بنیاد حقوق بشر 455000 دلار به پروژه های بیت کوین در سراسر جهان اعطا می کند

[ad_1] بنیاد حقوق بشر (HRF) از طریق صندوق توسعه بیت کوین خود به چندین پروژه در سراسر جهان 455000 دلار اعطا کرده است. این کمک‌ها بر بهبود مقیاس بیت کوین، حریم خصوصی، تمرکززدایی، آموزش جهانی، ارتباطات مقاوم در برابر سانسور و تلاش‌های جامعه‌سازی با حوزه‌هایی از جمله آفریقا و آسیا متمرکز است. بر اساس بیانیه

کد خبر : 357294
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
بنیاد حقوق بشر 455000 دلار به پروژه های بیت کوین در سراسر جهان اعطا می کند

[ad_1]


بنیاد حقوق بشر (HRF) از طریق صندوق توسعه بیت کوین خود به چندین پروژه در سراسر جهان 455000 دلار اعطا کرده است. این کمک‌ها بر بهبود مقیاس بیت کوین، حریم خصوصی، تمرکززدایی، آموزش جهانی، ارتباطات مقاوم در برابر سانسور و تلاش‌های جامعه‌سازی با حوزه‌هایی از جمله آفریقا و آسیا متمرکز است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، HRF از اوایل سال 2020 بیش از 2.7 میلیون دلار به صورت BTC و USD به بیش از 80 توسعه دهنده، مربی و ابتکار منبع باز در سراسر جهان اختصاص داده است.

یکی از دریافت کنندگان کمک هزینه است مرون استفانوسکه از 50000 دلار برای ایجاد مرکز نوآوری بیت کوین اوگاندا استفاده خواهد کرد. هدف این هاب تجهیز جوانان محلی به مهارت های عملی برای تبدیل شدن به افراد مستقل است و میزبان جلسات محلی خواهد بود تا به عنوان یک مرکز آگاهی و یادگیری بیت کوین خدمت کند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که مردم اوگاندایی در دریافت حواله به دلیل هزینه های بالا و موانع در راه دریافت کارت شناسایی با مشکل مواجه هستند.

کالوین کیم 100000 دلار برای تحقیق و پیاده‌سازی پروتکل همتا به همتا (P2P) برای پیام‌های بلوک/تراکنش Utreexo دریافت کرده است تا Utreexo را برای راه‌اندازی شبکه اصلی آماده کند. Utreexo یک راه حل مقیاس گذاری بیت کوین برای تأیید سریعتر و همگام سازی گره های کامل بیت کوین است. این کمک مالی از کار کیم برای بهبود مقیاس بیت کوین حمایت می کند.

گیرنده دیگر است تماس بگیرید برای Cashu، که 50000 دلار برای توسعه یک پروتکل رایگان و منبع باز دریافت کرده است که ecash Chaumian را در بالای بیت کوین فعال می کند. پروتکل کشو موجودی کاربر و تاریخچه تراکنش را پنهان می کند و حریم خصوصی تقریباً کاملی را برای کاربران کیف پول بیت کوین ارائه می دهد.

0xB10C 50000 دلار «برای کار خود بر روی نقاط ردیابی هسته بیت کوین، نظارت P2P، مشاهده گر فورک، ناظر استخر استخراج و داده های بیت کوین» دریافت کرد. علاوه بر این، روتزول 50000 دلار برای Raspiblitz دریافت کرد، یک گره رعد و برق که می تواند روی Raspberry Pi اجرا شود.

25000 دلار رفت BOB Space BKK برای برنامه اقامت تایلند خود، در حالی که کنگره جهانی آزادی 25000 دلار برای آکادمی آزادی دریافت کرد.

25000 دلار هم رفت هامپوس شوبرگ برای کیف پول Blixt، یک کیف پول منبع باز غیر محرمانه بیت کوین و لایتنینگ، و 10000 دلار به نورو برای بیت کوین سنگال، گروهی که جلسات را میزبانی می کند، محتوای آموزشی ایجاد می کند و تاجران محلی را به بیت کوین منتقل می کند.

شارلین فادیریپو در بیانیه مطبوعاتی توضیح داده شده است که 10000 دلار برای نمایش بیت کوین در آفریقا دریافت کرد، که آموزش، بینش و مکالمات متفکرانه را ارائه می دهد “برای تعمیق درک بیت کوین در سراسر قاره آفریقا”. و در نهایت 10000 دلار به آن تعلق می گیرد لورن مارسل برای بیت کوین DADA، یک سازمان زنان محور با مشارکت کنندگان مستقر در کنیا و فراتر از آن که به آموزش زنان آفریقایی در فضای بیت کوین می پردازد.

صندوق توسعه بیت کوین HRF با هدف تسریع توسعه فناوری های حفظ حریم خصوصی برای کاربران بیت کوین و پشتیبانی از بهبود زیرساخت ها برای دسترسی بیشتر بیت کوین در سراسر جهان. دور بعدی هدایا در آگوست 2023 اعلام خواهد شد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.