بنیانگذار جمینی، گروه ارزهای دیجیتال را به اظهارات نادرست متهم کرد و خواستار استعفای مدیرعامل شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] کامرون وینکلووس، مدیر عامل جمینی، نامه سرگشاده دیگری را خطاب به اعضای هیئت مدیره گروه ارز دیجیتال (DCG) در توییتر منتشر کرد. در نامه، Winklevoss DCG و مدیر عامل شرکت Barry Silbert را متهم به تصمیم‌گیری‌های ضعیف با صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری منحله Three Arrows Capital (3AC) می‌کند و ادعا می‌کند که DCG یک

کد خبر : 304906
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
بنیانگذار جمینی، گروه ارزهای دیجیتال را به اظهارات نادرست متهم کرد و خواستار استعفای مدیرعامل شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

کامرون وینکلووس، مدیر عامل جمینی، نامه سرگشاده دیگری را خطاب به اعضای هیئت مدیره گروه ارز دیجیتال (DCG) در توییتر منتشر کرد. در نامه، Winklevoss DCG و مدیر عامل شرکت Barry Silbert را متهم به تصمیم‌گیری‌های ضعیف با صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری منحله Three Arrows Capital (3AC) می‌کند و ادعا می‌کند که DCG یک “کمپین دروغ” را به منظور فریب کاربران Gemini و Earn ترتیب داده است. فکر می کنم همه چیز خوب است Winklevoss از هیئت مدیره DCG درخواست می کند که Silbert را از سمت خود به عنوان مدیر عامل برکنار کند، زیرا Gemini معتقد است “هیچ مسیری به جلو وجود ندارد” با مسئولیت Silbert.

مناقشه گروه جمینی و ارز دیجیتال با نامه سرگشاده دیگری ادامه دارد

حدود یک هفته پیش، Bitcoin.com News در مورد نامه سرگشاده کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران صرافی رمزنگاری Gemini، به مدیر عامل گروه ارز دیجیتال (DCG)، بری سیلبرت، گزارش داد. وینکلووس در این نامه از سیلبرت خواست تا به مسائل نقدینگی بین جمینی و شرکت تابعه دی سی جی جنسیس گلوبال کپیتال رسیدگی کند. Winklevoss، مدیر اجرایی Gemini، ادعا کرد که DCG 1.675 میلیارد دلار به بازوی وام دهی جنسیس بدهکار است. با این حال، سیلبرت به شدت اظهارات وینکلووس را پس از علنی شدن نامه مخالفت کرد.

سیلبرت: «دی سی جی 1.675 میلیارد دلار از جنسیس وام نگرفته است توییت کرد به هنگام. DCG هرگز پرداخت سود به جنسیس را از دست نداده است و در تمام وام های معوقه جاری است. سررسید بعدی وام مه 2023 است. پس از بیانیه سیلبرت، وینکلووس همچنان از سیلبرت و دی سی جی خواست تا اقدامی انجام دهند و مهلتی برای پاسخگویی DCG تا 8 ژانویه 2023 تعیین کرد. مشخص نیست که آیا DCG یا Silbert تلاشی برای حل مشکل با Gemini انجام داده اند یا خیر، اما باز است. نامه ارسال شده به هیئت مدیره DCG حاکی از آن است که هیچ توافقی در این بازه زمانی حاصل نشده است.

در نامه ی سرگشاده به اعضای هیئت مدیره DCG، Winklevoss ادعا می کند که جنسیس 2.36 میلیارد دلار به صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال ورشکسته Three Arrows Capital (3AC) وام داده است. به گفته Winklevoss، پس از انحلال وجوه، “جنسیس با حداقل 1.2 میلیارد دلار ضرر مواجه شد.” وینکلووس گفت: «در این مرحله، بری سیلبرت دو گزینه قانونی داشت: تجدید ساختار دفتر وام جنسیس (در داخل یا خارج از دادگاه ورشکستگی) یا پر کردن حفره 1.2 میلیارد دلاری. “او هیچ کدام را انجام نداد.” یکی از بنیانگذاران جمینی ادعا می کند که DCG و جنسیس به طور فعال “اظهارات نادرست و اظهارات نادرست” را در مورد سوراخ فرضی و وضعیت مالی جنسیس ارائه می دهند.

نامه سرگشاده وینکلوس اصرار دارد:

آنها این کار را در تلاشی برای گمراه کردن وام دهندگان به این باور انجام دادند که DCG ضررهای هنگفتی را که جنسیس از سقوط سرمایه سه تیر (3AC) متحمل شده بود، جذب کرده است و وام دهندگان را وادار می کنند که به وام دادن به جنسیس ادامه دهند. آنها با دروغ گفتن امیدوار بودند که زمان بخرند تا خود را از چاله ای که ایجاد کرده بودند بیرون بیاورند.

نامه سرگشاده بنیانگذار جمینی پس از انتشار عمومی در توییتر با واکنش قابل توجهی روبرو شد. با این حال، تا زمان نگارش این مقاله، سیلبرت، یکی از مدیران DCG، مانند هفته قبل به اتهامات وینکلووس پاسخی نداده است. زمانی که یک مدیرعامل نامه سرگشاده ای به یک مدیر اجرایی می نویسد، هرگز نشانه خوبی نیست [third] طرفی که در این سطح با او معامله می کنند نظر داد در مورد نامه Winklevoss به اعضای هیئت مدیره DCG. “آرزوی موفقیت برای سرمایه گذاران روزمره که در این مورد گرفتار شده اند. به امید اینکه هر فرد پاسخگو با حقوق بالا مسئولیت پذیر باشد [and] این یک مسابقه انگشت نشان دادن نیست.

آیا می دانید که این روزها دادگاه وجود دارد؟ فقط به جای این نامه های احمقانه در توییتر شکایت کنید توییت کرد.

برچسب ها در این داستان

1.675 میلیارد دلار، 3AC، اتهامات، ورشکسته، بری سیلبرت، مدیر عامل، Crypto، Current، DCG، مطالبات، گروه ارز دیجیتال، اختلاف، مبادله، نادرست، وضعیت مالی، Gemini، Genesis Global Capital، صندوق تامینی، پرداخت بهره، سرمایه گذاران، مشکلات , دعوی حقوقی, نقدینگی, سررسید وام, وام, ضرر, مه 2023, اظهارات نادرست, مفقود, نامه سرگشاده, حل و فصل, مسئولیت, بازسازی, شرکت تابعه, Three Arrows Capital, Twitter

نظر شما در مورد نامه سرگشاده کامرون وینکلووس، مدیرعامل جمینی به اعضای هیئت مدیره DCG چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.