بنیانگذار Makerdao صندوق 14 میلیون دلاری را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی پیشنهاد می کند. حامیان کریپتو ایده ساختگی – اخبار بیت کوین

طرفداران ارزهای رمزنگاری شده در حال بحث در مورد پیشنهادی از سوی بنیانگذار Makerdao، Rune Christensen، برای تامین مالی یک صندوق پایداری علمی هستند. ایده ای که هدف آن مبارزه با تغییرات آب و هوایی و اطلاعات نادرست در مورد راه حل های انرژی است. کریستنسن برای پیشبرد این ایده 20000 توکن MKR درخواست می

کد خبر : 316833
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
بنیانگذار Makerdao صندوق 14 میلیون دلاری را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی پیشنهاد می کند.  حامیان کریپتو ایده ساختگی – اخبار بیت کوین


طرفداران ارزهای رمزنگاری شده در حال بحث در مورد پیشنهادی از سوی بنیانگذار Makerdao، Rune Christensen، برای تامین مالی یک صندوق پایداری علمی هستند. ایده ای که هدف آن مبارزه با تغییرات آب و هوایی و اطلاعات نادرست در مورد راه حل های انرژی است. کریستنسن برای پیشبرد این ایده 20000 توکن MKR درخواست می کند. پیش نویس قانون اساسی Maker در رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت و یک نفر ایده کریستنسن را با جنبش نوع دوستی مؤثر مقایسه کرد که توسط بنیانگذار جنجالی FTX سام بنکمن-فرید حمایت می شود.

ابتکار تغییرات آب و هوایی بنیانگذار Makerdao با واکنش های متفاوت روبرو شد

اخیراً پیشنهاد بهبود Makerdao Maker (MIP) توسط یکی از بنیانگذاران Rune Christensen، استفاده از 20000 توکن makerdao (MKR) برای تأمین مالی یک صندوق پایداری علمی را پیشنهاد می‌کند. به گفته کریستنسن، “پایداری علمی یک اصل اصلی قانون اساسی ساز است که رابطه حیاتی منحصر به فرد بین زیرساخت های مالی و خطرات زیست محیطی جهانی ناشی از تغییرات آب و هوایی را به رسمیت می شناسد.” این بیانیه در پستی در فروم Makerdao منتشر شد.

کریستنسن یک فعال سرسخت تغییرات آب و هوایی است که می‌خواهد این صندوق با «اطلاعات نادرست درباره راه‌حل‌های انرژی که سوابق واقعی و واقعی دستیابی به کربن‌زدایی مقیاس‌پذیر را ثابت کرده‌اند» مبارزه کند. در زمان نگارش این مقاله، 20000 توکن makerdao (MKR) با استفاده از نرخ ارز امروزی تقریباً حدود 14 میلیون دلار است.

بنیانگذار Makerdao صندوق 14 میلیون دلاری را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی پیشنهاد می کند.  حامیان کریپتو ایده ساختگی

اگرچه کریستنسن معتقد است علم تغییر اقلیم حل شده است، هنوز هم کسانی هستند که انکار وجود آن و بسیاری از مردم اصرار کنید که “هیچ فاجعه آب و هوایی وجود ندارد.” برخی از حامیان کریپتو طرح کریستنسن را با یکی به تمسخر گرفته اند صدا زدن پیشنهاد “سطل زباله” و طرفداران آن “دزدهایی که ارزش دارندگان MKR را از بین می برند.” یک فرد دیگر مورد سوال قرار گرفت استفاده از یک پروژه استیبل کوین برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی.

یک شخص نظر داد با اشاره به جنبشی که توسط مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید ترویج شده است، “به نظر می رسد که Rune به نوع دوستی مؤثر رفته است.” در پاسخ به این اظهار نظر دیگری پرسید، “چرا او از پول خود به جای خزانه MKR استفاده نمی کند؟” در حالی که برخی افراد دوست داشت ایده کریستنسن، دیگران توصیه شده که Makerdao با Klimadao، یک پروژه مالی آب و هوا، شریک است.

برچسب ها در این داستان

14 میلیون دلار، 20000 توکن MKR، کنشگری، حکومت بلاک چین، تغییرات آب و هوا، کنشگری در تغییرات آب و هوا، پروژه مالی آب و هوا، بنیانگذار، Criticism، Crypto، حامیان رمزارز، ارزهای دیجیتال، کربن زدایی، نوع دوستی موثر، راه حل های انرژی، زیرساخت های مالی، روسای FTX، وجوه، خطرات زیست محیطی جهانی، کلیمادائو، عدم علاقه، سازنده قانون اساسی، سازندگان، اطلاعات غلط، دارندگان MKR، خزانه داری MKR، تمسخر، پیشنهاد، رون کریستنسن، سام بانکمن-فرید، صندوق پایداری علمی، رسانه های اجتماعی، پروژه استیبل کوین، دزدان

نظر شما در مورد پیشنهاد رونه کریستنسن، بنیانگذار Makerdao برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی از طریق صندوق 14 میلیون دلاری علمی پایداری چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.