بنیانگذار FTX “به طرز مشهودی تکان می خورد” در حالی که تیم حقوقی باهامایی ایالات متحده برای استرداد آماده می شود، یک “روز تلف شده” را در دادگاه به پایان می رساند – اخبار بیت کوین

[ad_1] سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX روز دوشنبه روز سختی را در دادگاه سپری کرد، بر اساس تعدادی از حساب ها که گفته می شد وکیل محلی SBF به نظر می رسد با تیم حقوقی خود در ایالات متحده در تضاد است. علاوه بر این، گزارش‌های دادگاه خاطرنشان کردند که SBF برای مدت

کد خبر : 295675
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
بنیانگذار FTX “به طرز مشهودی تکان می خورد” در حالی که تیم حقوقی باهامایی ایالات متحده برای استرداد آماده می شود، یک “روز تلف شده” را در دادگاه به پایان می رساند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX روز دوشنبه روز سختی را در دادگاه سپری کرد، بر اساس تعدادی از حساب ها که گفته می شد وکیل محلی SBF به نظر می رسد با تیم حقوقی خود در ایالات متحده در تضاد است. علاوه بر این، گزارش‌های دادگاه خاطرنشان کردند که SBF برای مدت طولانی چرت می‌زد و باید توسط یک مقام بیدار می‌شد.

روز SBF در دادگاه پس از نزدیک به یک هفته در زندان فاکس هیل به همین راحتی نمی گذرد

بر اساس تعدادی از گزارش‌ها در روز دوشنبه، سام بنکمن-فرید (SBF) پس از «رویداد گیج‌کننده» در دادگاه به زندان فاکس هیل منتقل شد. وکیل محلی SBF، جرون رابرتز، «در تضاد ظاهر شد [SBF’s] تیم حقوقی ایالات متحده، “وال استریت ژورنال (WSJ) در همان روز گزارش داد.

تریبون و گزارش های دیگر به تفصیل اشاره کردند که SBF به قاضی گفته است که او هنوز کیفرخواست ایالات متحده خود را ندیده است. ظاهرا رابرتز از اینکه موکلش SBF قرار بود روز دوشنبه نیز در دادگاه حاضر شود، بی اطلاع بود. رابرتز به دادگاه اعلام کرد: “من از او درخواست نکردم که امروز صبح اینجا باشد.”

بنیانگذار FTX «به طرز مشهودی تکان می خورد» در حالی که تیم حقوقی باهامیان ایالات متحده برای استرداد آماده می شود، یک «روز تلف شده» را در دادگاه به پایان می رساند.
شاهدان دادگاه می گویند SBF به شدت محافظت می شود و او یک پوشه مانیل از اسناد قانونی را با خود حمل می کند. گزارش های متعدد حاکی از آن است که او مجبور شد برای اولین بار کیفرخواست خود را در ایالات متحده بخواند. این کیفرخواست حاوی هشت اتهام کلاهبرداری مالی و توطئه است که از سوی هیئت منصفه بزرگ از ناحیه جنوبی نیویورک نشات می گیرد.

تریبون، نیویورک تایمز، WSJ و رویترز همه جزئیاتی را بیان می‌کنند که وکلای SBF برنامه‌هایی را برای استرداد یکی از بنیانگذاران FTX به ایالات متحده به هم ریخته‌اند. گزارش‌ها بیشتر توضیح می‌دهند که بانکمن-فرید تنها دو بار در طول جلسه با قاضی، قاضی شاکا سرویل صحبت کرده است.

در یک نقطه، SBF ظاهراً چشمان خود را بست و در طول جلسه به خواب رفت، اما یکی از مقامات دادگاه از خواب بیدار شد. یکی از شاهدان رویترز به این نشریه گفت که SBF اجازه داشت با وکلای آمریکایی خود از طریق تلفن صحبت کند.

بنیانگذار FTX «به طرز مشهودی تکان می خورد» در حالی که تیم حقوقی باهامیان ایالات متحده برای استرداد آماده می شود، یک «روز تلف شده» را در دادگاه به پایان می رساند.
گزارش ها حاکی از آن بود که SBF “به وضوح می لرزد” و همچنین گزارش شده است که یکی از بنیانگذاران FTX در بخشی از روند به خواب رفته است.

مختلف گزارش ها ادعا کرد بانکمن-فرید در دادگاه “به وضوح می لرزید”. ازرا کاپلان گزارشگر NBC گفت: “SBF کت و شلوار آبی، پیراهن سفید، کفش مجلسی، بسیار ژولیده پوشیده است.” نوشت. او اغلب با سر در دست، زانوهای لرزان، پوشه مانیل در دست دیده می شد. [The] سالن دادگاه پر است بدون AC مملو از رسانه ها و افراد جامعه رمزنگاری.»

فرانکلین ویلیامز، معاون مدیر امور حقوقی باهاما، روند دادگاه را “باورنکردنی” خواند و تعدادی از گزارش ها بیان کردند که SBF باید قبل از تصمیم گیری در مورد استرداد یا عدم استرداد کیفرخواست خود را بررسی کند. در پایان این مصیبت گیج کننده، SBF با مدارک خود به یک ون اصلاحات سیاه رنگ هدایت شد.

تیم حقوقی او در ایالات متحده امیدوار است تا روز سه شنبه همه چیز حل شود. پس از اینکه SBF دادگاه را ترک کرد، وکیل باهامی او، رابرتز، خاطرنشان کرد که تا آنجا که به استرداد مربوط می شود، “وکیل اسناد لازم را برای شروع دادگاه آماده می کند.”

گفته می شود که سرویل، قاضی باهامایی، پیش از بازگرداندن او به زندان فاکس هیل، به مطبوعات گفته است که حضور SBF در دادگاه در روز دوشنبه اساساً یک “روز تلف شده” بود. پس از اینکه SBF کیفرخواست خود را خواند، یک فرد آشنا به این موضوع به WSJ گفت که SBF “با استرداد موافقت کرد” و “طرح ها توسط تیم حقوقی او پس از رسیدگی دادگاه در روز انجام شد.”

رابرتز در ادامه با خبر محلی Long Wharf در باهاما در نزدیکی ورودی Arawak Cay صحبت کرد و به خبرنگاران گفت که “تیم حقوقی او اکنون در حال آماده سازی اسناد قانونی لازم هستند. [for extradition]وی افزود که امیدوار است SBF در این هفته به دادگاه بازگردانده شود. در حالی که برخی گزارش ها می گویند SBF روز سه شنبه به دادگاه بازخواهد گشت، برخی دیگر نمی توانند صحت یا عدم صحت این موضوع را تایید کنند.

برچسب ها در این داستان

ورشکستگی، ون اصلاحات سیاه، cnbc، پرونده قضایی، اخبار شاهد عینی باهاما، ازرا کاپلان، زندان فاکس هیل، فرانکلین ویلیامز، ftx، بنیانگذار FTX، بنیانگذار FTX، زندان، جرون رابرتز، نیویورک، شاهد رویترز، سم بنکمن-فرید، دادگاه Sam Bankman-Fried، پرونده SBF، دادگاه SBF، Shaka Serville، باهاما، The Tribune، WSJ

نظر شما در مورد آزمایش گیج کننده SBF در دادگاه در روز دوشنبه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.