بنیانگذاران Three Arrows Capital احضاریه هایی را از طریق توییتر در فرآیند ورشکستگی ارائه کردند – بیت کوین نیوز

بنیانگذاران صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال منحل شده Three Arrows Capital (3AC) از طریق توییتر توسط انحلال دهندگان صندوق احضاریه دریافت کردند. در حالی که ارائه احضاریه در توییتر نادر است، در گذشته در مناسبت‌های مختلف، از جمله زمانی که Wikileaks در توییتر در سال 2018 ارائه شد، این اتفاق افتاده است. بنیانگذاران صندوق سرمایه

کد خبر : 302783
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
بنیانگذاران Three Arrows Capital احضاریه هایی را از طریق توییتر در فرآیند ورشکستگی ارائه کردند – بیت کوین نیوز


بنیانگذاران صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال منحل شده Three Arrows Capital (3AC) از طریق توییتر توسط انحلال دهندگان صندوق احضاریه دریافت کردند. در حالی که ارائه احضاریه در توییتر نادر است، در گذشته در مناسبت‌های مختلف، از جمله زمانی که Wikileaks در توییتر در سال 2018 ارائه شد، این اتفاق افتاده است.

بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری مخاطی منحل شده به دلیل مشکلات دسترسی به آنها به صورت الکترونیکی در توییتر تماس گرفتند.

سو ژو و کایل دیویس، بنیانگذاران Three Arrows Capital (3AC)، ظاهراً در رابطه با فرآیند انحلال ورشکستگی به سختی تماس گرفته اند. صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال که اکنون ورشکسته شده است، در هفته اول ژوئیه 2022 برای حمایت از ورشکستگی فصل 15 ثبت نام کرد. با این حال، طلبکاران و مدیران تصفیه درگیر در روند ورشکستگی 3AC اظهار داشته اند که تماس با موسسان دشوار بوده است و یک قاضی به مدیران تصفیه اجازه داده است با آنها تماس بگیرند. آنها به صورت الکترونیکی از طریق ایمیل و توییتر.

سه بنیانگذار Arrows Capital در فرآیند ورشکستگی از طریق توییتر احضاریه ارائه کردند
سو ژو (تصویر چپ) و کایل دیویس (تصویر سمت راست) از بنیانگذاران The Three Arrows Capital (3AC) هستند. انحلال‌دهنده‌ها ادعا می‌کنند که این دو نفر تمایلی به رسیدگی به روند ورشکستگی نداشته‌اند و هم دادگاه ایالات متحده و هم دادگاه سنگاپور به مدیران تصفیه اجازه داده‌اند تا با استفاده از توییتر به مؤسسان 3AC خدمت کنند.

دیویس و ژو در چند وقت اخیر بیشتر از توییتر استفاده کرده اند، به ویژه پس از فروپاشی FTX. بوده اند منتقدان صدادار گروه جنسیس و ارز دیجیتال (DCG) در میان بحث و جدل پیرامون مشکلات نقدینگی جنسیس با جمینی. دیویس نیز بوده است بحث کردن حادثه depegging UST و حادثه LUNA. حساب توییتر “3ACLiquidation” خدمت کرده است احضاریه ها به بنیانگذاران 3AC از طریق توییتر در 5 ژانویه 2023.

حساب توییتر 3ACLiquidation نوشت: «کایل دیویس، کپی‌های jpg احضاریه از طریق سرویس به این توییت پیوست شده است. یک نسخه ویرایش نشده از احضاریه از طریق ایمیل ارسال شد و در صورت درخواست می‌توان ارائه کرد.» بنیانگذاران در توییتر پس از دیدن احضاریه صادر شده توسط توییتر مورد تمسخر قرار گرفتند. نیک کارتر توییت کرد در پاسخ، “نباید اینقدر توییت می کرد ای کایل؟” دیویس آخرین توییت در 4 ژانویه 2023 بود، در حالی که آخرین توییت ژو بود ثبت شده در همان روزی که او به طور معمول در مورد نرم افزار جدید هوش مصنوعی (AI) Chatgpt نظر داد.

Davies و Zhu تنها افراد یا سازمان‌هایی نیستند که از طریق توییتر احضاریه دریافت کرده‌اند. در آگوست 2018، ویکی لیکس بود خدمت کرده است توسط کوهن میلشتاین، یک شرکت حقوقی به نمایندگی از کمیته ملی دموکرات (DNC)، در توییتر به دلیل اتهامات تبانی با روسیه. در سال 2016، پس از اینکه دادگاه فدرال این روند را مجاز کرد، احضاریه‌اش از طریق توییتر به یک مرد کویتی ابلاغ شد.

چهار هفته پیش، دیویس ادعا کرد انحلال‌طلبان از «درگیری سازنده» با این دو نفر خودداری کردند. مدیران تصفیه 3AC ده‌ها میلیون دلار به صورت فیات، NFT و توکن‌های دیجیتال جمع‌آوری کرده‌اند و در هفته اول دسامبر 2022، مدیران انحلال ورشکستگی درخواست مصادره یک قایق بادبانی 30 میلیون دلاری را که گزارش شده متعلق به بنیانگذاران 3AC بود، ارائه کردند.

برچسب ها در این داستان

3AC انحلال، نرم افزار هوش مصنوعی، ورشکستگی، فرآیند ورشکستگی، فصل 15، مجادله، طلبکاران، ارز دیجیتال، گروه ارز دیجیتال، ایمیل، دادگاه فدرال، بنیانگذاران، ftx، جمینی، پیدایش، صندوق تامینی، کپی‌های jpg، کایل دیویس، فرآیند انحلال، مدیران تصفیه ، مشکلات نقدینگی، شرکت دعوی قضایی، حادثه LUNA، nic carter، سو ژو، روند احضاریه، احضاریه، Three Arrows Capital، توییتر، احضاریه صادر شده توسط توییتر، کپی ویرایش نشده، UST depegging، Wikileaks

نظر شما در مورد انحلال‌طلبان 3AC که به دیویس و ژو در توییتر خدمت می‌کنند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.