بنیاد اتریوم روشن می کند که ادغام کارمزدها و توان عملیاتی را بهبود نمی بخشد – اخبار فناوری بیت کوین

[ad_1] در روز چهارشنبه، بنیاد اتریوم تصریح کرد که ادغام هزینه‌های زنجیره‌ای را کاهش نخواهد داد، زیرا انتقال بسیار مورد انتظار از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoW) اکنون 29 روز باقی مانده است. در میان به‌روزرسانی The Merge از بنیاد اتریوم، طی ماه گذشته، هزینه‌های شبکه اتریوم برخی از پایین‌ترین هزینه‌های زنجیره‌ای را

کد خبر : 243106
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
بنیاد اتریوم روشن می کند که ادغام کارمزدها و توان عملیاتی را بهبود نمی بخشد – اخبار فناوری بیت کوین

[ad_1]

در روز چهارشنبه، بنیاد اتریوم تصریح کرد که ادغام هزینه‌های زنجیره‌ای را کاهش نخواهد داد، زیرا انتقال بسیار مورد انتظار از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoW) اکنون 29 روز باقی مانده است. در میان به‌روزرسانی The Merge از بنیاد اتریوم، طی ماه گذشته، هزینه‌های شبکه اتریوم برخی از پایین‌ترین هزینه‌های زنجیره‌ای را از سال ۲۰۲۰ به ثبت رسانده است.

بنیاد اتریوم توضیح می‌دهد که «هزینه‌های گاز محصول تقاضای شبکه است» – ادغام هیچ پارامتری را که مستقیماً بر ظرفیت یا توان شبکه تأثیر می‌گذارد، به‌طور قابل توجهی تغییر نمی‌دهد.

بنیاد اتریوم از عموم مردم می‌خواهد که آگاه باشند، در حالی که The Merge از PoW به PoS تبدیل می‌شود، فرضیات کاهش هزینه‌ها نادرست است. این بیانیه به تعریف و خلاصه بنیاد The Merge که در ethereum.org میزبانی شده است اضافه شد.

این صفحه در چند نوبت به‌روزرسانی شده است و آخرین به‌روزرسانی در 16 آگوست 2022 رخ داده است. انتظار می‌رود توسعه‌دهندگان اتریوم برای جلسه در 18 آگوست 2022 تشکیل جلسه دهند.

خلاصه به روز شده وب سایت توضیح می دهد: “هزینه های گاز محصول تقاضای شبکه نسبت به ظرفیت شبکه است.” «ادغام استفاده از اثبات کار، انتقال به اثبات سهام برای اجماع را منسوخ می‌کند، اما هیچ پارامتری را که مستقیماً بر ظرفیت یا توان شبکه تأثیر می‌گذارد، به‌طور قابل توجهی تغییر نمی‌دهد».

در حالی که کارمزد تراکنش‌های اتریوم پس از The Merge تغییر نمی‌کند، کاربرانی که خواهان کارمزد کمتری هستند باید از راه‌حل‌های مقیاس‌بندی لایه دوم (L2) استفاده کنند و منتظر ارتقای بیشتر اتریوم باشند. پس از The Merge، اتریوم The Surge، The Verge، The Purge و در نهایت The Splurge را پیاده سازی خواهد کرد.

هدف Surge کمک به بهبود مقیاس‌بندی با استفاده از ترکیب‌های دانش صفر (ZK-rollups) از طریق تکنیک‌های شاردینگ است. انتقال The Verge اتریوم، درختان Verkle را به منظور دستیابی به وضعیت بی تابعیتی با استفاده از ارتقای اثبات Merkle اعمال می کند. اگرچه کارمزدها بلافاصله کاهش نمی‌یابد، کارمزدهای زنجیره‌ای اتریوم در پایین‌ترین نرخ از سال 2020 بوده است.

در زمان نوشتن این مقاله در 17 آگوست، آمار bitinfocharts.com نشان می دهد که میانگین هزینه شبکه امروز 0.0012 اتر یا 2.28 دلار برای هر انتقال است. ردیاب گاز Etherscan.io حتی پایین‌تر است و نشان می‌دهد که کارمزد بالا در حدود 22 gwei یا 0.85 دلار برای هر تراکنش است.

فروش بازار Opensea 2.90 دلار است، مبادله Uniswap 7.47 دلار است، و انتقال ERC20 like tether (USDT) 2.19 دلار برای هر انتقال در روز چهارشنبه است. هزینه های L2 در Loopring و Zksync کمترین هزینه است زیرا هزینه ارسال اتر می تواند بین 0.04 تا 0.06 دلار باشد.

برچسب ها در این داستان

22 gwei، اتریوم، بنیاد اتریوم، به‌روزرسانی بنیاد اتریوم، کارمزد Onchain اتریوم، کارمزد، هزینه گاز، ردیاب گاز، هزینه‌های L2، هزینه‌های L2، لایه دو، Loopring، گاز شبکه، هزینه‌های Onchain، PoS، PoW، اثبات کار، اثبات -of-Stake، 15 سپتامبر، تکنولوژی، The Merge، The Splurge.، ارتقا، Zksync

نظر شما در مورد شفاف سازی بنیاد اتریوم که The Merge هزینه های وب سایت ethereum.org را کاهش نمی دهد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.