بنیانگذار هواوی می گوید هزاران قطعه ممنوعه ایالات متحده را در محصولات خود جایگزین کرده است

بر اساس متن سخنرانی ماه فوریه منتشر شده توسط دانشگاه شانگهای جیائو تونگ، رن ژنگفی گفت هواوی در طول سه سال گذشته 13000 قطعه را با جایگزین های داخلی چینی جایگزین کرده و 4000 برد مدار را برای محصولات خود بازطراحی کرده است. او گفت که تولید بردهای مدار “تثبیت” شده است. این اظهارات که

کد خبر : 334922
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۶
بنیانگذار هواوی می گوید هزاران قطعه ممنوعه ایالات متحده را در محصولات خود جایگزین کرده است


بر اساس متن سخنرانی ماه فوریه منتشر شده توسط دانشگاه شانگهای جیائو تونگ، رن ژنگفی گفت هواوی در طول سه سال گذشته 13000 قطعه را با جایگزین های داخلی چینی جایگزین کرده و 4000 برد مدار را برای محصولات خود بازطراحی کرده است.

او گفت که تولید بردهای مدار “تثبیت” شده است.

این اظهارات که رویترز به طور مستقل نتوانست آنها را تأیید کند، دریچه ای به تلاش های هواوی برای عقب نشینی از محدودیت های تجاری ایالات متحده ارائه کرد. از سال 2019، هواوی، تامین‌کننده اصلی تجهیزات مورد استفاده در شبکه‌های مخابراتی 5G، هدف دورهای متوالی کنترل‌های صادراتی ایالات متحده بوده است.

این کنترل‌ها هم عرضه تراشه‌های هواوی را از شرکت‌های آمریکایی و هم دسترسی این شرکت به ابزارهای فناوری ایالات متحده برای طراحی تراشه‌های خود و ساخت آنها توسط شرکا را قطع می‌کند. دولت بایدن سال گذشته نیز فروش تجهیزات جدید هواوی در آمریکا را ممنوع کرد

دانشگاه گفت که رن این اظهارات را در گفتگو با کارشناسان فناوری چین در 24 فوریه بیان کرد. این دانشگاه روز جمعه رونوشت را در وب سایت خود منتشر کرد. یکی از نمایندگان هوآوی مستقر در ایالات متحده بلافاصله به درخواست اظهارنظر در روز جمعه پاسخ نداد.

رن گفت هواوی در سال 2022 23.8 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است و با بهبود سودآوری ما به افزایش هزینه‌های تحقیق و توسعه ادامه خواهیم داد.

موسس گفت که این شرکت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی خود را به نام MetaERP ساخته است. برای راه اندازی در ماه آوریل، به اجرای وظایف اصلی تجاری خود از جمله امور مالی، زنجیره تامین و عملیات تولیدی کمک خواهد کرد.

رن گفت هوآوی هیچ برنامه‌ای برای راه‌اندازی رقیبی برای مدل بسیار محبوب AI ChatGPT ندارد، اما گفت که شرکت مایکروسافت، حامی توسعه‌دهنده برنامه OpenAI، تنها بازیکن برتر نخواهد بود. او گفت هوآوی بر روی «پلتفرم قدرت محاسباتی اساسی» هوش مصنوعی تمرکز کرده است.

(گزارش توسط استفان نلیس در سانفرانسیسکو و کریستال هو در نیویورک؛ ویرایش توسط سینتیا اوسترمن و ویلیام مالارد)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.