بنیانگذار FTX Bankman-Fried به دنبال رد اتهامات وارده پس از استرداد – تبادلات بیت کوین نیوز

[ad_1] سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق صرافی کریپتو FTX، از یک قاضی در ایالات متحده خواسته است تا چندین اتهام علیه او را که پس از استرداد وی از باهاما مطرح شده بود، رد کند. وکلای او اصرار دارند که دادستان ها از مقامات باهامیا برای موارد اضافی رضایت نگرفته اند. سام بنکمن-فرید از FTX

کد خبر : 357286
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
بنیانگذار FTX Bankman-Fried به دنبال رد اتهامات وارده پس از استرداد – تبادلات بیت کوین نیوز

[ad_1]

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق صرافی کریپتو FTX، از یک قاضی در ایالات متحده خواسته است تا چندین اتهام علیه او را که پس از استرداد وی از باهاما مطرح شده بود، رد کند. وکلای او اصرار دارند که دادستان ها از مقامات باهامیا برای موارد اضافی رضایت نگرفته اند.

سام بنکمن-فرید از FTX از دادگاه خواست تا اتهامات پس از استرداد را لغو کند.

وکلای مدافع سام بنکمن-فرید (SBF)، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی سابق صرافی شکست خورده ارزهای دیجیتال FTX، روز دوشنبه یک سری دادخواست به دادگاه فدرال منهتن ارائه کرده و خواستار رد تعدادی از اتهامات جنایی علیه او شدند.

بلومبرگ گزارش داد که وکلا می گویند اتهامات مطرح شده پس از استرداد وی به ایالات متحده بی اعتبار است زیرا دادستان ها رضایت مناسبی از دولت باهاما دریافت نکرده اند. آنها از لوئیس کاپلان قاضی منطقه ای ایالات متحده می خواهند که آنها را کنار بگذارد.

این کارآفرین 31 ساله رمزارز متهم به اجرای طرحی چند میلیارد دلاری برای کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران از طریق یکی از بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال در جهان بود، قبل از اینکه در نوامبر 2022 در بحبوحه مشکلات نقدینگی برای حمایت از ورشکستگی اقدام کند.

مقامات ایالات متحده همچنین ادعا می کنند که SBF از وجوه مشتریان، از جمله برای خرید ملک و افزایش تجارت از طریق صندوق سرمایه گذاری رمزارز Alameda Research سوء استفاده کرده است. حدود یک ماه پس از بایگانی فصل 11، او در ناسائو، پایتخت باهامیا، جایی که در آنجا اقامت داشت، دستگیر شد.

سام بنکمن-فرید با استرداد ساده به ایالات متحده موافقت کرد. وکلای او استدلال می کنند که او همچنان حقوق خود را بر اساس قانون استرداد حفظ کرده است، و اصرار دارند که نمی توان او را به اتهاماتی فراتر از اتهاماتی که با استرداد به آنها موافقت کرد محاکمه کرد، و اظهار داشتند:

آقای بنکمن-فرید رضایت داد که فقط در مورد اتهاماتی که در کیفرخواست اصلی که دولت باهاما با استرداد آنها موافقت کرده بود محاکمه شود.

از زمان ورود او به ایالات متحده، دادستان ها دو کیفرخواست جایگزین در این پرونده ارائه کرده اند که تعداد کل اتهامات را به بیش از ده ها رساند. از جمله اتهامات نقض قانون تامین مالی کمپین و چندین مورد دیگر از تقلب است.

وکلای او توضیح دادند: «پس از بازگشت آقای بنکمن-فرید به این کشور، دولت نه یک بار بلکه دو بار، کیفرخواست اصلی را جایگزین کرد و به‌طور نادرست چندین اتهام جدید و نامرتبط را بدون کسب رضایت صریح دولت باهامیا اضافه کرد.» اگرچه، طبق اسناد دادگاه، دادستان های ایالات متحده قبل از بازکردن این کیفرخواست ها به مقامات باهامایی اطلاع داده اند.

SBF نسبت به همه اتهامات خود بیگناه است و انتظار می رود در ماه اکتبر محاکمه شود. وکلای او همچنین در تلاش هستند تا مدیریت جدید FTX را مجبور کنند تا اسناد خاصی را به او تحویل دهند. آنها مدیر عامل جدید شرکت، جان جی ری را متهم کردند که با ادامه اظهارات تحقیرآمیز در مورد سام بنکمن-فرید، به عنوان یک سخنگوی عمومی برای دولت عمل می کند.

برچسب ها در این داستان

Alameda Research، باهاما، Bankman-Fried، ورشکستگی، اتهامات، دادگاه، Crypto، صرافی رمزنگاری، Cryptocurrency، Cryptocurrency Exchange، صرافی، استرداد، کلاهبرداری، ftx، کیفرخواست، کیفرخواست، سرمایه گذاران، قاضی، درخواست، Sam Bankman-Fried، sbf، ایالات متحده

آیا فکر می کنید دادگاه فدرال منهتن اتهامات پس از استرداد علیه سام بنکمن-فرید را رد خواهد کرد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.