بنیاد لونا ۱.۵ میلیارد دلار به‌صورت بیت‌کوین و UST به بازارسازان وام می‌دهد – طرحی برای محافظت از برابری ۱ دلاری استیبل کوین – اخبار بیت‌کوین

با ادامه کاهش ارزش بازارهای کریپتو، نگرانی‌ها در مورد استیبل کوین الگوریتمی terrausd (UST) که برابری 1 دلاری خود را از دست می‌دهد در چند وقت اخیر افزایش یافته است. دو روز پیش در 7 مه 2022، UST در برابر تتر (USDT) به 0.985 دلار در هر واحد کاهش یافت و افت قیمت استیبل کوین

کد خبر : 204686
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
بنیاد لونا ۱.۵ میلیارد دلار به‌صورت بیت‌کوین و UST به بازارسازان وام می‌دهد – طرحی برای محافظت از برابری ۱ دلاری استیبل کوین – اخبار بیت‌کوین


با ادامه کاهش ارزش بازارهای کریپتو، نگرانی‌ها در مورد استیبل کوین الگوریتمی terrausd (UST) که برابری 1 دلاری خود را از دست می‌دهد در چند وقت اخیر افزایش یافته است. دو روز پیش در 7 مه 2022، UST در برابر تتر (USDT) به 0.985 دلار در هر واحد کاهش یافت و افت قیمت استیبل کوین گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد از دست دادن پیوند دلاری خود توسط UST ایجاد کرد. پس از سقوط در روز شنبه، گارد بنیاد لونا (LFG) فاش کرد که میلیون‌ها دلار بیت کوین و UST وام می‌دهد تا از میخ تا زمانی که شرایط بازار عادی شود، محافظت کند.

قتل عام بازار ارز دیجیتال استیبل‌کوین الگوریتمی را تحت فشار قرار می‌دهد، حامیان Terra ادعا می‌کنند که استیبل کوین قربانی یک «حمله هماهنگ» شده است

بازارهای ارزهای دیجیتال در چند هفته اخیر آسیب زیادی را متحمل شده است زیرا در چند هفته گذشته میلیاردها دلار از اقتصاد کریپتو خارج شده است. البته، آشفتگی بازار کریپتو معمولاً معامله‌گران را به سمت استفاده از استیبل کوین‌ها سوق می‌دهد تا از ثروت خود در برابر شرایط نوسان بازار محافظت کنند. طی چند روز گذشته، بیت کوین از 40000 دلار به ازای هر واحد در 4 مه به 32637 دلار به ازای هر کوین در 9 می کاهش یافته است. کل اقتصاد کریپتو سقوط آزاد BTC را دنبال کرده است و کل تعداد 13432 توکن موجود 5.5 درصد کاهش یافته است. دلار آمریکا

این باعث افزایش حجم تجارت برای تتر (USDT)، سکه USD (USDC) و بسیاری از استیبل کوین های دیگر از جمله UST شده است. با این حال، ارزش UST در 7 می کاهش یافت و به 0.985 دلار در هر واحد در برابر تتر (USDT) سقوط کرد. در حالی که این بزرگترین معامله نیست و بسیاری از استیبل کوین های دیگر به زیر برابری 1 دلار سقوط کرده اند موضوع از استیبل کوین ترا بوده است ترند در رسانه های اجتماعی و انجمن های دو روز گذشته علاوه بر این، الف قابل توجه مقدار UST از Anchor Protocol و Curve Finance خارج شد.

تعدادی از هواداران ترا این حادثه را “حمله هماهنگو گفت که تخلیه UST “عمدی” بوده است. یکشنبه صبح، یکی از حامیان ترا نوشت: «ما دوباره شاهد یک حمله هماهنگ به UST هستیم. 285 میلیون دلار UST در Curve و Binance توسط یک بازیکن پس از آن شورت های عظیم در LUNA و صدها پست توییتر منتشر شد. تا کنون، تلاش واقعاً موفقی نبوده است زیرا میخ تقریباً به 1 دلار بازگشته است. در زمان نگارش این مقاله، UST دهمین دارایی بزرگ رمزنگاری از نظر ارزش گذاری بازار است و به ازای هر واحد 0.995077 دلار در حال تغییر است.

