بنیانگذار FTX هفته آینده با قاضی “بی مزخرف” روبرو می شود، گزارش می گوید که SBF “انتظار می رود در پرونده کلاهبرداری درخواست خود را وارد کند” – Bitcoin News

[ad_1] طبق اسناد دادگاه، سام بنکمن-فرید (SBF) قرار است در تاریخ 3 ژانویه 2023 توسط دادگاه فدرال در ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY) محاکمه شود. بنیانگذار شرمسار FTX قصد دارد در دادگاه فدرال در منطقه جنوبی نیویورک محاکمه شود. بر اساس گزارشی که رویترز منتشر کرده است، پرونده کلاهبرداری او در مقابل قاضی آمریکایی لوئیس کاپلان

کد خبر : 299282
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۵:۳۵
بنیانگذار FTX هفته آینده با قاضی “بی مزخرف” روبرو می شود، گزارش می گوید که SBF “انتظار می رود در پرونده کلاهبرداری درخواست خود را وارد کند” – Bitcoin News

[ad_1]

طبق اسناد دادگاه، سام بنکمن-فرید (SBF) قرار است در تاریخ 3 ژانویه 2023 توسط دادگاه فدرال در ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY) محاکمه شود. بنیانگذار شرمسار FTX قصد دارد در دادگاه فدرال در منطقه جنوبی نیویورک محاکمه شود. بر اساس گزارشی که رویترز منتشر کرده است، پرونده کلاهبرداری او در مقابل قاضی آمریکایی لوئیس کاپلان در منهتن.

گزارش ادعا می‌کند که سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، «انتظار می‌رود هفته آینده درخواستی ارائه کند»، وکیل مدافع جنایی می‌گوید که فدرال‌رزروها پرونده‌ای با «حفره‌های بسیار کم» دارند.

اخیراً، قاضی رونی آبرامز، قاضی که ریاست پرونده کلاهبرداری سام بنکمن-فرید (SBF) را بر عهده داشت، به دلیل تضاد منافع از این پرونده کناره گیری کرد. به نظر می رسد همسر آبرامز، گرگ آندرس، سال گذشته مشاور FTX بوده است. آندرس شریک شرکت حقوقی بین المللی کفش سفید است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک، دیویس پولک و واردول واقع شده است. پس از کناره گیری آبرامز از پرونده SBF، قاضی جای خود را به لوئیس کاپلان داد.

کاپلان 78 ساله را یک قاضی «غیر مزخرف» می نامند که ریاست تعدادی از پرونده های پرمخاطب مربوط به افرادی مانند چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ و شاهزاده اندرو، دوک آمریکا را بر عهده داشته است. یورک. در 28 دسامبر 2022، رویترز گزارش داد که وقتی SBF با قاضی کاپلان روبرو می شود، انتظار می رود که بنیانگذار FTX در طول محاکمه خود درخواستی ارائه کند.

جاناتان استمپل، یکی از همکاران رویترز، روز چهارشنبه نوشت: «انتظار می‌رود که سام بنکمن-فرید هفته آینده برای رسیدگی به اتهامات جنایی وارد ادعایی شود». اسناد دادگاه نشان می دهد که SBF قرار است قاضی کاپلان را در 3 ژانویه 2023 در دادگاه فدرال منهتن ببیند.

این خبر به دنبال شهادت بدون مهر اخیر کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda Research است. الیسون در حال حاضر با مقامات مجری قانون فدرال کار می کند و در شهادت خود تعدادی از اعمال کلاهبرداری را توصیف کرد که می گوید از سال 2019 در آنها شرکت داشته است.

علاوه بر این، تعدادی از مردم باور ندارند که دادگاه در مورد SBF آسان خواهد شد. در 22 دسامبر، وکیل مدافع جنایی، برایان وایس، وضعیت را با یاهو فایننس لایو مورد بحث قرار داد و به مجری برنامه، راشل آکوفو، گفت که وکیل ایالات متحده در SDNY، دامیان ویلیامز، پرونده ای با “حفره های بسیار کم” دارد.

وایس خاطرنشان کرد که فدرال‌رزروها جلو نمی‌روند مگر اینکه «متقاعد شوند که می‌توانند بدون شک و تردید معقول ادعای خود را مطرح کنند». تا آنجایی که به گری وانگ، بنیانگذار FTX و الیسون مربوط می شود، وایس گفت که آنها “موافقتنامه های اقامه دعوا” نداشته اند، اما تاکید کرد که این دو “اگر وارد شوند و صادقانه شهادت دهند، مجازات خود را کاهش خواهند داد.”

تا آنجایی که به SBF مربوط می شود، وایس خاطرنشان کرد که “راه سختی برای بیل زدن” در پیش دارد. وایس به Akuffo گفت: «هرچه بیشتر علیه او همکاری کنند، سخت‌تر خواهد بود. وکیل مدافع جنایی افزود: “و در حال حاضر دامیان ویلیامز سیگنال خفاش را ارسال کرد و گفت: اگر شما در این پرونده آگاهی یا دخالتی دارید، بهتر است همین الان وارد شوید وگرنه بدتر خواهد شد.”

علاوه بر پرونده SDNY علیه SBF، یک شکایت دسته جمعی که توسط مشتریان FTX تنظیم شده است، مابقی دارایی های دیجیتال مرتبط با Alameda و FTX را می خواهد که «فقط برای مشتریان اختصاص داده شود».

شاکیان از دادخواست دسته جمعی بیان می کنند که وام های FTX به Alameda Research، همانطور که توسط مدیر عامل سابق کارولین الیسون توضیح داده شده است، “مستقیماً نقض توافق نامه های مشتری و شرایط خدمات FTX، و همچنین قوانین عمومی و اصول اولیه صداقت و برخورد منصفانه.» SBF با وثیقه 250 میلیون دلاری در روز پنجشنبه، 22 دسامبر 2022 آزاد شد و از مدیر عامل سابق FTX درخواستی برای درخواست نشد.

برچسب ها در این داستان

مدیر عامل آلامدا، وثیقه، برایان وایس، کارولین الیسون، پرونده، کامن لا، پرونده قضایی، وکیل دفاع جنایی، دامیان ویلیامز، دادگاه فدرال، درجه یک، مدیر عامل سابق FTX، پرونده کلاهبرداری، بنیانگذار FTX، گری وانگ، گرگ آندرس جاناتان استمپل، قاضی، قاضی کاپلان، قاضی رونی آبرامز، دعوی، وکلا، لوئیس کاپلان، دادخواهی، راشل آکوفو، سام بنکمن-فرید، sbf، محاکمه SBF، SDNY، دادستان SDNY دامیان ویلیامز

نظر شما در مورد رفتن SBF به دادگاه برای رویارویی با قاضی کاپلان در 3 ژانویه 2023 چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.