بنیانگذاران Three Arrows Capital پس از تشکیل پرونده ورشکستگی صحبت می کنند، مدیر اجرایی می گوید “کل وضعیت تاسف بار است” – بیت کوین نیوز

[ad_1] این هفته، دو بنیان‌گذار صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال، Three Arrows Capital با بلومبرگ در مورد از بین رفتن سرمایه‌شان صحبت کردند. بنیانگذاران سو ژو و کایل دیویس محل اختفای خود را فاش نکردند، اما وکیلی که مصاحبه را زیر نظر داشت خاطرنشان کرد که این دو در امارات متحده عربی هستند. ژو گفت

کد خبر : 232296
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
بنیانگذاران Three Arrows Capital پس از تشکیل پرونده ورشکستگی صحبت می کنند، مدیر اجرایی می گوید “کل وضعیت تاسف بار است” – بیت کوین نیوز

[ad_1]

این هفته، دو بنیان‌گذار صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال، Three Arrows Capital با بلومبرگ در مورد از بین رفتن سرمایه‌شان صحبت کردند. بنیانگذاران سو ژو و کایل دیویس محل اختفای خود را فاش نکردند، اما وکیلی که مصاحبه را زیر نظر داشت خاطرنشان کرد که این دو در امارات متحده عربی هستند. ژو گفت که «شاید» بپذیرد که او را «احمق» خطاب کنند، اما افرادی که می‌گویند او «در طول دوره گذشته سرمایه‌هایش را رد کرده است» «صحت ندارد».

بنیانگذاران 3AC در مورد مشکلات مالی شرکت بحث می کنند

صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Three Arrows Capital Ltd. (3AC) که توسط سو ژو و کایل دیویس از زمانی که گزارش‌ها در اواسط ژوئن به ورشکستگی صندوق اشاره کردند، در چند هفته گذشته یک نقطه کانونی در صنعت کریپتو بوده است.

در 15 ژوئن، زو توییت کرد: «ما در حال برقراری ارتباط با طرف‌های مربوطه هستیم و کاملاً متعهد به حل این موضوع هستیم»، اما در آن زمان هیچ‌کس دقیقاً نمی‌دانست منظور او چیست. گزارش‌های بیشتر نشان می‌دهد که موقعیت‌های اهرمی صندوق ارز دیجیتال توسط تعدادی صرافی نقد شده است.

بنیانگذاران Three Arrows Capital پس از اعلام ورشکستگی صحبت می کنند، مدیر اجرایی می گوید
برای اولین بار از زمانی که Three Arrows Capital نشانه هایی از مشکلات مالی را نشان داد، بنیانگذاران شرکت سو ژو و کایل دیویس در مورد مشکلات شرکت صحبت کردند. سو ژو (تصویر بالا) ادعا می کند که “بیشتری از پول شخصی من را در صندوق ورشکسته پس داده است تا بتواند آن را نجات دهد”.

گزارش ها همچنین فاش کرده بودند که 3AC به Voyager Digital 655 میلیون دلار بدهکار است و چند روز بعد، دادگاه جزایر ویرجین بریتانیا دستور داد که دارایی های 3AC رسماً منحل شود. در هفته اول ژوئیه، 3AC برای محافظت از ورشکستگی اقدام کرد و از فرآیند فصل 15 برای محافظت از دارایی های شرکت در ایالات متحده استفاده کرد.

در میان همه هرج و مرج اطراف شرکت، این دو بنیانگذار در مورد وضعیت صحبت نکرده بودند و هیچ کس مطمئن نبود که این دو در کجا قرار دارند. این هفته، بنیانگذاران 3AC تصمیم گرفتند با بلومبرگ مصاحبه کنند و زو و دیویس شرح توصیفی تری از داستان خود به مصاحبه کننده داد.

این دو اذعان کردند که پیامدهای شرکت مانند یک سرایت در کل صنعت کریپتو گسترش یافته و تلاش برای فرار از خزانه شرکت قبل از فروپاشی کامل را انکار می کنند.

زو گفت که مدیران شرکت در تلاش برای نجات کشتی غرق شده متحمل خسارات شخصی قابل توجهی شدند. ژو گفت: «مردم ممکن است ما را احمق خطاب کنند. آنها ممکن است ما را احمق یا متوهم خطاب کنند. و من آن را می پذیرم. شاید، “زو گفت. اما می‌دانید که آنها می‌گویند که من در دوره گذشته سرمایه‌ای را رد کردم، جایی که در واقع بیشتر از پول شخصی‌ام را پس دادم. این درست نیست.

در 8 ژوئیه، گزارش‌ها حاکی از آن بود که زو و دیویس پنهان شده‌اند و ظاهراً با هم همکاری ندارند. با این حال زو اعتراف می کند که بنیانگذاران مجبور به مخفی شدن شده اند زیرا تهدید به مرگ می کردند.

بنیانگذار 3AC به بلومبرگ گفت: «این بدان معنا نیست که ما با همه مقامات مربوطه در ارتباط نبوده ایم. وی افزود: ما از روز اول با آنها در ارتباط بوده ایم. دیویس تاکید کرد که کل این مصیبت ناگوار بود و این دو می‌دانند که بسیاری از مردم سرمایه خود را از دست داده‌اند. دیویس خاطرنشان کرد:

کل وضعیت مایه تاسف است. بسیاری از مردم پول زیادی از دست دادند.

بنیانگذاران 3AC توضیح دادند که قبل از فروپاشی، آنها فوق‌العاده صعودی بودند و تعدادی از معاملات را بر روی اهرم مالی قرار داده بودند که انتظار چرخش بازار را داشتند. ژو در طول مصاحبه گفت: “ما خود را برای نوعی بازار قرار دادیم که در نهایت اتفاق نیفتاد.”

