بنیاد LABEL شراکت استراتژیک با استودیو Polygon را برای راه‌اندازی Dapp خود در Polygon Mainnet اعلام کرد – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. در این صنعت، ایجاد مشارکت های استراتژیک کلیدی به منظور تضمین طول عمر و رونق حیاتی است. به این ترتیب، بنیاد LABEL به طور رسمی همکاری با استودیو Polygon را اعلام کرده است، با این هدف که هدف چند زنجیره ای خود را دنبال کند و Dapp خود را علاوه

کد خبر : 198532
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
بنیاد LABEL شراکت استراتژیک با استودیو Polygon را برای راه‌اندازی Dapp خود در Polygon Mainnet اعلام کرد – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. در این صنعت، ایجاد مشارکت های استراتژیک کلیدی به منظور تضمین طول عمر و رونق حیاتی است. به این ترتیب، بنیاد LABEL به طور رسمی همکاری با استودیو Polygon را اعلام کرده است، با این هدف که هدف چند زنجیره ای خود را دنبال کند و Dapp خود را علاوه بر شبکه Polygon، همراه با زنجیره هوشمند Binance و شبکه اتریوم راه اندازی کند.

چند ضلعی چیست؟

Polygon یک راه حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ است که با بلاک چین اتریوم کار می‌کند تا تراکنش‌ها را سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر کند. Polygon یک راه حل لایه 2 سازگار، ایمن و سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) برای dApps (برنامه های غیرمتمرکز) است که تراکنش های سریع و حداقل هزینه را ارائه می دهد.

Polygon Studios بخش بازی و NFT Polygon است که به انجام وظیفه خود در زمینه ایجاد فضای بازی مبتنی بر بلاک چین و فضای NFT در سراسر جهان و همچنین پر کردن شکاف بین وب 2.0 و بازی وب 3.0 از طریق سرمایه گذاری، بازاریابی و پشتیبانی توسعه دهندگان اختصاص دارد.

همکاری چگونه کمک می کند؟

همکاری LABEL با Polygon به دو روش اصلی به نفع همه کسانی است که درگیر هستند. اولاً، به تیم LABEL اجازه می‌دهد تا بدون دریافت هزینه‌های گزاف، توان عملیاتی و مقیاس بزرگی برای بازار NFT خود داشته باشد، و ثانیاً به ارائه توانایی پیوند سایر پروژه‌های مختلف در اکوسیستم Polygon کمک می‌کند.

علاوه بر این، LABEL اخیراً با یکی از شرکت‌های یونیکورن در این صنعت – MoonPay که شریک استراتژیک Polygon Studios نیز هست، شراکت پرداخت روی رمپ ایجاد کرده است، که هر دو در حال حاضر برای راه‌اندازی رویداد NFT NYC در ماه ژوئن با یکدیگر همکاری می‌کنند. تیم LABEL از روابط خود برای همکاری بیشتر با طرح‌های مبتنی بر چند ضلعی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، بنیاد LABEL در حال گسترش شبکه پروژه های Polygon است و به تعامل با آنها برای آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد داد.

درباره LABEL

بنیاد LAEBL یک زیرساخت NFT است که به عنوان یک انکوباتور برای مواد آموزشی و سرگرمی در سطح جهانی عمل می کند. با هدف کلی توسعه یک اقتصاد تقسیم سود منصفانه با اجرای حقوق IP بدون مجوز، توسط توکن حاکمیت و ابزار LBL پشتیبانی می شود. بنیاد LABEL اخیراً در بحبوحه سقوط بازار به بالاترین سطح خود رسیده است. طبق گزارش Coinmarketcap، قیمت آن در آخر هفته 140 درصد افزایش یافته و به 0.044 دلار آمریکا رسیده است.

علاوه بر این، در حال حاضر بیش از 100 دوره در دسترس دارد و هنرمندان برجسته آماده استقرار در پلتفرم آن هستند. بنیاد LABEL از این رو در حال توسعه یک پلت فرم آموزش آنلاین مبتنی بر بلاک چین است. علاوه بر این، در ماه ژوئن، LABEL بازار NFT خود را که شامل کلکسیون ها، کالاها و NFT های مشارکت در سود است، باز خواهد کرد. LABEL همچنین در حال حاضر هنرمندان را برای نسخه‌های آینده NFT همراهی می‌کند.

در نهایت، LABEL تلاش می‌کند تا با زنجیره‌های متعدد دیگر سازگارتر شود. این تیم احساس می کند که چند زنجیره ای راه آینده است، از این رو تمایل به استقرار در شبکه های دیگر در دراز مدت است. با این حال، در حال حاضر، NFT های تولید شده در Polygon و همچنین پرداخت با استفاده از توکن های ERC-20 و BEP-20 LABEL را می پذیرد.

به وب سایت رسمی مراجعه کنید و توییتر، کانال های فیسبوک و تلگرام برای اطلاعات بیشتر و به روز رسانی منظم.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.