بنیاد دیفینیتی بیت‌کوین زنجیره‌ای را راه‌اندازی می‌کند، یک کامپیوتر اینترنتی بومی توکن مشتق BTC – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1] در 3 آوریل 2023، بنیاد Dfinity، یک تیم توسعه دهنده در پشت شبکه رایانه اینترنتی (ICP)، راه اندازی یک توکن ICP بومی به نام «بیت کوین کلید زنجیره ای» یا «ckBTC» را اعلام کرد. مشتق بیت کوین 1:1 با دارایی اصلی ارز دیجیتال پشتیبانی می شود. روز دوشنبه، Dfinity توضیح داد که این فناوری

کد خبر : 342240
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۳۰
بنیاد دیفینیتی بیت‌کوین زنجیره‌ای را راه‌اندازی می‌کند، یک کامپیوتر اینترنتی بومی توکن مشتق BTC – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1]

در 3 آوریل 2023، بنیاد Dfinity، یک تیم توسعه دهنده در پشت شبکه رایانه اینترنتی (ICP)، راه اندازی یک توکن ICP بومی به نام «بیت کوین کلید زنجیره ای» یا «ckBTC» را اعلام کرد. مشتق بیت کوین 1:1 با دارایی اصلی ارز دیجیتال پشتیبانی می شود. روز دوشنبه، Dfinity توضیح داد که این فناوری “بر پایه یکپارچگی در سطح پروتکل با شبکه بیت کوین ساخته شده است.”

جدا شدن از متولیان و پل ها: مزایای سیستم مبتنی بر قرارداد هوشمند بیت کوین زنجیره ای

در توییتر، بنیاد دیفینیتی اعلام کرد انتشار کامل بیت کوین کلید زنجیره ای، که به عنوان ckBTC نیز شناخته می شود. این تیم توضیح داد: “پیشنهادهای 115468، 115470 و 115473 با رنگ‌های مختلف پذیرفته شده‌اند.” “با تشکر فراوان از همه [ICP] افرادی که به صورت دستی رأی دادند تا این اتفاق بیفتد.» طبق یک پست وبلاگ، ckBTC با بیت کوین (BTC) 1:1 پشتیبانی می‌شود و این سیستم با «محافظان متمرکز، بدون پل، و هیچ ارائه‌دهنده ابر سنتی» کار می‌کند.

بر اساس پست وبلاگ Dfinity، مشتق بیت کوین مبتنی بر ICP به عنوان یک “پیشرفت قابل توجه در قابلیت همکاری بلاک چین” در نظر گرفته می شود و این فناوری در سطح پروتکل با بیت کوین یکپارچه شده است. سیستم ckBTC از خزانه هایی به نام قوطی استفاده می کند که به جای اتکا به نگهبان یا پل، با یک قرارداد هوشمند کار می کنند. اساساً، برای به دست آوردن ckBTC، شخص باید بیت کوین را در ازای توکن ICP واریز کند و زمانی که ckBTC برای بیت کوین واقعی بازخرید می شود، برداشت ها به همین صورت عمل می کند.

Dfinity توضیح می دهد: “هر قوطی می تواند تراکنش های بیت کوین را از طریق گره های ICP به شبکه بیت کوین ارسال کند، به لطف ادغام مستقیم در سطح پروتکل.” این شرکت اصرار دارد که این فناوری پتانسیل قابل توجهی دارد و می تواند به موارد استفاده جدید اضافه کند.

“[Native cross-chain technology] این پتانسیل را دارد که قابلیت‌های زنجیره‌ای متقابل جدید را فعال کند و مجموعه‌ای از خدمات 100 درصدی روی زنجیره را راه‌اندازی کند، مانند تراکنش‌های چند توکن یا سیستم‌های کیف پول چند توکن، که تجربه کاربر کریپتو را تا حد زیادی ساده‌تر می‌کند.»

در این اطلاعیه بیشتر توضیح داده شده است که چندین برنامه غیرمتمرکز مبتنی بر ICP (dapps)، از جمله Openchat، Iclighthouse، Plethora Game و Distrikt App، در حال حاضر از ckBTC پشتیبانی می کنند. در حالی که بسیاری از بلاک چین ها دارای توکن های مشتق از بیت کوین هستند، اکثر آنها به پل ها یا متولیان متکی هستند. به عنوان مثال، بزرگترین مشتق بیت کوین WBTC از متولی بیتگو برای اهداف استخراج و بازخرید استفاده می کند.

برچسب ها در این داستان

بیت‌کوین، بیت‌گو، بلاک چین، شبکه بلاک چین، فناوری بلاک چین، پل‌ها، بیت‌کوین زنجیره‌ای، ckBTC، فناوری زنجیره‌ای متقابل، رمزنگاری، ارز دیجیتال، متولیان، برنامه‌های غیرمتمرکز، مالی غیرمتمرکز، DEX، dfinity، بنیاد Dfinity، دارایی‌های دیجیتال، ارز دیجیتال , Distrikt App, Iclighthouse, ICP, Node ICP, ICP-based, قابلیت همکاری، تراکنش های چند توکنی، سیستم های کیف پول چند توکنی، خدمات زنجیره ای، Openchat، بازی Plethora، ادغام در سطح پروتکل، قراردادهای هوشمند، توکن سازی، ارز مجازی ، WBTC

چه پتانسیلی در فناوری زنجیره متقابل بومی پشت ckBTC می بینید و فکر می کنید چه تاثیری بر آینده قابلیت همکاری بلاک چین خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.