بنیاد ونوم انتشار تست شبکه عمومی خود را اعلام کرد – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. ابوظبی، 25 آوریل، 2023 — Venom، یک بلاک چین لایه 1 که خارج از بازار جهانی ابوظبی (ADGM) فعالیت می کند، امروز اعلام کرد که شبکه آزمایشی عمومی آن رسما فعال است. این نقطه عطف نشان دهنده موفقیت قابل توجهی در نقشه راه Venom است که برای راه اندازی در

کد خبر : 351054
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
بنیاد ونوم انتشار تست شبکه عمومی خود را اعلام کرد – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. ابوظبی، 25 آوریل، 2023 — Venom، یک بلاک چین لایه 1 که خارج از بازار جهانی ابوظبی (ADGM) فعالیت می کند، امروز اعلام کرد که شبکه آزمایشی عمومی آن رسما فعال است. این نقطه عطف نشان دهنده موفقیت قابل توجهی در نقشه راه Venom است که برای راه اندازی در شبکه اصلی آماده می شود. همراه با راه‌اندازی شبکه آزمایشی، Venom همچنین از مجموعه‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز توسعه‌یافته داخلی به عنوان بخشی از اکوسیستم رو به رشد خود رونمایی کرده است.

طراحی شبکه آزمایشی هم برای کاربران اکوسیستم و هم برای توسعه دهندگان مناسب است. این برنامه توسعه دهندگان را قادر می سازد تا dApps و پروتکل های blockchain را آزمایش و اشکال زدایی کنند، در حالی که به کاربران اجازه می دهد تا این dApps را به طور مستقیم تجربه کنند. هدف این برنامه تشویق نوآوری و ایجاد جامعه در اکوسیستم است.

توسعه دهندگان و کاربران می توانند تست نت را در دو مرحله ساده امتحان کنند. ابتدا کیف پول Venom را بر روی تلفن همراه از طریق اپل اپ استور یا گوگل پلی استور یا روی دسکتاپ به عنوان افزونه گوگل کروم دانلود کنید. ثانیاً، کاربران می‌توانند سفر خود را برای آزمایش اکوسیستم Venom با ادعای تخصیص رایگان شبکه آزمایشی آغاز کنند.

ما هیجان‌زده‌ایم که راه‌اندازی شبکه آزمایشی عمومی Venom را اعلام کنیم، گامی مهم به سوی راه‌اندازی شبکه اصلی آینده ما. پیتر کنز، رئیس شورای بنیاد ونوم، گفت: با بلاک چین ناهمزمان بسیار مقیاس پذیر و قابل اعتماد ما، ما مطمئن هستیم که توسعه دهندگان می توانند dApp های خلاقانه بسازند، در حالی که کاربران می توانند آنها را به صورت مستقیم تجربه کنند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند قدرت خود را در ساختن بلاک چین ناهمزمان Venom که دارای سرعت فوق‌العاده سریع در 100 هزار TPS و ویژگی اشتراک‌گذاری پویا است که مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان شبکه را افزایش می‌دهد، امتحان کنند. برای شروع کار، Venom مخزنی از اسناد توسعه‌دهنده را تنظیم کرده است تا توسعه‌دهندگان را با ابزارها و دانش لازم برای شروع ساخت تجهیز کند.

شبکه ونوم قابلیت همکاری را افزایش می‌دهد و آن را به ابزاری مناسب برای توسعه‌دهندگان تبدیل می‌کند، در حالی که هزینه‌های پایین تراکنش‌های آن، آن را برای پذیرش جهانی کاربرپسند می‌کند.

میزبانی از dApps اولین بار در شبکه آزمایشی

چندین dApp قرار است اولین خود را در شبکه آزمایشی Venom انجام دهند. کاربران می‌توانند آن‌ها را با انجام تراکنش‌ها، آزمایش کیف پول بومی Venom و موارد دیگر آزمایش کنند.

  1. کیف پول زهر
  2. اسکن زهر
  3. VenomPools
  4. پل زهر
  5. سهام زهر
  6. Web3.World
  7. WeUp
  8. ضرابخانه NFT
  9. واحه.گالری

درباره بنیاد ونوم

Venom Foundation دارای مجوز ADGM است و تسریع پروژه های جهانی Web3 را امکان پذیر می کند. شبکه غیرمتمرکز تحت صلاحیت بازار جهانی ابوظبی (ADGM) عمل می کند. ADGM واحه ای برای سرمایه گذاران و شرکت های خدمات مالی است که ونوم را به عنوان اولین بلاک چین منطبق بر جهان قرار می دهد و به مقامات و شرکت ها آزادی ایجاد، نوآوری و مقیاس را می دهد.

مجموعه‌ای از برنامه‌ها و پروتکل‌های داخلی روی بلاک چین Venom توسط شرکت‌های مختلف توسعه داده شده است. Venom با قابلیت‌های شاردینگ پویا، هزینه‌های کم، سرعت فوق‌العاده سریع و مقیاس‌پذیری، پتانسیل را در خود جای داده است. به عنوان زیرساخت اصلی برای یک اکوسیستم جهانی از برنامه های Web3 عمل می کند که دارای سرعت تراکنش فوق العاده سریع و مقیاس پذیری بی نهایت برای پاسخگویی به نیازهای یک پایگاه کاربر در حال گسترش است.

برای سوالات رسانه ای لطفا تماس بگیرید: آدام نیوتن ([email protected])

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی شبکه آزمایشی Venom، به این سایت مراجعه کنید: سایت اینترنتی

برای اطلاعات بیشتر در مورد بنیاد ونوم، به سایت مراجعه کنید: سایت اینترنتی | توییتر


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.