بنیانگذار Bitmex از مدیر عامل سابق FTX به دلیل عدم انحلال صندوق سرمایه گذاری Alameda انتقاد کرد – اخبار بیت کوین

بنیانگذار Bitmex، آرتور هیز، روز جمعه پس از انتشار اولین پست وبلاگ بانکمن در خبرنامه جدید Substack، از Sam Bankman-Fried، بنیانگذار شرمنده FTX انتقاد کرد. هیز اصرار داشت: «تمام این صحبت‌ها در مورد کاری که آلامدا انجام داد، هدایت نادرست است. “مهم نیست که آنها چگونه هجینگ کرده اند یا نپرداخته اند، یا چه سگ**هایی

کد خبر : 306587
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
بنیانگذار Bitmex از مدیر عامل سابق FTX به دلیل عدم انحلال صندوق سرمایه گذاری Alameda انتقاد کرد – اخبار بیت کوین


بنیانگذار Bitmex، آرتور هیز، روز جمعه پس از انتشار اولین پست وبلاگ بانکمن در خبرنامه جدید Substack، از Sam Bankman-Fried، بنیانگذار شرمنده FTX انتقاد کرد. هیز اصرار داشت: «تمام این صحبت‌ها در مورد کاری که آلامدا انجام داد، هدایت نادرست است. “مهم نیست که آنها چگونه هجینگ کرده اند یا نپرداخته اند، یا چه سگ**هایی در کارنامه آنها بوده است.”

بنیانگذار Bitmex، مدیر عامل سابق FTX را به اجتناب از شفافیت متهم کرد

آرتور هیزیکی از بنیانگذاران پلتفرم مشتقات ارزهای دیجیتال Bitmex، پس از یک پست وبلاگ اخیر، از سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX انتقاد کرد. در این پست وبلاگ، Bankman-Fried گفت: “Alameda نتوانست به اندازه کافی از قرار گرفتن در معرض بازار خود محافظت کند” و “یک سقوط شدید، سریع و هدفمند که توسط مدیر عامل Binance رخ داد، Alameda را ورشکست کرد.” هیز، یکی از اعضای برجسته جامعه ارزهای دیجیتال، دانش قابل توجهی در مورد مبادلات مشتقات ارزهای دیجیتال دارد، زیرا Bitmex یکی از بزرگترین مبادلات از زمان آغاز به کار آن در سال 2014 بود.

هیز: «اگر مشتری نقد شود، صرافی هرگز نباید ضرر کند توییت کرد در جمعه. “هیچ بهانه ای وجود ندارد [for] دادن [your] صندوق تامینی Alameda یک حساب با انحلال خاموش است. تمام این صحبت ها در مورد کاری که آلامدا انجام داد، هدایت نادرست است. مهم نیست که آنها چگونه هج کردند یا هج نکردند، یا چه dogsh** در کارنامه آنها بود.”

هیز سپس به Bankman-Fried گفت که اگر واقعاً می‌خواهد اتفاقی را که رخ داده است توضیح دهد، باید به جامعه بگوید که چرا فکر می‌کرد این ایده خوبی است که به صندوق تامینی خود حسابی بدهد که ویژگی انحلال آن خاموش است. اظهارات کارولین الیسون، مدیرعامل سابق Alameda توضیح می‌دهد که او کاملاً «فهمیده است که مدیران تنظیمات خاصی را در حساب FTX.com Alameda اعمال کرده‌اند که به Alameda اجازه می‌دهد تعادل منفی را در ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال حفظ کند.»

حساب موجودی منفی آلامدا: معمایی پیچیده در یک راز

علاوه بر این، Bitcoin.com News سندی را بررسی کرد که ظاهراً متعلق به الیسون بود که نشان می‌داد مدیر عامل سابق Alameda یک حساب معاملاتی FTX اهرمی داشته است که در ماه می 2022 منفی 1.3 میلیارد دلار بود. هیز تأکید کرد که اگر Alameda از معادله حذف شود. یک انحلال قانونی، صرافی که اکنون از بین رفته بانکمن-فرید هنوز می تواند عملیاتی باشد. “اگر شما Alameda را مانند هر بازیکن دیگری FTX منحل کرده بودید، FTX همچنان عملیاتی بود. به همین سادگی است.» هیز توییت کرد. مدیرعامل Bitmex اضافه:

بنابراین صحبت در مورد Alameda را متوقف کنید و به ما بگویید که چگونه به مدیریت ریسک در سطح FTX برخورد کردید. چرا با برخی از مشتریان متفاوت از سایرین رفتار شد؟ من مشتاقم بفهمم که چرا فکر می کردید خاموش کردن انحلال در یک موقعیت فرضی میلیارد دلاری عاقلانه است.

بسیاری از مردم به موضوع توییتر نوشته هیز و یک نفر پاسخ دادند نوشت: «کاربران برای سهام منفی حساب Alameda پرداخت کردند. شرم آور.” دیگران احساسات هیز را تکرار کردند، گفتن “واقعاً به همین سادگی است.” «این واقعاً اساسی‌ترین سؤالی است که SBF مدام مطرح می‌کند. حداقل او گفت که متاسفم، “یک نفر دیگر اضافه.

برچسب ها در این داستان

حساب، alameda، Alameda Research، آرتور هیز، BitMex، Bitmex هم بنیانگذار، Bitmex Exchange، پست وبلاگ، داستان هشدار دهنده، مشتریان، هم بنیانگذار، نظرات، جامعه، ارز دیجیتال، مشتری، مشتقات، Enigma، مدیر عامل سابق FTX، FTX , صندوق تامینی، پوشش ریسک، ورشکسته، انحلال، هدایت نادرست، رمز و راز، موجودی منفی، خبرنامه، انحلال نشدن، پلت فرم، پورتفولیو، مدیریت ریسک، Sam Bankman-Fried، Substack، رشته، شفافیت، توییتر

نظر شما در مورد انتقاداتی که توسط آرتور هیز، بنیانگذار Bitmex علیه سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX به اشتراک گذاشته شده است، چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.