بنیاد ونوم پذیرش کریپتو MENA را تقویت می کند – اخبار حمایت شده بیت کوین

[ad_1] حمایت شده است کارآفرینان امروزی در منطقه MENA به عنوان پیشرو در اتخاذ روندهای جهانی ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شوند. بنابراین، شرکت ها باید تمرکززدایی را برای ابتکارات تجاری، دولتی و اجتماعی بررسی کنند. اولین بنیاد ارزهای دیجیتال در ADGM با مجوز اجرای بلاک چین و صدور توکن های ابزار کاربردی به

کد خبر : 265757
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
بنیاد ونوم پذیرش کریپتو MENA را تقویت می کند – اخبار حمایت شده بیت کوین

[ad_1]

کارآفرینان امروزی در منطقه MENA به عنوان پیشرو در اتخاذ روندهای جهانی ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شوند. بنابراین، شرکت ها باید تمرکززدایی را برای ابتکارات تجاری، دولتی و اجتماعی بررسی کنند.

اولین بنیاد ارزهای دیجیتال در ADGM با مجوز اجرای بلاک چین و صدور توکن های ابزار کاربردی به عنوان ثبت شده است زهر پایه. ADGM به خوبی به عنوان پناهگاه فین تک شناخته شده است. اولین مرحله حیاتی بعدی Venom Blockchain به زودی افشا خواهد شد.

زهر بلاک چین یک فناوری نوآورانه است که با ارائه مقیاس پذیری بی حد و حصر و تضمین های امنیتی قوی تر با تمرکززدایی، به جهشی بی نظیر در سراسر جهان دست یافته است. این شرکت در سه حوزه کلیدی از جمله زیرساخت، پشتیبانی از پروژه‌های ورودی و پلتفرم‌های توسعه‌دهنده پیشگام است که هر کدام رویکردهای جدیدی را برای حل مشکلات طولانی مدت در صنعت ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند.

یک هدف راهگشا

ایجاد و ترویج یک اکوسیستم بلاک چین خودکفا، هدف اصلی این سازمان است زهر بنیاد، و این هدف در حال حاضر نتایج قابل توجهی را به همراه داشته است. با اعضای اکوسیستم همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که چنین اقلامی به روشی سازگار در داخل محیط قابل اطمینان و تنظیم شده عرضه می شوند. ADGM، مشروط به مجوزهای نظارتی لازم.

برای یادآوری، بازار جهانی ابوظبی (ADGM) در اکتبر 2015 افتتاح شد تا موقعیت ابوظبی را به عنوان یک مرکز جهانی تجارت و مالی تقویت کند و به عنوان یک ارتباط حیاتی بین خاورمیانه، آفریقا، آسیای جنوبی و سایر نقاط جهان عمل کند. برای تلاش ها و کمک های خود به صنعت مالی و بازارهای سرمایه منطقه ای، ADGM به مدت دو سال به عنوان مرکز مالی سال انتخاب شد.

نفوذ بلک راک

این بنیاد توسط مدیران ارشد پشتیبانی می شود، مانند پیتر کنز، دکترا، مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی سابق در بلک راک در ترکیب، یک رهبر تجاری شناخته شده و باتجربه و سرمایه گذار در تخصص فین تک با تاکید اولیه بر داده محور. تصمیم گیری. همچنین، بنیانگذار Knex Ventures، نیرویی که می توان با آن حساب کرد، ما انتظارات بزرگی از Venom داریم.

خط پایین

مشارکت متخصصان مشهور بازار و رهبران صنعت در توسعه و راه اندازی احتمالی زهر بلاک چین آن را به یک ابتکار جذاب برای آزمایش کنندگان بتا و پیشروها تبدیل می کند. افرادی که مایل به آزمایش چیزهای جدید هستند، اولین کسانی هستند که از آن استفاده می کنند زهر بلاک چین مصطفی خریبا و دکتر کای اووه استک، هر دو عضو بنیاد، توجه و تخصص بی‌نظیر خود را به تیم پروژه داده‌اند.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.