گارد بنیاد لونا از وام 1.5 میلیارد دلاری دارایی های رمزنگاری شده برای دفاع از میخ UST فاش کرد.

پس از همه گمانه زنی ها، شایعات و تئوری های توطئه، در 9 می 2022، گارد بنیاد لونا (LFG) و یکی از بنیانگذاران Terra، Do Kwon توضیح دادند که تیم در حال انجام اقداماتی برای اطمینان از حفظ میخ است. LFG: «طی چند روز گذشته، نوسانات بازار در سراسر دارایی‌های کریپتو قابل توجه بوده است گفت در روز دوشنبه. آشفتگی بازار همچنین با شرایط کلان نامشخص هفته گذشته در سراسر طبقات دارایی قدیمی منعکس شده است. LFG می گوید که موظف است “به طور فعال از ثبات میخ UST دفاع کند [and] اقتصاد گسترده تر Terra.”

LFG دارد تصمیم گرفت وام دادن بیت کوین (BTC) و استیبل کوین UST به منظور محافظت از ثبات برابری 1 دلاری UST. “شورای LFG به اجرای موارد زیر رای داده است: – وام 750 میلیون دلاری BTC به [over-the-counter] شرکت های تجاری برای کمک به محافظت از میخ UST. – وام 750 میلیون UST برای انباشت بیت کوین با عادی شدن شرایط بازار،” این سازمان روز دوشنبه گفت. بنیانگذار Terra، Do Kwon، مردم را در مورد اقدام وام دهی بیشتر به روز کرد. کوون تاکید کرد که “LGF سعی نمی کند از موقعیت بیت کوین خود خارج شود.” کوون افزود هدف اصلی این است که سرمایه در دست بازارسازان حرفه ای باشد.

نقدینگی ارائه شده دو هدف دارد. در صورت قیمت، UST را بخرید [is less than] peg” و “BTC در صورت قیمت بخرید [is greater than or equal to] Kwon گفت، “بنابراین به طور قابل توجهی نقدینگی را در اطراف میخ UST تقویت کرد.” بنیانگذار ترا افزود:

در حالی که خرید و فروش UST در حال حاضر به طور معناداری جهت دار نیست، ما احساس کردیم که داشتن سرمایه آماده برای استقرار در بازار فعلی ارزشمند است. با بهبود بازارها، ما قصد داریم وام را در بیت کوین به ما بازخرید کنیم و حجم کل ذخایر خود را افزایش دهیم.

اساساً، بازارسازان حرفه‌ای LFG از سرمایه برای محافظت از هر دو طرف بازار برای دفاع از برابری 1 دلاری UST استفاده می‌کنند. بحث‌های اخیر حول محور تثبیت UST به دنبال خرید مقادیر انبوه بیت‌کوین (BTC) توسط LFG به منظور حفظ ذخایر غیرمتمرکز فارکس خود انجام شد. LFG همچنین 100 میلیون دلار در AVAX به همین منظور خریداری کرد. در حالی که کیف پول BTC LFG دارای 42530.82 بیت کوین است، هیچ وجهی ارسال نکرده است. با این حال، LFG اخیراً 37863 بیت کوین را از دو معامله خارج از بورس به دست آورده است. بدون برداشت از آدرس BTC شناخته شده عمومی، LFG احتمالاً از آخرین خرید برای وام دادن به بازارسازان استفاده کرده است.

برچسب ها در این داستان

1 دلار برابری، 100 میلیون دلار AVAX، 3 میلیارد دلار بیت کوین، بهمن (AVAX)، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، دارایی های کریپتو، دو کوون، lfg، LFG بیت کوین، کیف پول LFG بیت کوین، بنیاد لونا، گارد بنیاد لونا، معاملات OTC، بیش از -the-counter، Peg، Stablecoin، Terra، Terra Blockchain، موسس Terraform Labs، UST، UST Stablecoin

نظر شما در مورد تصمیم بنیانگذار Terra و LFG برای قرض دادن BTC و UST به سازندگان بازار چیست تا بتوانند از برابری 1 دلاری استیبل کوین دفاع کنند؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.