی ساخته می شود که برای یادگیری زمینی و توسعه آینده مناسب تر است. بازدید از جامعه با ضیافت ماهی سرخ شده به پایان رسید.

وزیر میلر همچنین با نمایندگان شورای بزرگ شاهزاده آلبرت ملاقات کرد و در مورد برنامه های ایجاد یک پناهگاه امن جدید اضطراری در مونترال لیک کری ملت بحث کرد. شورای بزرگ شاهزاده آلبرت قصد دارد خدمات فرهنگی مناسب را ارائه دهد که به بازماندگان خشونت خانوادگی کمک می کند تا از آسیب های تجربیات خود رهایی یابند و به برنامه های حمایتی دسترسی پیدا کنند و همچنین محیطی پایدار ایجاد کند که در آن زنان و کودکان بومی احساس حمایت کرده و روند بهبودی خود را آغاز کنند.

این پناهگاه بخشی از ابتکاری است که توسط شرکت وام مسکن و مسکن کانادا هدایت می شود و 4.39 میلیون دلار برای ساخت و ساز در مونترال لیک کری ملت سرمایه گذاری می کند. خدمات بومی کانادا سالانه 856000 دلار برای عملیات پناهندگی و برنامه ریزی به مدت پنج سال ارائه می دهد. انتظار می رود ساخت و ساز در بهار 2022 آغاز شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.