بنیاد Everscale رسما راه اندازی شد – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. زوگ، سوئیس، 4 سپتامبر 2022 – بنیاد Everscale رسما به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی ثبت شده است تا رشد اکوسیستم شبکه Everscale را تسهیل کند، توسعه دهندگان جدید را جذب کند و جامعه بین المللی را بیشتر گسترش دهد. ماموریت این بنیاد حذف موانع بین Everscale و دنیای خارج است.

کد خبر : 250854
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
بنیاد Everscale رسما راه اندازی شد – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. زوگ، سوئیس، 4 سپتامبر 2022 – بنیاد Everscale رسما به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی ثبت شده است تا رشد اکوسیستم شبکه Everscale را تسهیل کند، توسعه دهندگان جدید را جذب کند و جامعه بین المللی را بیشتر گسترش دهد. ماموریت این بنیاد حذف موانع بین Everscale و دنیای خارج است.

در اواخر سال 2021، جامعه Everscale از یک ابتکار عمل DAO برای ایجاد نمایشی از شبکه در دنیای واقعی حمایت کرد. تا پایان آگوست سال جاری، تمام مراحل ثبت نام لازم تکمیل شده بود و بنیاد غیرانتفاعی Everscale اکنون به طور رسمی در زوگ، سوئیس – محل استاندارد طلایی برای NPO های بین المللی راه اندازی شده است. در مطابقت کامل با چشم انداز اصلی، مناطق عمده ای که بنیاد Everscale در آن شروع به انجام وظایف خود می کند به شرح زیر است:

نمایندگی
بنیاد Everscale تبلیغات شبکه را افزایش می دهد و یک نقطه ورود واحد برای روزنامه نگاران، توسعه دهندگان، تأثیرگذاران، ارگان های دولتی و غیره فراهم می کند. بنیاد گروه های کاری حرفه ای را تشکیل می دهد و رابط های مورد نیاز را توسعه می دهد. اینها ممکن است شامل ابتکارات PR، GR و بازاریابی باشد.

برنامه کمک هزینه

این بنیاد مقصد اصلی پروژه های واجد شرایطی خواهد بود که می خواهند محصولات و تجارت خود را در Everscale توسعه و ایجاد کنند. پروژه هایی که بیشترین ارزش را برای شبکه به ارمغان می آورند ممکن است از بنیاد حمایت دریافت کنند. اینها ممکن است از توسعه‌دهندگان زیرساخت اصلی (گره‌ها، ابزارهای سیستم و غیره) تا پروژه‌های مختلف در حوزه‌های DeFi، NFT، GameFi، metaverse، و IoT یا حوزه‌های دیگر که از طریق رأی‌گیری اعضای بنیاد مطابق با شرایط بازار فعلی تصمیم‌گیری می‌شود، متفاوت باشد. .

مدیریت مالکیت فکری

بنیاد مکانی خواهد بود که دارایی های نامشهود حیاتی شبکه مانند علائم تجاری، دامنه ها، پتنت ها و غیره در آن ذخیره می شود و در صورت لزوم از چنین حقوقی در دادگاه ها محافظت می کند.

پشتیبانی قانونی و انطباق
برای درک بهتر Everscale و تسهیل فهرست‌بندی توکن‌های اکوسیستم در صرافی‌ها، ردیاب‌ها و منابع تحلیلی، بنیاد در تهیه و نگهداری نسخه‌های به‌روز اسناد قانونی مربوطه، از جمله اما نه محدود به حقوقی، رهبری را بر عهده خواهد گرفت. نظرات، سیاست های انطباق، و غیره.

ترویج و محبوبیت
بنیاد Everscale به عنوان محبوب‌کننده شبکه و اکوسیستم آن عمل خواهد کرد که ممکن است شامل شرکت در رویدادهای مختلف صنعت، انتشار محتوا، شکل‌دهی افکار عمومی در مورد موضوعات مختلف صنعت، و شرکت در گروه‌های کاری صنعتی برای نمایندگی از منافع اکوسیستم باشد. صنعت.

حتی اگر بنیاد Everscale برای انجام طیف وسیعی از وظایف حیاتی منصوب شود، به سیستم مدیریت متمرکز شبکه Everscale تبدیل نخواهد شد. از آنجایی که Everscale بر اساس ماهیت خود توزیع می شود، افراد و مؤسسات پرشور و حامی بسیاری دارد که اتحادها و اتحادیه ها را برای تقویت رشد شبکه تشکیل می دهند و بنیاد تنها یکی از این موارد است. بنیاد Everscale به هیچ وجه Everscale را کنترل نخواهد کرد – فقط وظایفی را که با اجماع عمومی به آن تفویض شده است در چارچوب بودجه اختصاص یافته انجام می دهد. تنها کنترل واقعی ممکن در شبکه Everscale، اجماع عمومی است که از طریق رای‌گیری با توکن‌های بومی Everscale – EVERs حاصل می‌شود. تصمیمات بنیاد از نظر قانونی برای اعضای جامعه Everscale الزام آور نیست. با این حال، بنیاد می تواند در چارچوب اختیارات خود، هر گونه موافقت نامه ای را از طرف خود امضا کند.

درباره Everscale

Everscale یک شبکه بلاک چین PoS لایه 1 از نسل پنجم است. این بلاک چین فوق العاده سریع است و مقیاس پذیرترین بلاک چین موجود است. Everscale یکی از پیشرفته‌ترین شبکه‌های بلاک چین است که تمام نوآوری‌ها و مفاهیم بلاک چین در سال‌های اخیر را در خود جای داده است. تطبیق پذیری آن به آن پتانسیل تبدیل شدن به یک هاب غیرمتمرکز برای بسیاری از بلاک چین ها و برنامه های کاربردی نیاز به منابع مانند GameFi، DeFi، تراکنش های خرد، پیشنهاد قیمت در زمان واقعی و غیره را می دهد. برای افزودن ظرفیت‌هایی برای مدیریت هر بار، به طوری که شبکه بتواند تقریباً بی‌نهایت مقیاس شود – این چیزی است که هیچ بلاک چین دیگری نمی‌تواند ارائه دهد.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.