بنیاد خیریه امارات متحده عربی برای پذیرش کمک‌های ارز دیجیتال تأییدیه دریافت کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بنیاد الجلیله، سازمان خیریه امارات متحده عربی، اخیراً اعلام کرده است که مجوز پذیرش کمک های ارزهای دیجیتال را دریافت کرده است. پذیرش ارزهای رمزنگاری شده این امکان را برای بنیاد فراهم می‌کند که از طریق روشی که به عنوان یکی از سریع‌ترین روش‌های کمک مالی توصیف می‌شود، بودجه دریافت کند. پذیرش کریپتو کانال

کد خبر : 213199
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
بنیاد خیریه امارات متحده عربی برای پذیرش کمک‌های ارز دیجیتال تأییدیه دریافت کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بنیاد الجلیله، سازمان خیریه امارات متحده عربی، اخیراً اعلام کرده است که مجوز پذیرش کمک های ارزهای دیجیتال را دریافت کرده است. پذیرش ارزهای رمزنگاری شده این امکان را برای بنیاد فراهم می‌کند که از طریق روشی که به عنوان یکی از سریع‌ترین روش‌های کمک مالی توصیف می‌شود، بودجه دریافت کند.

پذیرش کریپتو کانال های اهدایی بنیاد را گسترش می دهد

یک سازمان بهداشت و درمان امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به نام «بنیاد الجلیله» گفت که مجوز پذیرش پول دیجیتالی را دریافت کرده است و خیرخواهان اکنون می توانند از طریق ارزهای دیجیتال کمک مالی کنند. با پذیرش ارزهای دیجیتال، بنیاد الجلیله به یکی از اولین سازمان های غیرانتفاعی از امارات تبدیل شده است که این کار را انجام داده است.

در بیانیه‌ای که اخیراً منتشر شده است، بنیاد الجلیله همچنین اعلام کرده است که با یک «پلت‌فرم ارزهای دیجیتال پیشرو» نامشخص همکاری کرده است. عبدالکریم سلطان العلما، مدیر عامل بنیاد، در مورد اقدامی که کانال های اهدایی این سازمان را گسترش می دهد، گفت:

به‌عنوان یک سازمان بشردوستانه، ما به کمک‌های خیریه متکی هستیم و همیشه به دنبال راه‌های نوآورانه برای گسترش کانال‌های کمک مالی خود برای سهولت کمک‌کنندگان از سراسر جهان برای حمایت از برنامه‌هایمان هستیم. بنابراین، به‌عنوان منبع نوظهور جذب سرمایه، فراهم کردن فرصتی برای تعداد فزاینده کاربران کریپتو در سراسر جهان برای کمک‌های مالی به بنیاد الجلیله برای جلب علاقه آنها برای ما به‌عنوان یک بنیاد و جامعه اهداکننده، یک برد برد است.

اولاما همچنین تصمیمی را ستایش کرد که به گفته وی، بنیاد الجلیله را به “اولین” خیریه مراقبت های بهداشتی در کشور تبدیل می کند که کمک های مالی را در ارزهای دیجیتال می پذیرد و شکاف بین ارز فیزیکی و دیجیتال را پر می کند. با تصمیم به پذیرش ارزهای دیجیتال، بنیاد الجلیله به سایر سازمان های خیریه برجسته مانند Save the Children می پیوندد که بنیاد کاردانو را به عنوان شریک خود انتخاب کرد.

پذیرش کمک‌های ارزهای دیجیتال به بنیاد الجلیله، که بنا بر گزارش‌ها از زمان تأسیس خود در سال 2013 میلیون‌ها دلار جمع‌آوری کرده است، فرصتی برای دریافت کمک مالی از طریق آنچه که بیانیه آن را روشی با رشد سریع اهدایی می‌نامد، می‌دهد که مورد علاقه اهداکنندگان Millennial و Gen-Z است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.