بنیانگذار FTX Bankman-Fried قصد دارد به درخواست استرداد ایالات متحده تسلیم شود – اخبار بیت کوین

[ad_1] سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX، بنا به گزارشات، تصمیم خود را برای اعتراض به استرداد خود به ایالات متحده لغو کرده است. بانکمن-فرید نزدیک به پنج روز را در زندان فاکس هیل اداره خدمات اصلاحی باهاما (BDOCS) گذرانده است، زندانی شلوغ که به کثیف بودن معروف است و متهم به بدرفتاری با

کد خبر : 294566
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
بنیانگذار FTX Bankman-Fried قصد دارد به درخواست استرداد ایالات متحده تسلیم شود – اخبار بیت کوین

[ad_1]

سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX، بنا به گزارشات، تصمیم خود را برای اعتراض به استرداد خود به ایالات متحده لغو کرده است. بانکمن-فرید نزدیک به پنج روز را در زندان فاکس هیل اداره خدمات اصلاحی باهاما (BDOCS) گذرانده است، زندانی شلوغ که به کثیف بودن معروف است و متهم به بدرفتاری با زندان است.

منبع رویترز می گوید SBF روز دوشنبه با درخواست استرداد ایالات متحده مبارزه نخواهد کرد

در 17 دسامبر 2022، رویترز گزارش داد که “یکی از افراد آشنا به این موضوع روز شنبه گفت” که سام بنکمن-فرید (SBF) قصد دارد استرداد به ایالات متحده را بیشتر بپذیرد. این منبع خاطرنشان کرد که SBF “تصمیم خود را برای اعتراض به استرداد پس از حضور در دادگاه در روز دوشنبه لغو خواهد کرد.” مدیر عامل سابق FTX قرار بود تا 8 فوریه 2023 در فاکس هیل بماند، زیرا قاضی فرگوسن پرات درخواست SBF برای آزادی با وثیقه را رد کرد.

اخبار مربوط به SBF به دنبال داستان هایی است که نشان می دهد مدیر سابق FTX با پنج زندانی دیگر در خوابگاه بیمارستانی فاکس هیل زندگی می کرده است. کمیسر موقت اصلاحات باهاما، دوان کلیر، گفت که SBF در حال دریافت داروهای خود است و او در “روحیه خوب” است. گزارش‌ها نشان داده بودند که شهرت فاکس هیل برای تمیز و منظم بودن، بر اساس گزارش‌های بی‌شماری از حقوق بشر، بسیار پایین‌تر است.

به گفته یک منبع آگاه دیگر، رویترز بیشتر توضیح داد که SBF روز پنجشنبه یک درخواست وثیقه جدید در دادگاه عالی باهاما ارائه کرده است. SBF در 12 دسامبر 2022 دستگیر شد و توسط دادستان ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY) دامیان ویلیامز به اتهامات متعددی به کلاهبرداری مالی و توطئه متهم شد. SBF همچنین توسط کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) مورد شکایت قرار گرفته و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نیز به دلیل کلاهبرداری متهم شده است.

رایان پیندر، دادستان کل باهاما، پس از دستگیری SBF به مطبوعات گفت که این کشور با ایالات متحده همکاری می کند و SBF احتمالا مسترد خواهد شد. گفته می شود والدین SBF در باهاما اقامت دارند و ظاهراً سعی کرده اند برای پسرشان غذاهای گیاهی تهیه کنند. روزی که والدین SBF در اولین جلسه حضور داشتند، گزارشی ادعا می‌کرد که مادر SBF هر بار که پسرش را “فراری” خطاب می‌کردند، با صدای بلند می‌خندید. اگر قرار است SBF مسترد شود، احتمال زیادی وجود دارد که بتواند به زندانی در نیویورک برود و احتمالاً در PC (حبس حفاظتی) نگهداری شود.

در همین حال، هیچ یک از مدیران FTX دیگر متهم نشده اند و جهان در تعجب است که گری وانگ، بنیانگذار FTX یا کارولین الیسون، مدیر عامل سابق تحقیقات Alameda در کجا قرار دارد. دو روز پیش، مشخص شد که رایان سلامه، مدیرعامل FTX، چند روز قبل از اینکه این شرکت برای حمایت از ورشکستگی اقدام کند، از SBF سوء استفاده کرده است. در کیفرخواست بدون مهر و موم فقط نام سام بنکمن-فرید و نام مستعار او SBF ذکر شده است، در حالی که از افراد شناخته شده و ناشناس دیگری نیز نام برده می شود که آگاهانه نقشه ای برای کلاهبرداری از مردم طراحی کرده اند.

برچسب ها در این داستان

وکیل دامیان ویلیامز، زندان باهاما، کارولین الیسون، CFTC، توطئه، استرداد، استرداد، کلاهبرداری مالی، مدیر عامل سابق FTX، فاکس هیل، بنیانگذار FTX، گری وانگ، زندان، نیویورک، زندان، رایان پیندر، رایان سلامه، سام Bankman-Fried، Sam Bankman-Fried (SBF)، sbf، SEC، ایالات متحده استرداد

نظر شما در مورد گزارشی که می گوید بنیانگذار FTX SBF قصد ندارد با استرداد به ایالات متحده مخالفت کند، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.