بن گویر: هر اسرائیلی باید سلاح داشته باشد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، ایتامار بن گویر، وزیر “امنیت ملی” رژیم صهیونیستی شب گذشته از مکان عملیات قدس اعلام کرد: هر اسرائیلی باید سلاح داشته باشد. ما سیاست مسلح کردن را به زودی تغییر می‌دهیم. این اظهارات در دیدار بن گویر با یکی از شهرک‌نشینانی مطرح شد که گلایه می‌کرد وی قادر به

کد خبر : 312883
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 ژانویه 2023 - 5:51
بن گویر: هر اسرائیلی باید سلاح داشته باشد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، ایتامار بن گویر، وزیر “امنیت ملی” رژیم صهیونیستی شب گذشته از مکان عملیات قدس اعلام کرد: هر اسرائیلی باید سلاح داشته باشد. ما سیاست مسلح کردن را به زودی تغییر می‌دهیم.

این اظهارات در دیدار بن گویر با یکی از شهرک‌نشینانی مطرح شد که گلایه می‌کرد وی قادر به توقف حمله قدس بوده است.

به گفته رسانه‌های اسرائیلی سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی از کسانی که مجوز حمل سلاح دارند خواست سلاحشان را با خود داشته باشند.

کوبی شبتای، بازرس کل پلیس رژیم صهیونیستی دستور افزایش سطح آماده باش به بالاترین سطح را در سرتاسر اراضی اشغالی را صادر کرد.
سایت واللا نیز اعلام کرد که هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش تعدادی از گردان چتربازان را برای استقرار در مناطق کرانه باختری اختصاص داده است.
این سایت اعلام کرد: بعد از بازدید بن گویر از مکان حمله شهرک نشینان فریاد زدند و اعتراض کردند: این اتفاق در شیفت تو افتاد. بن گویر گفت: وظیفه ثابت کردن بر عهده ما است.
رسانه‌های عبری زبان عملیات شهادت طلبانه قدس را حرفه‌ای ترین عملیات دانستند و نیروهای زیادی در کرانه باختری و قدس در آماده باش هستند.

جمعه یک جوان فلسطینی عملیات شهادت طلبانه‌ای را در قدس با تیراندازی به شهرک نشینان انجام داد که منجر به کشته شدن ۹ تن از آن‌ها شد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.