بنیانگذاران صرافی رمزارز Bitmex به نقض قانون رازداری بانکی گناهکار هستند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بنیانگذاران صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال Bitmex، آرتور هیز و بنجامین دلو، به نقض قانون رازداری بانکی ایالات متحده اعتراف کردند. وزارت دادگستری ایالات متحده گفت: “در نتیجه شکست عمدی خود در اجرای برنامه های AML و KYC، Bitmex در واقع یک پلت فرم پولشویی بود.” بنیانگذاران Bitmex در مورد نقض قانون اسرار بانکی مجرم

کد خبر : 171364
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
بنیانگذاران صرافی رمزارز Bitmex به نقض قانون رازداری بانکی گناهکار هستند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بنیانگذاران صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال Bitmex، آرتور هیز و بنجامین دلو، به نقض قانون رازداری بانکی ایالات متحده اعتراف کردند. وزارت دادگستری ایالات متحده گفت: “در نتیجه شکست عمدی خود در اجرای برنامه های AML و KYC، Bitmex در واقع یک پلت فرم پولشویی بود.”

بنیانگذاران Bitmex در مورد نقض قانون اسرار بانکی مجرم هستند

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) پنجشنبه اعلام کرد که بنیانگذاران صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال Bitmex به نقض قانون رازداری بانکی (BSA) اعتراف کرده اند. وزارت دادگستری اعلام کرد:

آرتور هیز و بنجامین دلو Bitmex را به عنوان پلتفرمی برای به رخ کشیدن قوانین ضد پولشویی ایالات متحده طراحی کردند.

هیز 36 ساله اهل میامی فلوریدا است. دلو، 38 ساله، ساکن بریتانیا و هنگ کنگ است.

وزارت دادگستری توضیح داد که حداقل از سپتامبر 2015 تا زمان صدور کیفرخواست در سپتامبر 2020، این دو “عمداً باعث شدند که Bitmex در ایجاد و حفظ یک برنامه AML، از جمله برنامه شناخت مشتری (KYC) شکست بخورد. هیز پس از صدور کیفرخواست از سمت مدیرعاملی Bitmex کنار رفت.

وزارت دادگستری افزود: هیز در ماه می 2018 از ادعاهایی مبنی بر استفاده از بیت‌مکس برای شستشوی درآمدهای حاصل از هک ارزهای دیجیتال مطلع شد. با این حال، هیس، دلو و بیت‌مکس پس از آن گزارشی از فعالیت مشکوک ارائه نکردند یا اقداماتی را برای جلوگیری از استفاده در آینده از پلتفرم برای پولشویی انجام ندادند.

وزارت دادگستری به تفصیل:

در نتیجه شکست عمدی خود در اجرای برنامه های AML و KYC، Bitmex در واقع یک پلت فرم پولشویی بود.

وزارت دادگستری خاطرنشان کرد که بیت‌مکس نیز برای دور زدن تحریم‌ها مورد استفاده قرار گرفت و افزود که هر دوی هیز و دلو مستقیماً با مشتریان صرافی ارتباط برقرار می‌کردند که «آن‌ها خود را به عنوان مقیم ایران، یک حوزه قضایی تحت تحریم OFAC معرفی کردند، اما هیچ کاری برای اجرای AML یا KYC انجام ندادند. پس از انجام این کار برنامه ریزی کنید.

علاوه بر این، پلتفرم کریپتو هرگز فعالیت خود را در ایالات متحده متوقف نکرد «علیرغم اینکه مکرراً اعلام شده بود که بیت‌مکس به مشتریان ایالات متحده خدمات نمی‌دهد». وزارت دادگستری گفت:

هیز و دلو هر دو می‌دانستند که خروج ادعایی بیت‌مکس از بازار ایالات متحده در سپتامبر ۲۰۱۵ یا حدود آن، ساختگی بود.

وزارت دادگستری توضیح داد: «کنترل‌های ظاهراً Bitmex که برای جلوگیری از تجارت ایالات متحده ایجاد شد، نمای ناکارآمدی بود که در واقع مانع از دسترسی یا تجارت کاربران در Bitmex از ایالات متحده نمی‌شد».

وزارت دادگستری خاطرنشان کرد که هیز و دلو همچنین از «اینفلوئنسرهای» رمزنگاری مستقر در ایالات متحده برای بازاریابی محصولات بیت‌مکس برای مشتریان جدید ایالات متحده از طریق «برنامه وابسته» این پلتفرم استفاده کردند.

وزارت دادگستری تصریح کرد: این دو بنیانگذار هر کدام به یک مورد به دلیل نقض قانون رازداری بانکی که حداکثر مجازات آن پنج سال زندان است، مجرم شناخته شدند و افزود:

هیز و دلو بر اساس مفاد توافق نامه های مربوطه خود، هر کدام توافق کردند که به طور جداگانه 10 میلیون دلار جریمه جنایی بپردازند که نشان دهنده سود مالی ناشی از این جرم است.

در آگوست سال گذشته، Bitmex موافقت کرد که 100 میلیون دلار برای تسویه اتهامات با کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC) و شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) بپردازد. در ژانویه سال جاری، این صرافی یک بانک آلمانی را با هدف ایجاد یک «قدرت ارز دیجیتال تنظیم شده» در اروپا خریداری کرد.

برچسب ها در این داستان

آرتور هیز، آرتور هیز گناهکار، آتور هیز، آتور هیز گناهکار، قانون رازداری بانکی، بنجامین دلو، بیت مکس، قانون رازداری بانکی نقض بیت میکس، قانون رازداری بانکی نقض بیت میکس، صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال، صرافی ارزهای دیجیتال، وزارت دادگستری. Bitmex گناهکار، DOJ

نظر شما در مورد اعتراف بنیانگذاران Bitmex به نقض قانون رازداری بانکی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.