بن‌گویر، نتانیاهو را تهدید کرد

[ad_1] به نقل از الجزیره، در حالی که رژیم صهیونیستی در بحران عدم کسب دستاورد نظامی در غزه به سر می‌برد، اختلاف‌ها و درگیری‌ها میان مقامات صهیونیست افزایش یافته است. در همین راستا روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد که «بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را

کد خبر : 458056
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
بن‌گویر، نتانیاهو را تهدید کرد

[ad_1]

به نقل از الجزیره، در حالی که رژیم صهیونیستی در بحران عدم کسب دستاورد نظامی در غزه به سر می‌برد، اختلاف‌ها و درگیری‌ها میان مقامات صهیونیست افزایش یافته است.

در همین راستا روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد که «بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را تهدید کرده که در صورت پایان جنگ دیگر کابینه‌ای در کار نخواهد بود.

بتسییل اسموتریچ دیگر وزیر تندرو رژیم صهیونیستی که اداره وزارت دارایی این رژیم را در اختیار دارد نیز اعلام کرد: هرگز با توافقی که پایان جنگ را در بر بگیرد موافقت نخواهیم کرد.

اسموتریچ ادامه داد: این سخن که می‌توانیم اسیران را آزاد کنیم و دوباره جنگ را شروع کنیم و حماس را از بین ببریم یک توهم است.

وزیر به اصطلاح میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی از حس ناامیدی و شکست خود به دلیل از بین‌نرفتن حماس پس از یبش از ۳ ماه و نیم جنگ سخن گفت و افزود: اگر جنگ پایان یابد حزب ما از کابینه خارج خواهد شد.

وزیر راه و ترابری رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به تاثیرگذاری اقدامات ارتش یمن در دریای سرخ و دریای عرب گفت: مشکل حوثی‌ها (ارتش ملی یمن) ما را مجبور کرد که راه‌هایی جایگزین برای انتقال کالا پیدا کنیم. ناچاریم به طرح انتقال زمینی کالا از هند به اسراییل فکر کنیم.

یاییر لاپید رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی نیز گفت: اسراییل نیازمند تغییر است و باید تاریخی را برای برگزاری انتخابات و چگونگی مدیریت آن مشخص کنیم تا اقدامات جنگی ما نیز آسیب نبیند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که ۵۳ درصد از شهرک‌نشینان بر این باورند که اقدامات نتانیاهو در خصوص جنگ غزه، از منافع شخصی وی نشات می‌گیرد.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.