جالب است که قبل از سقوط شرکت، زو صحبت کرد در مورد مراقب بودن با “مقدار معقول اهرم”، و او به مردم گفت که “شما نمی خواهید توانایی خود را برای انجام کارها دست بالا ارزیابی کنید.” علاوه بر این، زو در آن زمان اظهار داشت که معامله‌گران رمزارز «نمی‌خواهند در طول یک سوپرچرخ منفجر شوند». دیویس در مورد وضعیت این هفته گفت که وقتی چرخه ارزهای دیجیتال خوب بود، صندوق تامینی بسیار خوب عمل کرد. دیویس گفت:

ما به همه چیز اعتقاد کامل داشتیم. ما همه … تقریباً تمام دارایی هایمان را در آنجا داشتیم. و سپس در روزهای خوب ما بهترین کار را انجام دادیم. و سپس در روزهای بد ما بیشترین باخت را از دست دادیم.

ژو همچنین درباره شرکت‌های رمزنگاری دیگر مانند سلسیوس، یک وام دهنده ارز دیجیتال که با مشکلات مالی و مراحل ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کند، صحبت کرد. مدیر اجرایی 3AC گفت: «تعجبی نیست که درجه سانتیگراد، خودمان، این نوع شرکت‌ها، همه به طور همزمان مشکل دارند. ما سرمایه خودمان را داریم، ترازنامه خود را داریم، اما سپس از این وام دهندگان نیز سپرده می گیریم و سپس از آنها سود می گیریم. بنابراین، اگر ما در کسب و کار سپرده گذاری و سپس تولید بازدهی هستیم، این بدان معناست که ما در نهایت معاملات مشابهی انجام می دهیم.

بنیانگذار Crypto Hedge Fund ادعا می کند که با صرفه جویی زندگی کرده است، مدیران اجرایی در مورد Fallout Terra LUNA بحث می کنند

مدیر اجرایی 3AC همچنین به گمانه‌زنی‌ها و اتهاماتی اشاره کرد که می‌گفت زو و دیویز سبک زندگی عجیب و غریبی داشتند و او گفت که قایق بادبانی این شرکت سال گذشته خریداری شد و “پیش پولی کامل” دارد. ژو اشاره کرد که او فقط دو خانه در سنگاپور داشت و به طور منظم برای کار دوچرخه سواری می کرد و با صرفه جویی زندگی می کرد.

ما هرگز در هیچ باشگاهی دیده نشدیم که پول زیادی خرج کنیم. ژو توضیح داد که ما هرگز دیده نشدیم، می دانید که به نوعی در حال رانندگی با فراری و لامبورگینی هستیم. “این نوع لکه دار کردن ما، من احساس می کنم، فقط از یک کتاب بازی کلاسیک است، می دانید، وقتی این چیزها اتفاق می افتد، وقتی سرمایه ها منفجر می شوند، پس می دانید، اینها نوعی تیترهایی هستند که مردم دوست دارند بازی کنند.”

در پایان مصاحبه با زو و دیویس، بنیانگذاران 3AC در مورد اینکه چگونه توسط فوران Terra UST و LUNA از خود دور شدند، صحبت کردند. صندوق تامینی میلیون‌ها دلار در اکوسیستم Terra سرمایه‌گذاری کرد و اکنون این سرمایه‌ها تقریباً بی‌ارزش هستند.

ژو گفت: «چیزی که ما متوجه نشدیم این بود که لونا می‌تواند در عرض چند روز به صفر برسد و این باعث کاهش اعتبار در صنعت می‌شود که فشار قابل‌توجهی بر تمام موقعیت‌های غیر نقدینگی ما وارد می‌کند. بنیانگذار 3AC اضافه کرد که تیم ممکن است بیش از حد به دو کوون، بنیانگذار Terra علاقه داشته باشد. زو نتیجه گرفت:

وقتی دو کوون به سنگاپور نقل مکان کرد، ما شروع به شناختن شخصی کردیم. و ما فقط احساس می کردیم که پروژه قرار است کارهای بسیار بزرگی انجام دهد و قبلاً کارهای بسیار بزرگی انجام داده بود. اگر می‌توانستیم ببینیم، می‌دانی، که اکنون از جهاتی شبیه، به طور بالقوه قابل حمله است، و همچنین رشد کرده است، می‌دانی، خیلی بزرگ، خیلی سریع.

شرکت Terra’s Do Kwon در چند ماه گذشته نیز بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است و به چند اقدام مشکوک مانند برداشت 2.7 میلیارد دلاری قبل از سقوط بلاک چین متهم شده است. مانند دیویس و ژو، کوون اخیراً برای اولین بار پس از فروپاشی Terra مصاحبه ای انجام داد و خاطرنشان کرد که از این مصیبت “ویران” شده است.

کوون همچنین تاکید کرد که “تفاوت بزرگی بین شکست و کلاهبرداری” وجود دارد زیرا او انجام اشتباهی را انکار می کند. کوون پذیرفت که به LUNA ترا با بزرگ شدن بسیار ایمان داشت و معتقد بود که می تواند عظمت داشته باشد.

برچسب ها در این داستان

ورشکستگی، مصاحبه بلومبرگ، درجه سانتیگراد، فصل 15، do kwon، مشکلات مالی، مشکلات مالی، مصاحبه، کایل دیویس، موقعیت های اهرمی، انحلال، وجوه از دست رفته، LUNA، پول از دست رفته، بیش از اهرم، سنگاپور، سو ژو، Terra fallout، Terra UST , بازرگانان, ویجر, قایق بادبانی

نظر شما در مورد مصاحبه با دیویس و ژو از Three Arrows Capital چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.